Przetargi.pl
Naprawa dwóch agregatów chłodniczych Blue Kappa i BlueBox Zeta w budynku WETI B wraz z uruchomieniem oraz przeprowadzeniem przegladów serwisowych i konserwacji

Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki ogłasza przetarg

  • Adres: 80233 Gdańsk, ul. Narutowicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 348 61 52 , fax. +48 58 347 24 45
  • Data zamieszczenia: 2017-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki
    ul. Narutowicza 42686
    80233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. +48 58 348 61 52, fax. +48 58 347 24 45
    REGON: 162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa dwóch agregatów chłodniczych Blue Kappa i BlueBox Zeta w budynku WETI B wraz z uruchomieniem oraz przeprowadzeniem przegladów serwisowych i konserwacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy dwóch różnych, uszkodzonych i niepełnosprawnych agregatów, BlueBox Kappa i BlueBox Zeta obsługujących centrale wentylacyjne z klimatyzacją w budynku WETI B oraz doprowadzenie ich do pełnej sprawności wraz z końcowym uruchomieniem, niezbędnymi materiałami eksploatacyjnymi i udzieleniem gwarancji na wymienione podzespoły oraz prawidłowe działanie agregatów w okresie udzielonej gwarancji oraz wykonanie 16 przeglądów serwisowych i konserwacji. 2. Termin realizacji przedmiotu umowy w zakresie przeglądów serwisowych i konserwacji: nieprzekraczalny – 48 miesięcy od dnia podpisania umowy. Termin wykonania naprawy agregatów: nieprzekraczalny do 42 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Zamawiający wymaga, aby przeglądy serwisowe wykonywane były: 2 razy w roku – w miesiącach maj i listopad, z zastrzeżeniem, że ostatni przegląd zostanie dokonany nie później niż 2 miesiące przed zakończeniem terminu realizacji przedmiotu umowy określonym w zdaniu pierwszym. 3. Zamawiający wymaga aby wykonawca udzielił 24 miesiące gwarancji na naprawiane urządzenia. 4. Termin naprawy agregatów chłodniczych jest jednym z kryteriów oceny ofert. Krótszy termin wykonania zamówienia będzie dodatkowo punktowany. Wykonawca określa termin realizacji w formularzu oferty. 5. Uszkodzone agregaty BlueBox Kappa V ECHOS/FC/LN-36.2-S oraz BlueBox ZETA 2002/LN-264-S zainstalowane są na dachu budynku WETI B (budynek nr 42 na mapie kampusu), który należy do Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki PG. Budynek został wybudowany w latach 2004-2007 i oddany do użytku w lutym 2008 roku. Jest to budynek czterokondygnacyjny, o kubaturze 59 326 m3, 12 195 m2 powierzchni całkowitej i 22,8 m wysokości. Agregat BlueBox Kappa V ECHOS/FC/LN-36.2-S obsługuje centrale odpowiedzialne za klimatyzację i wentylację Audytoriów nr: NE 1L , NE 1P oraz NE 2, natomiast agregat BlueBox ZETA 2002/LN-264-S obsługuje centrale odpowiedzialne za klimatyzację i wentylację pomieszczeń biurowych na I piętrze oraz pomieszczeń biurowych na III piętrze budynku WETI B. Wymienione agregaty połączone są z systemem BMS marki Siemens. Połączenie obecnie jest niesprawne z uwagi na uszkodzony interfejs komunikacyjny po stronie centrali. Wymiana interfejsu nastąpi w oddzielnym postępowaniu. 6. Pełne dane katalogowe central dostępne są pod adresami: 1/http://www.sklepklimatyzacja.pl/dokumentacje/CHILLERY_dok_2006/BLUEBOX/+0601PL002.pdf 2/http://www.hosbv.com/data/specifications/6389_6389.pdf Nagłówki kart Katalogowych zostały zamieszczone w opisie poniżej. 7. Wykonawca powinien dokonać naprawy wykorzystując swoją wiedzę techniczną i doświadczenie w taki sposób, aby zamówienie zrealizować kompletnie udzielając gwarancji na wymienione podzespoły oraz działanie agregatów wraz z niezbędną do tego celu obsługą eksploatacyjną i przeglądami serwisowymi oraz konserwacją urządzeń w okresie obowiązywania gwarancji. 8. Zamawiający informuje, że transport sprężarek na dach nie może się odbyć wewnątrz budynku ze względu na ograniczenia techniczne (mały właz). Wykonawca musi zapewnić inny rodzaj transportu, np. dostęp z podnośnika, dźwig. Wejście na dach dla serwisantów znajduje się na III piętrze i otwierane jest z portierni. Na zdjęciu przedstawiono usytuowanie agregatów na dachu. 9. Na podstawie dokonanej oceny przez służby eksploatacyjne Zamawiającego naprawy uszkodzonych agregatów w zakresie wymiany podzespołów obejmują: 9.1. Agregat BLueBox Kappa V ECHOS/FC/LN-36.2-S: 9.1.1. wymianę dwóch sterowników o oznaczeniu producenta MICA2645 Pco2 oraz MICA2649 Pco2 oraz ich wyświetlacza na takie same lub równoważne zapewniające sterowanie całością agregatu wraz z ich zaprogramowaniem i uruchomieniem agregatu 9.1.2. wymianę uszkodzonej sprężarki o symbolu o oznaczeniu producenta COVDOO16 na taką samą lub równoważną, fabrycznie nową kompatybilną z agregatem 9.1.3. wymianę czujników ciśnienia o oznaczeniu producenta TRADO135 oraz TRADO33A na takie same lub równoważne 9.1.4. wymianę uszkodzonej sondy o oznaczeniu producenta Sond1945 na taką samą lub równoważną 9.1.5. wymianę zaworu o oznaczeniu producenta VSIGO627 na taki sam lub równoważny. 9.1.6. wymianę naczynia zbiorczego o oznaczeniu producenta VEASOO7A na takie samo lub równoważne 9.1.7. wymianę elementów eksploatacyjnych: filtr powietrza, czynnik chłodzący oraz oleju i innych, niezbędnych dla prawidłowego działania agregatu oraz zapewniających poprawną jego pracę. 9.2. Agregat BlueBox ZETA 2002/LN-264-S: 9.2.1. wymianę sterownika o oznaczeniu producenta MICA2649 Pco2 oraz jego wyświetlacza na taki sam lub równoważny zapewniający sterowanie całością agregatu wraz z jego zaprogramowaniem i uruchomieniem agregatu 9.2.2. wymianę uszkodzonej sprężarki o oznaczeniu producenta COSMOO10 na taką samą lub równoważną, fabrycznie nową kompatybilną z agregatem 9.2.3. wymianę wszystkich niezbędnych elementów eksploatacyjnych jak: filtr powietrza, czynnik chłodzący oraz olej i inne dla zapewnienia poprawnej pracy agregatu. 10. Rozruch urządzeń obejmuje: 10.1. kontrolę sposobu posadowienia i montażu agregatu 10.2. kontrolę prawidłowości podłączenia agregatu do instalacji odbiorczej (wodnej, glikolowej) 10.3. kontrolę prawidłowości podłączenia i wykonania instalacji freonowej, wraz z kontrolą sposobu montażu automatyki chłodniczej (jeżeli takowa była wykonana) 10.4. sprawdzenie agregatu pod względem uszkodzeń mechanicznych podczas transportu i montażu (w szczególności kontrola bloku skraplacza, wentylatorów i obudów zewnętrznych). W przypadku niewielkich uszkodzeń lamel skraplacza, w ramach uruchomienia wyprostować je grzebieniem do lamel 10.5. sprawdzenie prawidłowości podłączenia zasilania elektrycznego do agregatu 10.6. kontrolę parametrów pracy agregatu 10.7. regulację sterowników agregatu na potrzeby dopasowania się sposobu pracy agregatu do specyfiki instalacji 10.8. szkolenie personelu technicznego użytkownika 10.9. sporządzenie protokołu z uruchomienia 11. Przedmiot zamówienia obejmuje również 8 gwarancyjnych przeglądów serwisowych i niezbędne konserwacje naprawionych agregatów chłodniczych oraz 8 pogwarancyjnych przeglądów serwisowych i niezbędne konserwacje naprawionych agregatów chłodniczych. 12. Przez przeglądy serwisowe oraz konserwacje agregatów chłodniczych zamawiający rozumie wykonanie co najmniej następujących czynności: 12.1. sprawdzenie ogólnego stanu urządzenia; 12.2. oględziny urządzenia pod katem ewentualnych uszkodzeń mechanicznych, korozji itp., 12.3. obsługę skraplacza powietrznego 12.3.1. sprawdzenie czystości, ewentualne czyszczenie 12.3.2. kontrolę wentylatorów, pomiar prądów, ocenę głośności, oględziny pod kątem ewentualnych uszkodzeń mechanicznych, korozji itp. 12.4. obsługę instalacji chłodniczej 12.4.1. sprawdzenie sprężarki , pomiar prądu pracy, ocenę głośności 12.4.2. pomiary ciśnień po stronie ssawnej i tłocznej 12.4.3. sprawdzenie ilości freonu w układzie 12.4.4. pomiar i ewentualną regulacją stopnia przegrzania 12.4.5. sprawdzenie działania elementów układu chłodniczego (zawory elektromagnetyczne, zawór rozprężny, elementy sterujące) 12.4.6. sprawdzenie ciśnieniowych elementów zabezpieczających, ewentualna regulacja 12.4.7. oględziny układu chłodniczego pod kątem ewentualnych wycieków oleju 12.4.8. dokonanie wpisu do karty przeglądów / karty serwisowej 13. W wycenie oferty należy uwzględnić wszystkie niezbędne koszty związane z naprawą agregatów, uruchomieniem oraz terminowym i pełnym wykonaniem usługi przeglądów serwisowych i konserwacji. 14. Cena oferty nie obejmuje kosztu uzupełnienia środka chłodniczego oraz oleju. Uwaga!!! W celu złożenia całościowej oferty oraz przygotowania kompleksowej wyceny Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej. W opisie przedmiotu zamówienia zamawiający użył nazw handlowych naprawianych urządzeń w celu dokładnej ich identyfikacji. Zmawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Przez rozwiązania równoważne zamawiający rozumie wszelkie urządzenia, które będą kompatybilne z naprawianymi agregatami chłodniczymi i zapewnią prawidłową ich pracę.  
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.1.1), jeżeli wykaże, że posiada „certyfikat przedsiębiorcy”, o którym mowa w art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubażających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2015, poz. 881).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach