Jednostka Wojskowa Nr 4352 ogłasza przetarg
- Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 87 429 46 02 , fax. 87 429 46 41
- Data zamieszczenia: 2012-10-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4352
ul. Nowowiejska 20 20
11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 87 429 46 02, fax. 87 429 46 41
REGON: 28060211800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl.
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
NAPRAWA CHODNIKA, WYMIANA NAWIERZCHNI PLACÓW POSTOJOWYCH I DRÓG WEWNĘTRZNYCH ORAZ NAPRAWA SCHODÓW ZEWNĘTRZNYCH NA TERENIE JW. NR 4352 W GIŻYCKU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Naprawa chodnika wzdłuż budynków nr 3, 35, wymiana nawierzchni placów postojowych i dróg wewnętrznych oraz naprawa schodów zewnętrznych budynku nr 35 w JW. Nr 4352 w Giżycku, przy ul. Nowowiejskiej 20. Ciągi piesze: Ciąg pieszy przy budynku nr 3 w JW. Nr 4352 przy ulicy Nowowiejskiej 20 wykonany jest z kwadratowych płytek chodnikowych, natomiast plac postojowy ma nawierzchnię gruntową utwardzoną (znajdują się tam też dwa rzędy płyt typu YOMB). Ciąg pieszy przy budynku nr 35 w JW. 4352 przy ulicy Nowowiejskiej 20 wykonany jest z kwadratowych płytek chodnikowych. Place postojowe i drogi wewnętrzne: Istniejące place postojowe przy budynkach nr 3 i 35 w JW. Nr 4352 przy ulicy Nowowiejskiej 20 wykonane są jako betonowe oraz o powierzchni asfaltowej. Schody zewnętrzne budynku nr 35: Schody monolityczne, żelbetowe, warstwa zewnętrzna wykonana z lastriko. 1.1 Zakres prac obejmuje: A. ROBOTY ROZBIÓRKOWE: Ciągi piesze Rozebranie istniejących ciągów pieszych przy budynkach nr 3 i 35. Rozebranie chodnika w palarniach. Wykopanie ławeczek. Wywóz elementów metalowych pochodzących z rozbiórki samochodami skrzyniowymi do magazynu SOI w Giżycku (na odległość do 4km). Wywóz gruzu samochodami samowyładowczymi na odległość do 5 km. Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na odległość do 5km. Place postojowe Rozebranie płyt typu YOMB. Rozebranie nawierzchni betonowej na placach postojowych i na drodze wewnętrznej. Rozebranie nawierzchni asfaltowej na placach postojowych. Rozebranie krawężników drogowych. Wywóz gruzu samochodami samowyładowczymi na odległość do 5 km. Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na odległość do 5km. Schody zewnętrzne budynku nr 35. Skucie warstwy zewnętrznej schodów. Rozebranie części murka (balustrady) przy schodach wraz z całością okładziny murka Demontaż kratek (wycieraczek) przed wejściem do budynku Wywóz elementów metalowych pochodzących z rozbiórki samochodami skrzyniowymi do magazynu SOI w Giżycku (na odległość do 4km). Wywóz gruzu samochodami samowyładowczymi na odległość do 5 km. Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na odległość do 5km. B. ROBOTY BUDOWLANE: Ciągi piesze Wykonanie nowego chodnika (w miejscu istniejącego) z kostki polbrukowej grubości 6cm, na podbudowie cementowo-piaskowej, wykonanie chodnika w palarniach Montaż nowych ławeczek w palarniach, Place postojowe Wykonanie nowej nawierzchni placów postojowych oraz odcinka drogi wewnętrznej z kostki polbrukowej grubości 8cm, na podbudowie cementowo-piaskowej, poziom placów postojowych należy dostosować do poziomu wewnętrznej drogi asfaltowej, Schody zewnętrzne budynku nr 35. Wykonanie nowej warstwy zewnętrznej schodów, Uzupełnienie ewentualnych braków w schodach, Wymiana kratek (wycieraczek) przed wejściem do budynku, Wykonanie nowej balustrady (poręczy) przy schodach z rur ze stali nierdzewnej, Ułożenie płytek klinkierowych na murku schodów 2. Lokalizacja robót: Roboty realizowane będą w kompleksie wojskowym zamkniętym, w Jednostce Wojskowej Nr 4352 w Giżycku przy ul. Nowowiejskiej 20. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika Dowódcy JW 4352 w Giżycku ds. Ochrony Informacji Niejawnych jest, przed rozpoczęciem robót dostarczenie listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz nr rejestracyjne i marki pojazdów zabezpieczających prace. 3. Warunki realizacji inwestycji: 3.1 realizacja robót w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki); 3.2 roboty będą prowadzone w budynku użytkowanym (czynny zakład); 3.3 zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczył trzy egzemplarze kosztorysów ofertowych sporządzone metodą szczegółową wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów i sprzętu sporządzony wg założeń do kosztorysowania (załącznik nr 7 do SIWZ) na podstawie przedmiarów, które będą stanowiły załączniki do umowy. Niniejszy kosztorys będzie stanowił podstawę obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w przypadku przerwania realizacji zamówienia z winy Wykonawcy, bądź z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; 3.4 zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane) oraz dostarczy dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa i aktualne ubezpieczenie OC obejmujące okres realizacji zamówienia; 3.5 wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego; 3.6 zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dokonał ubezpieczenia budowy na kwotę nie mniejszą niż: cena za realizacje niniejszego zamówienia zaproponowana w ofercie. Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 3.7 wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. 3.8 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu oraz na rzecz osób trzecich, wyrządzone w trakcie realizacji obowiązków wynikających z treści zawartej umowy. 3.9 W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującą Normą Obronną NO-04-A004-8:2006. Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 6 do SIWZ. Utylizacja materiałów z rozbiórki w ramach kosztów ogólnych budowy. Dokument potwierdzający z dokonanej utylizacji należy dołączyć do dokumentów w dniu odbioru robót. 4. Wizja lokalna. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca inwestycji w terminie od 12.10.2012r. do 18.10.2012r . Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Panem Bogusławem BOROWCEM tel. (87) 429-47-67 bądź z z-cą Panem Zdzisławem POMICHOWSKIM tel. (87) 429-47-74 Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332238
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. A. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych). B. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. C. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). D. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium - post. nr 135/2012 Naprawa chodnika, wymiana nawierzchni placów postojowych i dróg wewnętrznych oraz naprawa schodów zewnętrznych w JW. 4352 w Giżycku E. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem 2. Zwrot wadium i zatrzymanie wadium. 1) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a. dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a; b. unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia. 2) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 4) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mon.gov.pl,http://www.army.mil.pl,http://www.24wog.wp.mil.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego oraz odnowa oznakowania poziomego cienkowarstwowego na odcinku drogi krajowej nr S7 od km 82+330 do km 82+578 (Węzeł Elbląg Wschód) oraz od km 0+000 do km 50+726 (Węzeł Elbląg Wschód - Węzeł Miłomłyn Północ- II POSTĘPOWANIE
Dodano: 2016-06-09 - Remont drogi gminnej nr 108074N: DW 527 - Rzędy
Dodano: 2016-05-31 - Przebudowa drogi gminnej nr 138037N od km 0+000 do km 0+494
Dodano: 2016-05-19 - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego na odcinku drogi krajowej nr S7 od km 82+330 do km 82+578 (Węzeł Elbląg Wschód) oraz od km 0+000 do km 50+726 (Węzeł Elbląg Wschód - Węzeł Miłomłyn Północ
Dodano: 2016-05-11 - Roboty w zakresie remontów cząstkowych i oznakowania poziomego dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie, Rejon w Elblągu
Dodano: 2015-11-06 - REMONT DROGI ZE ZJAZDAMI NA POSESJE - OŚ. KRÓLÓW W JONKOWIE
Dodano: 2015-10-20 - Modernizacja dróg osiedlowych: ul. Kwiatowej w Giedajtach i odcinka ul. Radosnej w Gutkowie
Dodano: 2015-07-08 - MODERNIZACJA NAWIERZCHNI DROGI W JONKOWIE
Dodano: 2014-10-17 - Wymiana nawierzchni chodnika wraz z utwardzeniem parkingu z drogami dojazdowymi, odwodnieniem terenu przyległego do ul. Kopernika w Biskupcu
Dodano: 2014-08-13 - Przebudowa ulicy Okrężnej wraz z infrastrukturą podziemną w Biskupcu.
Dodano: 2014-07-31