Przetargi.pl
NAPRAWA ASFALTOWYCH NAWIERZCHNI DROGOWYCH NA TERENIE AKADEMII SZTUKI WOJENNEJ W LATACH 2020 - 2021

Akademia Sztuki Wojennej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-910 Warszawa, al. Gen. A. Chruściela
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261814085, , fax. 261813217
  • Data zamieszczenia: 2020-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuki Wojennej
    al. Gen. A. Chruściela 103
    00-910 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 261814085, , fax. 261813217
    REGON: 01157424400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wojsko-polskie.pl/aszwoj/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NAPRAWA ASFALTOWYCH NAWIERZCHNI DROGOWYCH NA TERENIE AKADEMII SZTUKI WOJENNEJ W LATACH 2020 - 2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa asfaltowych nawierzchni drogowych na terenie Akademii Sztuki Wojennej w latach 2020 – 2021. 2. Zakres prac obejmuje: 1) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową o średniej grubości ± 8 cm 76-130 pojazdów na godzinę (wraz z wywiezieniem gruzu). 2) Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych. 3) Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych. 4) Ręczne odnawianie linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych na jezdni farbą chlorokauczukową 26-75 pojazdów na godzinę. 5) Frezowanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 5 cm 26-75 pojazdów na godzinę (wraz z wywiezieniem urobku). 6) Wymiana krawężników betonowych wystających o wymiarach 20x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej 26-75 pojazdów na godzinę. 7) Wymiana obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. 8) Studnie chłonne z kręgów o śr. 1.0 m i głębokości 2.0 m 26-75 pojazdów na godzinę. 9) Studnie chłonne z kręgów o śr. 1.0 m – za każdy dalszy 1 m głębokości 26-75 pojazdów na godzinę. 10) Wymiana nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej. 11) Nawierzchnia z tłucznia kamiennego 0-31,5 gr. 10 cm po zagęszczeniu wykonanie poboczy z przygotowaniem (zebranie nadmiaru ziemi). 12) Wymiana chodnika z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. 13) Ręczne karczowanie pni (śr. 66-75 cm) wraz z wywożeniem karpiny na odległość do 25 km. 14) Zakup i montaż tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni ponad 0.3 m2. 15) Zakup i montaż progów zwalniających żółto-czarnych (próg podrzutowy kompletny na całą długość jezdni). 16) Czyszczenie studzienek chłonnych. 17) Wymiana nawierzchni z płyt drogowych betonowych sześciokątnych lub kwadratowych o grubości 15 cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową 76-130 pojazdów na godzinę wraz z wykonaniem podbudowy z kruszywa naturalnego. 18) Wymiana nawierzchni z kostki kamiennej rzędowej o wysokości 18 cm na podsypce cementowo-piaskowej 76-130 pojazdów na godzinę wraz z wykonaniem podbudowy z kruszywa naturalnego. 19) Wymiana krawężników kamiennych wystających o wymiarach 20x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej 76-130 pojazdów na godzinę wraz z wykonaniem ław pod krawężniki. 20) Wymiana chodników z płyt kamiennych płomieniowanych o grubości 5 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. 21) Zakup oraz montaż (Warszawski słupek żeliwny – SYRENKA H-800 mm z opcją zawieszenia łańcucha + łańcuch długoogniowy). 22) Wykonanie nawierzchnia żwirowa – chodnik rozścielany ręcznie – grubość po zagęszczeniu 8 cm. Ręczne wykonanie korytowania wraz z podbudową pod chodnik w gruncie kat. II-IV – 15 cm głębokości koryta. 23) Wymiana płyt przemysłowych, wielootworowych o wymiarach ± 75 x 100 x12,5 cm z wypełnieniem otworów grysem granitowym. 24) Zakup i transport ziemi wraz z rozścieleniem ręcznym + posianie trawy. Uzupełnienie i wyrównanie terenu. 3. Szczegółowy zakres i ilość poszczególnych prac oraz sposób ich realizacji przedstawiony został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik nr 1A do SIWZ oraz w Przedmiarze robót stanowiącym Załącznik nr 1B do SWIZ. 4. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy – załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Zamawiający przyjął orientacyjne wartości obmiarów dla poszczególnych pozycji przedmiaru robót przewidywanych do wykonania w larach 2020-2021. Zamawiający zastrzega, że podane wartości obmiarów mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia w zależności od potrzeb Zamawiającego. 6. Zamawiający gwarantuje naprawę 1000 m2 nawierzchni dróg w ramach niniejszej umowy. 7. Kody CPV: 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg 45233141-9 Roboty w zakresie konserwacji dróg 45233221-4 Malowanie nawierzchni 8. Wizja lokalna terenu: Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, a także zdobył, na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia jest możliwe, po uprzednim pisemnym zgłoszeniu emailem, ustaleniu terminu wizji lokalnej. Osobą odpowiedzialną za dokonanie wizji lokalnej jest p. Agnieszka Ryciuk, e-mail: a.ryciuk@akademia.mil.pl. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. 9. Gwarancja na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia wynosi: 12 miesięcy. 10. Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy do dnia 31.12.2021 r. lub do wykorzystania kwoty przeznaczonej na ten cel. 11. Miejsce wykonania zamówienia – teren Akademii Sztuki Wojennej. 12. Zamawiający na podstawie przepisu art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące podczas realizacji przedmiotu zamówienia prace fizyczne oraz operatorów sprzętu. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane powyżej czynności będzie polegało na: 1) na etapie po zawarciu umowy, a przed przystąpieniem do realizacji pierwszego Zlecenia - Wykonawca w terminie do 3 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu kopii umów o pracę zawierających imię i nazwisko osób, które świadczyć będą czynności, na rzecz zamawiającego, datę zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu oraz oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w związku z realizacją zamówienia. Nie przedstawienie we wskazanym terminie dokumentów zawierających ww. informacje, bądź przedstawienie ich niekompletnych, nie obejmujących wszystkich wyspecyfikowanych czynności może być podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych; 2) na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport na temat stanu i sposobu zatrudnienia osób zaangażowanych w wykonywanie czynności wskazanych w ust. 12 wraz z zanimizowanymi formularzami ZUS, ZUA, na podstawie których zgłoszono pracowników do ZUS i/lub comiesięczne dowody naliczenia i odprowadzenia składek ubezpieczeniowych od umów o pracę zatrudnionych osób; 3) na każde żądanie Zamawiającego, w terminie do 2 dni roboczych i w formie przez Zamawiającego określonej, Wykonawca jest zobowiązany udzielić wyjaśnień w powyższym zakresie. 13. Jeżeli podczas realizacji przedmiotu zamówienia konieczny jest wstęp osób na teren chronionej jednostki wojskowej – Akademii Sztuki Wojennej to osoby biorące udział w realizacji zamówienia (Wykonawca główny i podwykonawcy) powinni posiadać obywatelstwo polskie. W przypadku braku polskiego obywatelstwa powinny posiadać pozwolenie jednorazowe uprawniające do wstępu obcokrajowców na teren chronionej jednostki i instytucji wojskowej, zgodnie z Decyzją Nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 stycznia 2017 r. w sprawie organizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz.U. MON z 2017 r. poz. 18). W przypadku realizacji przedsięwzięcia z wykorzystaniem osób nieposiadających obywatelstwa polskiego zgłoszenie osób i pojazdów do wykonania czynności zleconej powinno zostać zrealizowane w terminie 21 dni roboczych przed wejściem na obiekty wojskowe. Brak zgody w formie pozwolenia jednorazowego skutkowało będzie niewpuszczeniem na teren obiektów wojskowych, przy czym nie może to być traktowane jako utrudnienie realizacji zamówienia przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W celu zabezpieczenia podpisania umowy przez wykonawców każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 35.000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100). Zasady dotyczące wadium określone zostały w Rozdziale X.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (Informacja z otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Załącznik nr 3 do SIWZ – (dokumentu nie należy załączać do oferty. Dokument ten należy złożyć za pośrednictwem Platformy (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w oryginale w zamkniętej opisanej kopercie w Punkcie podawczym ASzWoj/przesłać pocztą).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach