Przetargi.pl
Naprawa budynków i budowli oraz instalacji elektrycznych na terenie przepompowni melioracyjnych Lubczyna I i Lubczyna II gm. Goleniów

Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-415 Szczecin, Al. Papieża Jana Pawła II 42
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 440 51 00 , fax. 91 440 51 01
  • Data zamieszczenia: 2012-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie
    Al. Papieża Jana Pawła II 42 42
    70-415 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 440 51 00, fax. 91 440 51 01
    REGON: 00103633600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zzmiuw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa budynków i budowli oraz instalacji elektrycznych na terenie przepompowni melioracyjnych Lubczyna I i Lubczyna II gm. Goleniów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.2. Miejsce realizacji: Miejscowość Lubczyna gm. Goleniów, powiat goleniowski, województwo zachodniopomorskie. 1.3. Cel przedsięwzięcia: Cel przedmiotowego zadania stanowi poprawa funkcjonalności obiektów pod kątem stanu technicznego elementów konstrukcji przepompowni, izolacyjności zarówno termicznej jak i wodnej, poprawę zabezpieczeń obiektu przed osobami niepożądanymi a także aktami wandalizmu przepompowni melioracyjnych w m-ci Lubczyna. Realizacja przedmiotowego zadania argumentowana jest złym stanem zarówno technicznym jak i wizualnym elementów konstrukcyjnych, izolacyjnych oraz elewacyjnych przedmiotowych obiektów. Ponadto długi okres eksploatacji przepompowni narzuca także wymianę elementów rozdzielni elektrycznej. Aktualnie istniejąca instalacja elektryczna na obiekcie Lubczyna II wymaga naprawy i modernizacji, gdyż jej stan grozi awarią całego układu. 1.4. Zakres przedmiotu zamówienia: W ramach zamówienia przewiduje się: ETAP I: Wykonanie projektu wykonawczego i budowlanego wraz z przedmiarem i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót na zakres robót określonych w Etapie II; ETAP II: 1. Pompownia Lubczyna I a wykonanie prac naprawczych konstrukcji wlotowej, b zamurowanie otworów okiennych zarówno od strony wlotowej (komora pomp) jak i również od strony wylotu, c skucie oraz wykonanie nowych tynków cementowo-wapiennych w części wewnętrznej obiektu pompowni (hala pomp), d wykonanie izolacji zewnętrznej e wymianę drzwi wejściowych, f naprawę elementów konstrukcji pomostu zlokalizowanego od strony części wylotu, część naprawy pomostu wykonać w konstrukcji drewnianej a część w konstrukcji żelbetowej zgodnie ze stanem istniejącym, g wykonanie remontu istniejących balustrad oraz wykonanie nowej na odcinku kładki żelbetowej, h zabezpieczenie odspojonego elementu betonowego filaru, i wymianę klapy przeciwcofkowej DN 400. 2. Pompownia Lubczyna II - część ogólnobudowlana a dostosowanie konstrukcji wylotu do funkcji przejezdnej dla pojazdów kołowych poprzez wykonanie czterech płyt prefabrykowanych zamontowanych na rzeczonej konstrukcji wylotu, b wykonanie nowej balustrady na konstrukcji wylotu - mocowanie doczołowe do konstrukcji wylotu, przebudowę istniejącego umocnienia terenu pompowni (tylinka) poprzez podniesienie niwelety wrejonie konstrukcji wylotowej pompowni. c przebudowę istniejącego umocnienia tereny przepompowni (trylinka) poprzez podniesienie niwelety w demontaż dwóch kręgów betonowych z istniejącej studni zlokalizowanej w rejonie konstrukcji wylotu i po zamocowaniu pokrywy betonowej przysypanie rzeczonej studni, częściowe zamurowanie otworów okiennych strony wlotowej w zakresie takim aby były tożsame z otworami okiennymi po stronie przeciwległej, d skucie oraz wykonanie nowych tynków cementowo-wapiennych w części wewnętrznej obiektu pompowni (hala pomp), e wykonanie izolacji zewnętrznej, przewiduje się lokalne skucia istniejącej powierzchni tynków, f zabezpieczenie antykorozyjne istniejących drzwi wjazdowych, g zdjęcie istniejącej izolacji poziomej konstrukcji dachu oraz wykonanie nowej wylewki na istniejącym stropodachu jak i również położenie nowej izolacji poziomej na rzeczonej konstrukcji, wykonanie elementów blacharki h wymianę istniejących grzejników elektrycznych, i wykonanie remontu istniejących balustrad, j wymianę klap przeciwcofkowych DN 700, 3. Pompownia Lubczyna II - część elektryczna a wymiana rozdzielni głównej b montaż w rozdzielni głównej układów zasilająco-sterowniczych dla dwóch agregatów pompowych z wykorzystaniem przemienników częstotliwości c wymiana instalacji elektrycznych wnętrzowych (zasilanie pomp i urządzeń pomocniczych, instalacja oświetleniowa, instalacja grzejników elektrycznych, instalacja gniazd wtykowych), d wymiana instalacji odgromowej Realizacja przedmiotu zamówienia nie wymaga uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zgłoszenia robót. Dokumentacja projektowa powinna zostać sporządzona zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) i powinna zawierać: Projekt wykonawczy i budowlany - 3 egzemplarze w wersji papierowej oraz i szt. płyty CD Specyfikację techniczna wykonania i odbioru robót - 3 egzemplarze, Przedmiar robót - 1 egzemplarz, Instrukcję eksploatacji zamontowanych urządzeń - 2 egzemplarze, Dokumentację powykonawczą - 2 egzemplarze Szczegółowe określenie zakresu i ilości robót zawarte jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (załącznik nr 4 do SIWZ). Zestawienie nakładów rzeczowych (załącznik nr 3 do SIWZ) jest dokumentem pomocniczym do przygotowania oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452400001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 18.000,00 PLN 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 22 października 2012r., do godz. 12:00. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP S.A. I Oddział w Szczecinie, nr: 34 1020 4795 0000 9002 0122 0631. z adnotacją: WADIUM - przetarg ozn. NP/NE/333/162/2012 Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy zdeponować w siedzibie Zamawiającego w Szczecinie, al. Papieża Jana Pawła II 42, w kasie, przed upływem terminu składania ofert a kopię tego dokumentu należy załączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 7. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 8. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy. UWAGA! Stosownie do zapisów art. 46 ust. 4a ustawy Zamawiający Zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Zgodnie z art. 148 ust. 4 ustawy, w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzmiuw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach