Przetargi.pl
NAPRAWA CZĘŚCI DACHU W BUDYNKU SYDNEY (dach od strony wejścia na halę sportową oraz wąskie daszki w pozostałej części budynku)

Centralny Ośrodek Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 00-449 Warszawa, ul. Łazienkowska 6a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5298742, 5298748 , fax. 022 529 89 16
  • Data zamieszczenia: 2009-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Sportu
    ul. Łazienkowska 6a 6a
    00-449 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5298742, 5298748, fax. 022 529 89 16
    REGON: 00032790700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.walcz.cos.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: sport

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NAPRAWA CZĘŚCI DACHU W BUDYNKU SYDNEY (dach od strony wejścia na halę sportową oraz wąskie daszki w pozostałej części budynku)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych pozostałej części dachu budynku internatu sportowego SYDNEY. Przeprowadzone roboty mają nawiązywać do wykonanych robót remontowych dachu w roku 2008. 2. Opis robót remontowych: a) dostawa i ustawienie rusztowań ramowych, b) rozbiórka istniejącego pokrycia wykonanego z gontu bitumicznego, c) rozbiórka warstwy podkładowej z papy d) rozbiórka obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. e) rozbiórka rynien i rur spustowych. f) wykonanie łacenia (montaż łat i kontrłat wraz z folią wysokoparoprzepuszczalną) g) wykonanie nowego pokrycia z blachodachówki h) wykonanie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. i) montaż rynien o średnicy 100 mm, j) montaż rynien o średnicy 150 mm, k) montaż rur spustowych l) przekazanie do utylizacji materiału bitumicznego pochodzącego z rozbiórki. 3. Przygotowanie oferty. Podstawą przygotowania oferty jest wizja lokalna, przedmiar sporządzony przez oferenta oraz kosztorys ofertowy. Zestawienie robót (przedmiar), szkice, rysunki i inne dokumenty służące do opisu przedmiotu zamówienia należy traktować jako materiały pomocnicze (punkt 1 Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót). 4. Podstawa realizacji zadania a) oferta wykonawcy robót b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót c) ustawa Prawo budowlane d) polskie normy 5. Termin realizacji robót. Zamawiający przewidział na wykonanie robót okres 30 dni od daty podpisania umowy. Roboty mają być realizowane w godzinach pracy Ośrodka tj. między 700-1500 w dni robocze. Zamawiający dopuszcza wydłużenie godzin wykonywania prac remontowych oraz możliwość wykonywania ich w dni wolne od pracy ( w soboty). Wykonawca może powierzyć wykonywanie części zamówienia podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ad. 1) 1. są uprawnieni do działalności zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004r o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. Nr 173 poz. 1807 ), Ad. 2) 1. posiadają niezbędną wiedzą, doświadczenie i w tym względzie wykażą i udokumentują w okresie ostatnich 3 lat od wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres wykonanie robót odpowiadającej przedmiotowi zamówienia na wartość nie mniejszą niż 50.000 zł, 2. dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje w celu wykonania zamówienia 3. dysponują niezbędnym sprzętem do wykonania zadania wg wymagań przedmiotu zamówienia. Ad. 3) 1. posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 50.000 zł, 2. posiadają ubezpieczoną OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, w zakresie co najmniej podstawowym obejmującej usługi projektowania obiektów budowlanych. Ad. 4) Nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawca, który nie potwierdzi spełniania warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków Zamawiający wymaga złożenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów : - celowym jest aby dokumenty oferty ułożyć wg kolejności - Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik do specyfikacji, 2. Oświadczenie, zgodnie z art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Pełnomocnictwa osób uprawnionych do składania oświadczeń woli i do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej wniosek i ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 5. Wykaz osób lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego - załącznik. 6. Oświadczenie o dysponowaniu niezbędnymi narzędziami i sprzętem do wykonania zamówienia. 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat od wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik. 8. Oświadczenie o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z określeniem zakresu rzeczowego w realizacji zadania, w przeciwnym wypadku oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie samodzielnie bez zlecenia jakichkolwiek czynności podwykonawcy - załącznik. 9. Informacja banku lub SKOK, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Polisa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC. 11. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami w Dz.U. z 2008r Nr 188 poz. 1155). 13. Dokumenty, załączone do oferty, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 14. W przypadku dokumentów lub oświadczeń sporządzonych w językach obcych należy dołączyć tłumaczenie na język polski podpisane przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.walcz.cos.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach