Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 ogłasza przetarg
- Adres: 20-954 Lublin, ul. dr K. Jaczewskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0-81 72-44-360 , fax. 081 746-71-55
- Data zamieszczenia: 2020-01-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
ul. dr K. Jaczewskiego 8
20-954 Lublin, woj. lubelskie
tel. 0-81 72-44-360, fax. 081 746-71-55
REGON: 28875100000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk4.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawa agregatu wody lodowej wraz z dostawą niezbędnych części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
NAPRAWA AGREGATU WODY LODOWEJ FIRMY CLIMAWENETA typ FOCS-ME 3202/LN, s/n 32019647 WRAZ Z DOSTAWĄ NIEZBĘDNYCH CZĘŚCI. Szczegółowe wymagania w stosunku do w/w asortymentu zamówienia i zakres zamówienia zawierają przedmiary i zakresy czynności stanowiące Załącznik nr 1 – 8b do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50730000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przez co rozumie się, iż Wykonawca posiada certyfikat dla przedsiębiorców, na podstawie art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tekst jedn. Dz.U. 2018 poz. 2221 ze zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5) jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego – dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego – w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia (w zakresie analogicznym jak Wykonawca) oraz spełnienia (w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby) warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu -wg wzoru stanowiącego załącznik nr 11. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 18. Dokumenty, które muszą być złożone w terminie wyznaczonym jako dzień składania i otwarcia ofert: 1) dokumenty wskazane w Rozdz. 5.A– „Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą” 2) wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 9 do SIWZ); 3) kosztorys ofertowy – na realizację zamówienia, wyrażony w PLN 4) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy, a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdz. 4 pkt. 3. *) UWAGA: Jeżeli Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej - Zamawiający dopuszcza przesłanie takiego oświadczenia wraz z ofertą pod warunkiem, iż – po zapoznaniu się z informacją, którą Zamawiający udostępnił na stronie internetowej- Wykonawca dokona aktualizacji takiego oświadczenia w przypadku jakiejkolwiek zmiany sytuacji Wykonawcy w stosunku do poprzednio złożonego oświadczenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa serwisowania urządzeń chłodniczych
Dodano: 2023-10-23 - Przegląd konserwacyjny urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych na terenie przejść granicznych w województwie lubelskim.
Dodano: 2023-03-24 - Usługa konserwacji, serwisu i napraw urządzeń klimatyzacji, wentylacji mechanicznej i automatyki w obiektach Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części.
Dodano: 2022-12-13 - Usługa konserwacji, serwisu i napraw urządzeń klimatyzacji, wentylacji mechanicznej i automatyki w obiektach Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części.
Dodano: 2021-02-01 - Usługa konserwacji, serwisu i napraw urządzeń klimatyzacji, wentylacji mechanicznej i automatyki w obiektach Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części.
Dodano: 2020-11-06 - USŁUGA UTRZYMANIA W ZDOLNOŚCI TECHNICZNO-EKSPLOATACYJNEJ ORAZ WYKONANIE WALIDACJI i PRZEGLĄDÓW URZĄDZEŃ CHŁODNICZYCH - powtórzenie
Dodano: 2020-08-12 - Usługa utrzymania w zdolności techniczno-eksploatacyjnej oraz wykonanie walidacji i przeglądów urzadzeń chłodniczych
Dodano: 2020-07-29 - Wykonywanie usługi związanej z naprawą, przeglądem i konserwacją central wentylacji mechanicznej oraz urządzeń i instalacji klimatyzacji znajdujących się w budynkach administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.
Dodano: 2020-02-25 - konserwacja wentylacji mechanicznych i klimatyzacji zainstalowanych w budynkach LAW
Dodano: 2020-01-17 - Serwisowanie klimatyzatorów i urządzeń wentylacji mechanicznej zainstalowanych w obiektach Policji województwa lubelskiego
Dodano: 2019-09-30