Sąd Okręgowy w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-736 Poznań, ul. Hejmowskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 62 83 004 , fax. 61 62 83 035
- Data zamieszczenia: 2019-09-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Poznaniu
ul. Hejmowskiego 2
61-736 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 62 83 004, fax. 61 62 83 035
REGON: 32385500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.so.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd powszechny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawa akt gruntowych w Sądach Funkcjonalnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Naprawa akt gruntowych w Sądach Funkcjonalnych 1) część nr 1: naprawa 50 mb akt gruntowych w Sądzie Rejonowym w Chodzieży 2) część nr 2: naprawa 50 mb akt gruntowych w Sądzie Rejonowym w Chodzieży 3) część nr 3: naprawa 65,5 mb akt gruntowych w Sądzie Rejonowym w Chodzieży 4) część nr 4: naprawa 0,4 mb akt gruntowych w Sądzie Rejonowym w Złotowie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50800000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Dla części I 2 700 zł (dwa tysiące siedemset złotych 00/100). Dla części II 2 700 zł (dwa tysiące siedemset złotych 00/100). Dla części III 3 500 zł (trzy tysiące pięćset złotych 00/100). Dla części IV 20 zł (dwadzieścia złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - opracowane wg druków dołączonych do SIWZ - załącznik nr 3 i 4 do SIWZ; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W przypadku Wykonawcy, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 1. 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego na zasobach, którego będzie polegał Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdz. X. pkt 1.3 SIWZ, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów umożliwiającymi należyte wykonanie zamówienia, w szczególności przedstawiając Zamawiającemu zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wymaga przedstawienia dokumentu potwierdzającego: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Dokument, o którym mowa powyżej, może stanowić pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, z zastrzeżeniem, że musi wskazywać elementy o których mowa w ppkt a-d (wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w IV ust 1. poniżej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa sukcesywnych wymian taśm w przenośnikach taśmowych w sortowni i kompostowni wraz z dostawą taśm do ZUOK „Orli Staw”
Dodano: 2023-05-11 - gotowość do przeprowadzania interwencji i usuwania awarii stacji zgazowania tlenu medycznego wraz z instalacją
Dodano: 2022-01-04 - „Bieżąca całodobowa obsługa, konserwacja oraz pogotowie techniczne dla nieruchomości położonych w Poznaniu stanowiących zasób Poznańskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.”
Dodano: 2020-11-06 - USŁUGA NAPRAWY URZĄDZEŃ UTRZYMANIA LOTNISK
Dodano: 2020-10-05 - Usługi w zakresie napraw, konserwacji oraz prac związanych z utrzymaniem i eksploatacją budynków w siedzibach Oddziału przy ul. Siemiradzkiego 5a, ul. Gajowej 6, ul. Św. Marcin 66/72, Wydział Technologii – Laboratorium Drogowe i jego teren ul. Hawelańska 12
Dodano: 2020-05-12 - Usługi w zakresie napraw, konserwacji oraz prac związanych z utrzymaniem i eksploatacją budynków w siedzibach Oddziału przy ul. Siemiradzkiego 5a, ul. Gajowej 6, ul. Św. Marcin 66/72, Wydział Technologii – Laboratorium Drogowe i jego teren ul. Hawelańska 12
Dodano: 2020-04-29 - Usługi w zakresie napraw, konserwacji, prac elektrycznych oraz porządkowych związanych z utrzymaniem i eksploatacją obiektu socjalnego w Sianożętach ul. Ku Morzu 3
Dodano: 2020-01-22 - Bieżąca całodobowa obsługa i konserwacja nieruchomości w Poznaniu stanowiących zasób Poznańskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
Dodano: 2019-12-09 - WYKONANIE PRZEGLĄDU OKRESOWEGO I KONTROLI METROLOGICZNEJ URZĄDZEŃ TYPU ALERT-2
Dodano: 2019-10-01 - Remont i uruchomienie jednostki kogeneracyjnej ELTECO PETRA 630C zainstalowanej w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Trzebani
Dodano: 2019-08-08