Przetargi.pl
NAPRAWA DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY ŻUKOWO W 2020 ROKU

Gmina Żukowo ogłasza przetarg

  • Adres: 83-330 Żukowo, ul. Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 6858300 , fax. +48 58 6858300
  • Data zamieszczenia: 2020-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żukowo
    ul. Gdańska 52
    83-330 Żukowo, woj. pomorskie
    tel. +48 58 6858300, fax. +48 58 6858300
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NAPRAWA DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY ŻUKOWO W 2020 ROKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Naprawa dróg gruntowych na terenie gminy Żukowo w 2020 roku. 2. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: Część I – Rejon I obejmujący sołectwa: Chwaszczyno, Tuchom, Nowy Świat, Banino, Pępowo, Rębiechowo, Miszewo (miejscowości: Miszewko, Dąbrowa). Planowana łączna długość równania w trakcie umowy - 470 000 mb. Część II - Rejon II obejmujący sołectwa: Miszewo (miejscowość: Miszewo), Żukowo, Borkowo, Czaple, Przyjaźń, Niestępowo, Skrzeszewo, Łapino Kartuskie, Leźno, Glincz, Otomino, Widlino, Małkowo, Sulmin, Babi Dół. Planowana łączna długość równania w trakcie umowy - 457 000 mb. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia – rozdział II SIWZ oraz w zapisach STWIOR - rozdział IV SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I – 9.000,00 zł Część II – 9.000,00 zł, 2. Termin wnoszenia wadium – do dnia 11 maja 2020 r. do godz. 10.00. (patrz: rozdział I, pkt VIII SIWZ)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy wraz z ofertą przedkładają następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w załączniku nr 2A, 2B, 2C do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie (2A, 2B, 2C) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w tym celu Wykonawca składa pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 3 do SIWZ (jeśli dotyczy). 3) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) 4) Dowód wniesienia wadium (w przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej). 5) Wykaz wykonanych robót budowlanych wraz z dowodami określającymi, że roboty budowlane zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone (załącznik nr 5 do SIWZ) potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt V.1 ppkt 2 lit. b) SIWZ. 6) Wykaz sprzętu (załącznik nr 6 do SIWZ) potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt V.1 ppkt 2 lit. a) SIWZ oraz wskazujący dodatkowy sprzęt, za który zostaną przyznane punkty zgodnie z opisanym kryterium oceny oferty w pkt XIII SIWZ. 7) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach