Przetargi.pl
Naprawa dróg i ulic na terenie Gminy Kleszczewo w latach 2020/2021

Gmina Kleszczewo - Urząd Gminy Kleszczewo ogłasza przetarg

  • Adres: 63-005 Kleszczewo, Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8176017, 8176020, 8176033, , fax. 618 176 184
  • Data zamieszczenia: 2020-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kleszczewo - Urząd Gminy Kleszczewo
    Poznańska 4
    63-005 Kleszczewo, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8176017, 8176020, 8176033, , fax. 618 176 184
    REGON: 53591300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa dróg i ulic na terenie Gminy Kleszczewo w latach 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest naprawa dróg i ulic na terenie Gminy Kleszczewo w 2020-2021 roku. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg na terenie gm. Kleszczewo, polegające na: 1) równaniu, profilowaniu i wałowaniu dróg i ulic gruntowych o łącznej powierzchni 411 077,00 m2 2) wbudowaniu gruzu betonowego lub kruszywa bazaltowego frakcji 16 - 63 (1 267,00 t) ( podbudowa ) + - 10 cm 3) wbudowaniu tłucznia granitowego frakcji od 8-31,5 ( 682,00 t). ( nawierzchnia ) +- 10 cm 4) wbudowaniu tłucznia granitowego jako uzupełnienie – remont nawierzchni frakcji od 8-31,5 ( 2 474,00 t). 2. Szczegółowy zakres zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje: a)Równanie profilowanie i wałowanie z uzyskaniem wskaźnika zagęszczenia 0,97– zgodne z wykazem dróg (załącznik nr 8 do SIWZ). b)Naprawa dróg - wbudowanie materiału tożsamego do istniejącego niezbędnego do likwidacji zniszczonego odcinka utwardzenia, - likwidacji zaniżeń wynikłych z nadmiernego podmoknięcia i rozjechania wbudowanego materiału po uprzednim ukształtowaniu koryta pod wskazane przebiegi dróg, - ścięcie nadmiaru gruntu w ilości koniecznej do wymaganej rzędnej wysokościowej, zagęszczeniu poszczególnych warstwy do uzyskania wskaźnika zagęszczenia 0,97% , - zagęszczenie i wyrównanie poboczy, - wbudowany gruz betonowy gr, 15cm. /frakcji 16-63/ wolnego od zanieczyszczeń szkodliwych wynikających z ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. poz.992 z 2018 )szkło, azbest ,metal ,folia, styropian, plastik, ceramika, papier, materiały organiczne itp. oraz innych frakcji . Należy zachować istniejące szerokości naprawianych odcinków dróg, z uwzględnieniem dwustronnego spadku /2%/. c) Łączna powierzchnia oraz podstawowe parametry naprawianych dróg: - równanie, profilowanie i wałowanie - 411 077,00 m2 - wbudowanie gruzu betonowego lub kruszywa bazaltowego / frakcja 16- 63 /, gr.10 cm 1 267,00 t - wbudowanie tłucznia granitowego / frakcja 8 – 31,5 /, gr 10 cm - 682,00 t - wbudowanie tłucznia granitowego jako uzupełnienie /frakcja 8–31,5/, gr. +/- 5 cm - 2 474,00 t. 3. Zakres robót dla zadań: określono w ilościowym wykazie dróg – załącznik nr 8 do SIWZ, który będzie ustalany i rozliczany na bieżąco w miarę potrzeb w oparciu o ofertowe ceny jednostkowe dla poszczególnych rodzajów robót, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości i lokalizacji poszczególnych rodzajów robót w zależności od potrzeb (podane ilości robót są jedynie szacunkowe). Faktyczne rozliczenie wykonanych robót objętych przedmiotem zamówienia nastąpi na podstawie rzeczywistych ilości zamawianych robót wg bieżących potrzeb Zamawiającego – ilości szacunkowe mogą różnic się od ilości zamawianych robót. W przypadku zmiany zakresu robót, zmianie ulegnie wysokość oferowanego wynagrodzenia. Wynagrodzenie płatne będzie w cyklach miesięcznych, wyłącznie za kompleksowo wykonane zadania w wyznaczonym odcinku drogi, które rozliczone będzie w oparciu o oferowane ceny jednostkowe. Potwierdzenie wykonania usług następować będzie przez podpisanie protokołu odbioru robót za wykonanie zadania na wskazanym odcinku drogi przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 4.Wartość robót (wraz z materiałem) powinna być określona w cenach jednostkowych za poszczególne rodzaje robót tj. podanie łącznej ceny: równania, profilowania i wałowania 1 m2 drogi, ceny wbudowania 1 tony tłucznia granitowego / grubości 5 i 10 cm/, ceny 1 tony gruzu budowlanego lub kruszywa bazaltowego /grubości 10cm/ Przedmiot zamówienia został opisany przez Zamawiającego poprzez podanie istotnych warunków technicznych– w STWiOR załącznik nr 9 do SIWZ. 5. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Oferent jest zobowiązany ująć w cenie jednostkowej. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny robót i podpisania umowy, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. 6. Czas realizacji zadania dzieli się na dwa etapy: jesienny i wiosenny, do którego Wykonawca przystępuje w terminie nie dłuższym niż 5 dni od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego. 7. Czasokres wykonania każdego etapu określa się na termin dwudziestodniowy. Wydłużenie tego terminu może występować tylko w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie prac. Ponowne przystąpienie do robót następuje bezzwłocznie po ustaniu opadów oraz warunków gruntowych technicznie uzasadnionych umożliwiających prowadzenie tego rodzaju robót. Każdorazowo przerwanie zadania ze wskazanych przyczyn wymaga od Wykonawcy pisemnej informacji i uzgodnienia z Zamawiającym. 8. Minimalny wymagany okres gwarancji, udzielonej przez Wykonawcę na wykonane zamówienie wynosi – 6 miesięcy dla robót określonych w punkcie III.2.a) i 12 miesięcy dla pozostałych określonych pkt. III.2.b) niniejszej specyfikacji, licząc od daty odbioru robót (protokół odbioru).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 5.000,00zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 1) jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 2) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kórniku nr rachunku: 68 9076 0008 2001 0015 1106 0003 Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp wykonawca składa wraz z ofertą. 8. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 9. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 10. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Naprawę dróg i ulic na terenie Gminy Kleszczewo w latach 2020/2021" oznaczenie sprawy: Nr ZP.271.14.2020. 11. Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 1 Pzp. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowa¬niem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. 12. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -formularz ofertowy; -pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy;- dowód wniesienia wadium; -pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego – jeśli dotyczy, pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie.;Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach