Przetargi.pl
Nakręcenie filmu szkoleniowo - instruktażowego w ramach projektu: Współpraca Policji polskiej i słowackiej w zwalczaniu chuligaństwa stadionowego

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2002050 , fax. 032 2002060
  • Data zamieszczenia: 2010-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2002050, fax. 032 2002060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nakręcenie filmu szkoleniowo - instruktażowego w ramach projektu: Współpraca Policji polskiej i słowackiej w zwalczaniu chuligaństwa stadionowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia: W wyniku realizacji zamówienia powstanie film szkoleniowo instruktażowy. 2. Cele zamówienia Główne cele projektu wskazane zostały w specyfikacji dotyczącej realizacji filmu stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia Zakres usług świadczonych przez Wykonawcę w ramach niniejszego zamówienia obejmować będzie co najmniej: 3.1. Opracowanie scenariusza filmu 3.2.Realizację materiału filmowego w terenie w obecności przedstawiciela Zamawiającego 3.3 Czas trwania filmu 3.4. Podkład muzyczny 3.5. Oprawa graficzna oraz animacje komputerowe w wersji językowej polskiej, słowackiej i angielskiej. 3.6. Przygotowanie projektu filmu (masterów) do akceptacji Zamawiającego 3.7. Wykonanie i duplikacja filmów na DVD 3.8. Nadruk na płyty 3.9. Projekt i druk okładki płyty wraz z książeczką 3.10. Przedkładanie materiałów do akceptacji Zamawiającego 3.11. Dostarczenie materiałów do siedziby Zamawiającego 3.12. Pokrycie zobowiązań cywilno-prawnych związanych z utrwaleniem, wykorzystaniem i upowszechnianiem wizerunku osób biorących udział w filmie oraz materiałów zrealizowanych na terenie obiektów sportowych. Ad. 3.1. Opracowanie scenariusza filmu. Wykonawca odpowiedzialny będzie za przygotowanie scenariusza filmu obejmującego: a) wstęp - wypowiedź przedstawicieli Zamawiającego b) informację na temat współpracy policji polskiej i słowackiej w zwalczaniu chuligaństwa stadionowego Elementy składowe materiału filmowego opisane w specyfikacji stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. W oparciu o przygotowany scenariusz (zaakceptowany uprzednio przez Zamawiającego), zrealizowany zostanie odrębny materiał filmowy uwzględniające specyfikę przedmiotu zamówienia. Ad. 3. 2. Realizacja materiału. Materiały zrealizowane zostaną zgodnie ze scenariuszem zaakceptowanym przez Zamawiającego i obejmować będą co najmniej wszystkie elementy wymienione w pkt. 1. Materiały realizowane będą w dwóch turach I - do dnia 07.12.2010 r. Materiał wstępny do akceptacji Zamawiającego, II - tura materiał właściwy do dnia 15.03.2010 r. Zamawiający wymaga dyspozycyjności Wykonawcy w zakresie rejestracji poszczególnych etapów filmu i realizacji materiału wskazanego przez Zamawiającego w danym terminie. Film winien zawierać materiał zrealizowany zarówno na terenie RP jak również Republiki Słowackiej z możliwością włączenia materiałów przekazanych przez Zamawiającego. Ad. 3.3 Czas filmu. Film winien trwać 30 do 45 minut. Ad. 3.4. Podkład muzyczny. Do filmu należy zrealizować podkład muzyczny. Podkład muzyczny może stanowić utwór specjalnie w tym celu skomponowany lub istniejący utwór muzyczny, do którego Wykonawca posiada prawa autorskie. Realizacja podkładu muzycznego zostanie przeprowadzona po wcześniejszej akceptacji przez Zamawiającego. Ad. 3.5. Oprawa graficzna. Należy stworzyć oprawę graficzną filmu, pozwalającą nadać spójność filmu - czołówka, jingle pomiędzy filmami, tyłówka, napisy. Wymagane jest wykonanie animacji komputerowych zwiększających przystępność prezentowanych materiałów filmowych. Do zadań Wykonawcy należeć będzie także przygotowanie funkcjonalnego menu pozwalającego na wybór w filmie wersji językowej polskiej, słowackiej i angielskiej. Ad. 3.6. Projekt filmu - założenia techniczne. Wykonawca odpowiedzialny będzie za przygotowanie projektu filmu w trzech wersjach językowych, które przedstawi Zamawiającemu do akceptacji w postaci masteru DVD. Master zostanie przygotowany zgodnie z poniższymi warunkami technicznymi: a) Master spełniać powinien następujące założenia techniczne: - Płyta DVD-5 jednostronna, jednowarstwowa - Aspect 16:9 (Full HD) - System: PAL - Język: polski, angielski i słowacki - Czas całkowity materiału: od 30 do 45 minut - Menu oparte na statycznej grafice - Encoding obrazu (MPEG-2) i dźwięk Dolby Digital 2.0 (MPEG-4) - Nawigacja powinna zawierać: wybór języka W stosunku do przedstawionych projektów Zamawiający ma prawo zgłosić uwagi lub zastrzeżenia, które Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić przy opracowaniu wersji ostatecznej filmu. Powielenie filmów nastąpi po ostatecznej akceptacji przez Zamawiającego. Ad. 3.7. Wykonanie i duplikacja filmów na DVD. Film zostanie wykonany na odrębnych nośnikach cyfrowych DVD i powielony odpowiednio: - wersja trzy -języczna w 200 egzemplarzach Ad. 3.8. Nadruk na płyty. Wykonawca odpowiedzialny będzie za przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu 3 projektów nadruku na płyty. Nadruk na płyty w języku polskim, angielskim i słowackim (nie oznacza naklejki) zawierać powinien co najmniej: - tytuł filmu, - logo i nazwę projektu, - logo i nazwę Zamawiającego, - znak/zapis identyfikujący rodzaj płyty (DVD / VCD). Nadruk zrealizowany zostanie po ostatecznej akceptacji przez Zamawiającego zgodnie z poniższymi wymogami. a) na płyty DVD: - ilość: 200 szt. - druk: do siedmiu kolorów Ad. 3.9. Projekt i druk okładki płyty. Wykonawca odpowiedzialny będzie za przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu: a) 3 projektów okładek na płyty DVD - opakowanie typu D.G.Pack 6 z możliwością umieszczenia 1 płyty. Ponadto, w centralnej części okładki od wewnątrz, nacięcie na książeczkę. Minimalna zawartość okładki płyty w języku polskim i słowackim: - zdjęcie/zdjęcia rozwiązań, grafika, - tytuł filmu, - logo i nazwa projektu, - logo i nazwa Zamawiającego, - krótka informacja o zawartości płyty, - krótka informacja nt. Zamawiającego, - nazwa i dane teleadresowe Zamawiającego, - logo Unii Europejskiej, logo Programu Operacyjnego - minimalne wymagania sprzętowe i/lub systemowe, - znak/napis identyfikujący rodzaj płyty (DVD). - tytuł filmu (na grzbiecie opakowania). Wymogi techniczne: a) okładki na płyty DVD: - ilość: 200 szt. - opakowanie: typu D.G. pack 6, str 140x126, (opakowanie na 1 płytę) - przezroczysty tray - druk: 4/0 + lakier offset, folia błyszcząca - płyty luzem Druk okładek nastąpi po ostatecznej akceptacji przez Zamawiającego. Ad. 3.10. Materiały wymagające akceptacji. a) Akceptacji Zamawiającego wymagają: - scenariusz filmu - głos lektora - podkład muzyczny - master DVD - projekty nadruku na płyty DVD - projekty okładki na płyty DVD, Ponadto Zamawiający ma prawo do akceptacji: - całości zrealizowanego materiału. b) Wykonawca odpowiedzialny będzie za ścisłą współpracę z przedstawicielami Zamawiającego, w tym za bezpośrednie uzgodnienia w zakresie: - terminu realizacji materiału w ich siedzibach/wskazanych miejscach, - dokonywanie bieżących ustaleń dot. realizacji poszczególnych etapów filmu, - autoryzacji wypowiedzi, - akceptacji materiałów cząstkowych. Zamawiający ze swej strony dołoży wszelkich starań, aby ułatwić Wykonawcy współpracę z podmiotami współuczestniczącymi w realizacji filmu. Ad. 3.11. Dostarczenie materiałów do siedziby Zamawiającego. Wykonawca przygotuje i dostarczy Zamawiającemu do jego siedziby płyty z filmami, zrealizowane w odpowiedniej ilości zgodnie z wymogami, określonymi w SIWZ. Wykonawca dostarczy również: - ostatnie wersje masterów DVD - materiały poligraficzne na płycie CD w postaci pliku otwartego oraz pliku z rozszerzeniem .prn. Kasety spełniać powinny wymogi normy polskiej na sygnał telewizyjny. W dniu odbioru filmu zostanie dokonane jego sprawdzenie pod względem jego kompletności i zgodności technicznej z ofertą Wykonawcy przy obecności przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Na okoliczność odbioru płyt zostanie sporządzony protokół odbioru, który będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury VAT za każdą z transz przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie przyjęcia filmów z powodu złej jakości materiału wideo lub audio i wymagać może od Wykonawcy ich poprawienia (w ramach ceny oferty złożonej przez Wykonawcę). Ad. 3.12. Materiały źródłowe, znaki graficzne i zobowiązania cywilno-prawne. a) Po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże: - logo Zamawiającego i realizowanego projektu wraz z prawem do ich wykorzystania w niniejszym projekcie - logotypy Unii Europejskiej i realizowanego Programu, - materiały informacyjne i promocyjne dot. Projektu, b) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia wszelkich zobowiązań cywilno-prawnych związanych z utrwaleniem, wykorzystaniem i upowszechnianiem wizerunku osób biorących udział w filmie oraz materiałów zrealizowanych na terenie obiektów sportowych, które wykorzystane zostaną w filmie. Wykonawca zobowiązany będzie do informowania, że niniejsze zadanie jest realizowane z udziałem środków finansowych pochodzących z Unii Europejskiej. Wizualizacja działań realizowanych w związku z zadaniem zgodna będzie z zasadami i wymaganiami obowiązującymi dla realizowanego projektu (oznakowanie materiałów elektronicznych i drukowanych). 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Na formularzu ofertowym wykonawca składa oświadczenie wskazując zakres robót, jaki będzie realizował przy udziale podwykonawcy/ów. 5. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w ofercie, jaki zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 921111003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach