Przetargi.pl
Naprawa dróg gminnych w Konstantynowie Łódzkim

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2111173 , fax. 042 2111168
  • Data zamieszczenia: 2010-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Zgierska 2 2
    95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie
    tel. 042 2111173, fax. 042 2111168
    REGON: 00052564200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.konstantynow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa dróg gminnych w Konstantynowie Łódzkim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest naprawa dróg gminnych w Konstantynowie Łódzkim obejmująca: a. Remonty cząstkowe dróg o nawierzchniach gruntowych b. Remonty cząstkowe dróg o nawierzchniach bitumicznych c. Remonty cząstkowe odcinków 16 dróg gminnych szczegółowo określonych w dokumentacji projektowo-kosztorysowej Zakres rzeczowy zadania obejmuje : W zakresie remontu cząstkowego dróg o nawierzchniach gruntowych Naprawa dróg o nawierzchniach gruntowych, nieulepszonych na terenie Konstantynowa Łódzkiego, poprzez wbudowanie tłucznia, równania z wałowaniem. Wbudowanie tłucznia 100 m3 - mieszanka 0-31,5 mm, granitowa, garbo lub bazaltowa, zakres prac obejmuje przewóz,rozłożenie i uwałowanie Równanie z wałowaniem 200 000 m2 walcem statycznym, samojezdnym o nośności minimum 10T W zakresie remontu cząstkowego dróg o nawierzchniach bitumicznych Łatanie dziur asfalto - betonem - 40 m3 Łatanie dziur asfaltem lanym - 30 m3 W stosunku do łatania dziur asfalto - betonem: 1. Rozbiórka nawierzchni bitumicznej frezarką w miejscu uszkodzenia. 2. Wyczyszczenie miejsca naprawy. 3. Skropienie krawędzi emulsją bitumiczną. 4. Uzupełnienie nawierzchni asfalto - betonem. 5. Wałowanie masy bitumicznej. W stosunku do łatania dziur asfaltem lanym: 1. Rozbiórka nawierzchni bitumicznej frezarką w miejscu uszkodzenia. 2. Wyczyszczenie miejsca naprawy. 3. Uzupełnienie nawierzchni asfaltem - lanym. Uwaga - W przypadku, gdy Zamawiający oceni iż, uszkodzenie drogi zagraża bezpieczeństwu ruchu drogowego, zastrzega się czas przystąpienia do prac nie dłuższy niż 1 godzina od powiadomienia. W zakresie remontu cząstkowego odcinków 16 dróg gminnych szczegółowo określonych w dokumentacji projektowo-kosztorysowej Naprawa dróg i odcinków dróg wskazanych w dokumentacji projektowej i przedmiarze 1.Armii Krajowej,2.Warzywnicza,3.Nowa,4.Słodowa,5.Nasienna,6.Rszewska, 7.Polna,8.Krzywa,9.Józefów,10.Broniewskiego,11.Baczyńskiego,12.Nałkowskiej 13.Kołłątaja,14.Srebrzyńska,15.Łabentowicza,16.Nadrzeczna Szczegółowy opis prac, w tym technologia i zakres ich wykonania zostały szczegółowo określone w dokumentacji projektowej, kosztorysach nakładczych, obmiarze oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Harmonogram prowadzonych prac będzie ustalony z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Do zadań Wykonawcy będzie należeć również : Roboty towarzyszące: Wykonawca opracowuje i ponosi z tym związane koszty projektu organizacji ruchu i zabezpieczenia robót. Wykonywane roboty należy oznakowywać według opracowanego i zatwierdzonego projektu organizacji ruchu. Uzyskany z rozbiórki materiał będzie stanowił własność Wykonawcy i należy go wywieźć we własnym zakresie. Do pracy można przystąpić po protokolarnym przekazaniu terenu i dopuszczeniu Wykonawcy do pracy przez Zamawiającego. Przed przystąpieniem do prac na budowie każdy pracownik powinien być przeszkolony w zakresie BHP i PPOŻ,co powinno być poświadczone i odpowiednim dokumentem. Prace należy prowadzić w sposób zgodny z przepisami obowiązującymi dla tego typu prac, a w szczególności przestrzegać przepisów BHP i PPOŻ (Dz. U. Nr 13/72, poz. 93) Prace będą wykonywane na podstawie wstępnego typowania i obmiaru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Aleksandrowie Łódzkim Nr 05 8780 0007 0000 0316 1000 0005 . W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski w Konstantynowie Łódzkim, ul. Zgierska 2 w kancelarii pok. 06 lub dołączyć do oferty. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2) ustawy PZP, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.konstantynow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach