Przetargi.pl
NAPAWANIE SZYN W CIĄGACH KOMUNIKACYJNYCH W SZCZECINIE

Tramwaje Szczecińskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 71-241 Szczecin, ul. Klonowica
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (091) 3114147 , , fax. (091) 3114147
  • Data zamieszczenia: 2020-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Tramwaje Szczecińskie Sp. z o.o.
    ul. Klonowica 5
    71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. (091) 3114147 , , fax. (091) 3114147
    REGON: 32060449200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ts.szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NAPAWANIE SZYN W CIĄGACH KOMUNIKACYJNYCH W SZCZECINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest napawanie 7 sztuk krzyżownic i 212 m szyny (zgodnie z dokumentacją graficzną – załącznik nr 7 do siwz w następujących lokalizacjach): 1) Pętla Turkusowa (odc. 150) – regeneracja 4 sztuk krzyżownic, 2) Plac Zwycięstwa (odc. 140) – regeneracja 1 sztuki krzyżownicy, 3) Brama Portowa (odc. 14) – regeneracja 12 m szyny w łuku, 4) Pętla Krzekowo (odc. 33) – regeneracja 2 sztuk krzyżownic oraz 200 m szyny w łuku, metodą napawania elektrycznego za pomocą automatu spawalniczego lub za zgodą zamawiającego napawania ręcznego w przypadku braku możliwości pracy automatem, a także zobowiązuje się do określonych we wzorze umowy (załączniku nr 4 do siwz) świadczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50225000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do pełnomocnika zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: 1) Formularz oferty cenowej zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz – według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców) oraz firmy podwykonawców (jeżeli są znane). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) siwz – według załącznika nr 2 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających wspólną ofertę. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i podmiotach trzecich, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) siwz – według załącznika nr 3 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno ww. oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 5) Odpowiednie pełnomocnictwa. Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz). Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2) siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów (przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 5 do siwz). Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach