Przetargi.pl
Naprawa dachu oraz kominów i gzymsów na budynku Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie

Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-840 Brwinów, ul. Pszczelińska 99
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 221256227
  • Data zamieszczenia: 2024-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie
    ul. Pszczelińska 99
    05-840 Brwinów, woj. mazowieckie
    tel. +48 221256227
    REGON: 015900539
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://cdr.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa dachu oraz kominów i gzymsów na budynku Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Naprawa dachu oraz kominów i gzymsów na budynku Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie1) Przedmiotem zamówienia jest naprawa dachu oraz kominów i gzymsów na budynku Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie na dz. nr ew. 299/7, obręb. 0016 przy ul. Pszczelińskiej 99 w Brwinowie. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje zgodnie z projektem technicznym: a) likwidację przecieków i ich skutków na poszyciu dachu, naprawę konstrukcji dachu oraz naprawy towarzyszące w budynku (ok. 70 m2), b) poprawę stanu technicznego kominów (11 szt.) oraz przyległego dachu; c) punktową naprawę gzymsów. 3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia/robót określa opis przedmiotu zamówienia zawarty w stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ dokumentacji projektowej (DP), obejmującej: a) Opis przedmiotu zamówienia, w tym rzut dachu z zaznaczonymi miejscami napraw; b) Przedmiar robót; c) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót; 4) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z ofertą Wykonawcy, SWZ, w tym zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą Załącznik nr 1 do SWZ oraz jej integralną część oraz zgodnie z warunkami PPU. Podane przedmiary zakresu robót należy traktować jako orientacyjne. 5) Realizacja Przedmiotu Umowy odbywać się będzie w czynnym/użytkowanym Budynku, co Wykonawca obowiązany jest uwzględnić przy organizacji wykonania robot objętych Umową oraz prowadzić roboty w sposób nie zakłócający korzystania z Budynku przez jego użytkowników i nie kolidujący/jak najmniej uciążliwy dla działalności Zamawiającego i innych użytkowników Budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wartość: 2 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w ww. zakresie, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada uprawnienia i kwalifikacje zawodowe do profesjonalnego i należytego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem.Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w ww. zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną tego ubezpieczenia nie niższą niż 200 000,00 zł - obejmującą pełny zakres robót składających się na przedmiot zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach