Przetargi.pl
Naprawa dachu nad salą sportową z częścią dydaktyczną w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Gorzowie Wlkp.

Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Gorzowie Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Przemysłowa 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 7228438 , fax. 0-95 7228438
  • Data zamieszczenia: 2009-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Gorzowie Wlkp.
    ul. Przemysłowa 22 22
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 0-95 7228438, fax. 0-95 7228438
    REGON: 21020316600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zso2.edu.gorzow.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Samorządu Terytorialnego - szkoła ponadgimnazjalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa dachu nad salą sportową z częścią dydaktyczną w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Gorzowie Wlkp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkość i zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związanych z zadaniem Remont części dachu nad salą sportową w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Gorzowie Wlkp. Zakres koniecznych napraw obejmuje: - demontaż obróbek blacharskich na styku ze ścianami, - demontaż obróbek nad samoistnie powstałymi dylatacjami, - demontaż rynny i koszy zlewowych na uskoku pomiędzy dachami, - montaż nowych obróbek i rynny oraz koszy zlewowych, - zerwanie pasów papy o szer. ok. 0,5 m przy ścianach i w linii koniecznych dylatacji, - nacięcie dylatacji obwodowych i równoległych do spadku dachu co ok. 3 m, - wypełnienie dylatacji materiałem trwale plastycznym lub sznurem dylatacyjnym, - montaż obróbek blacharskich na styku ze ścianami i nad dylatacjami, - wklejenie pasów papy - podkładowej i nawierzchniowej przy obróbkach, - naprawa tynku ścian, - likwidacja pęcherzy, - montaż kominków wentylujących dach w ilości 1 szt./40 m2 połaci, - naprawa (uszczelnienie) obróbek (czapek) nad ścianami, - oczyszczenie wyrzutni dachowych z korozji i zabezpieczenie antykorozyjne. Szczegółowy zakres robót określa program naprawy dachu, przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, - spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt1-3 ustawy Pzp, - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia ogólnobudowlane, - w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali roboty zbliżone do przedmiotu zamówienia pod względem rodzaju i wielkości - minimum 2 roboty. - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w swojej ofercie przedstawi następujące dokumenty: - wypełniony i podpisany Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1. - kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonych do SIWZ przedmiarów robót. - oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 2. - wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z kserokopiami dokumentów potwierdzających kwalifikacje i uprawnienia, stanowiący załącznik nr 3. - wykaz prac wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali roboty zbliżone do przedmiotu zamówienia pod względem rodzaju i wielkości - minimum 2 roboty. Wykaz stanowi załącznik nr 4 , potwierdzenie należy przedstawić w formie referencji. - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6. m-cy przed upływem terminu składania ofert. - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3. miesiące przed upływem terminu składania ofert. - polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zso2.edu.gorzow.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach