Przetargi.pl
Naprawa dachu i konstrukcji budynku nr 41/5013 w Mrzeżynie

21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie ogłasza przetarg

  • Adres: 78-301 Świdwin, ul. Połczyńska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 533 509 , fax. 261 533 509
  • Data zamieszczenia: 2018-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
    ul. Połczyńska 32
    78-301 Świdwin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 533 509, fax. 261 533 509
    REGON: 33102935500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21blot.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa dachu i konstrukcji budynku nr 41/5013 w Mrzeżynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy dachu i konstrukcji budynku nr 41/5013 w Mrzeżynie. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki do SIWZ, które są jej integralną częścią: a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB)– załącznik nr 8 do SIWZ; b) Przedmiar Robót – załącznik nr 9 do SIWZ, c) Zdjęcia – załącznik nr 10 do SIWZ. Wszystkie standardy jakościowe, związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały opisane w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 8 do SIWZ. Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów z zastosowaniem znaków towarowych, określenie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości i standardów jakościowych oraz technicznych, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie niższych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy. Inwestor przekaże protokolarnie teren budowy Wykonawcy w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy. W dniu przekazania placu budowy Inwestor przekaże Wykonawcy dziennik korespondencji wraz ze wszystkimi uzgodnieniami prawnymi i administracyjnymi. Wskaże punkt poboru wody i energii elektrycznej. Dojścia i dojazdy do budynku istniejące utwardzone. Wykonawca wykona z materiałów własnych i usunie nieodpłatnie opomiarowanie punktów poboru mediów w sposób uzgodniony z dostawcą (użytkownikiem obiektu). Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane prace, stanowiące przedmiot zamówienia, liczonej od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, bez wad i usterek, przez osoby upoważnione. Na wyroby objęte gwarancją producenta Wykonawca przedłoży w dniu obioru robót dokumenty potwierdzające gwarancję producenta w formie kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Gwarancja musi obejmować, co najmniej okres wynikający z dokumentów gwarancyjnych producenta. Zamawiający wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r, poz. 1502 z e zm.), na okres obowiązywania umowy, osoby wykonujące czynności związane z remontem pokrycia dachowego, w szczególności: rozbiórkę pokrycia dachowego, wymianę, naprawę zużytych elementów oraz montaż nowych. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają dokumenty pn. „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych (oferta musi obejmować wykonanie robót budowlanych w zakresie całego przedmiotu zamówienia). Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Zamawiający zaprasza Wykonawców do wzięcia udziału w zebraniu wykonawców (podstawa: art. 38 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). a) Przedmiotem zebrania będzie przeprowadzenie wizji lokalnej budynku. Zamawiający umożliwi również zadawanie pytań do treści SIWZ, w szczególności związanych z opisem przedmiotu zamówienia. b) Zamawiający wyznacza jeden termin zebrania, na dzień 20.02.2018 r. o godz. 11:00. c) Miejsce zbiórki: Biuro Przepustek JW. 3937, ul. Wojska Polskiego 2, 72-330 Mrzeżyno. Osoby przybyłe na miejsce zbiórki zobowiązane są do posiadania aktualnego dowodu tożsamości (do celu wydania przepustki). d) Koszty uczestnictwa w zebraniu wykonawców ponoszą uczestnicy. e) W przypadku, gdy na zebraniu stawi się co najmniej jeden Wykonawca, z zebrania zostanie sporządzona notatka, zawierająca wszystkie zadane pytania wraz z odpowiedziami dotyczącymi treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Notatka zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261900-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7 500, 00 zł (siedem tysięcy pięćset złotych 00/100). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie (do upływu terminu składania ofert) lub nie zabezpieczenie oferty ustawową formą wadium spowoduje, iż oferta wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy. 3.Wadium można wnieść w formie: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Wadium wniesione w formie gwarancji nie może zawierać w swojej treści wymogu przestawienia żądania zapłaty kwoty gwarancji za pośrednictwem/ po potwierdzeniu banku prowadzącego rachunek Zamawiającego (stwierdzającym, że figurujące na nim podpisy zostały złożone przez osoby uprawnione do reprezentowania Zamawiającego). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego NBP Odział w Szczecinie 26 1010 1599 0194 2213 9120 2000 odpowiednio z dopiskiem: „Wadium – ZP/10/2018” 6. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz Wykonawca dołącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. 8. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach