Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg
- Adres: 64920 Piła, al. Niepodległości
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 672 109 442 , fax. 672 109 332
- Data zamieszczenia: 2017-02-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
al. Niepodległości
64920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 672 109 442, fax. 672 109 332
REGON: 57079948000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nakładki bitumiczne na drogach powiatowych – część zachodnia powiatu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane p.n. Nakładki bitumiczne na drogach powiatowych – część zachodnia powiatu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące odcinki dróg powiatowych: 1) droga nr 1175P w miejscowości Chrustowo (290 mb – 931 m2); 2) droga nr 1177P na odcinku Krzewina - Milcz (500 mb – 3 150 m2); 3) droga nr 1334P w miejscowości Kruszewo (300 mb – 1 560 m2); 4) droga nr 1166P na odcinku Zawada – Stara Łubianka (300 mb – 1 590 m2); 5) droga nr 1174P w miejscowości Nowy Dwór (200 mb – 960 m2). Łączna długość odcinków objętych zamówieniem wynosi 1 590 mb (8 191 m2). 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w Załączniku nr 6 do SIWZ. 4. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót i jego otoczenia. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował kierownikiem robót, który będzie nadzorował ze strony Wykonawcy wykonanie robót i odpowiadał za ich realizację. 6. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania projektu organizacji ruchu na czas trwania robót, uwzględniającego utrzymanie ruchu na drogach a także do utrzymania ruchu publicznego na drogach w okresie trwania prac, aż do zakończenia i odbioru robót. 7. Materiały budowlane niezbędne do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną. 8. Zamawiający przewiduje możliwość pobrania próbek nawierzchni do badań laboratoryjnych. W przypadku rozbieżności wyników próbek w stosunku do zaakceptowanej przez Zamawiającego recepty koszty badań obciążą Wykonawcę. 9. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podać firmy podwykonawców. Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 upzp, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w punkcie II oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.4. SIWZ. 10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 11. Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 11.1. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a upzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, wchodzące w skład brygady bitumicznej: 1) operator układarki mas bitumicznych – minimum 1 osoba; 2) osoba z uprawnieniami do obsługi automatyki układarki mas bitumicznych – minimum 1 osoba; 3) operator walca drogowego – minimum 3 osoby; 4) operator kosza układarki – minimum 1 osoba; 5) robotnik drogowy do obsługi innego sprzętu w tym kierowanie ruchem – minimum 3 osoby; 6) kierownik robót. 11.2. Zamawiający wymaga zatrudnienia osób wymienionych w pkt 12.1. w wymiarze czasu pracy – pełen etat. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni te osoby na okres realizacji zamówienia. 11.3. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem okresu realizacji zamówienia, Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia w to miejsce innej osoby zgodnie z przedmiotowymi wymaganiami określonymi przez Zamawiającego co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia. 11.4. Sposób dokumentowania zatrudnienia oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w Załączniku nr 5 do SIWZ – Wzór umowy. 12. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej nr 793859P w miejscowości Czachory.
Dodano: 2024-07-17 - Budowa drogi wraz z oświetleniem w m. Brzozówiec
Dodano: 2024-07-12 - Przebudowa ulicy Franciszka Krawczykowskiego w Brzezinach
Dodano: 2024-07-08 - Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Antonin w 2024 roku
Dodano: 2024-06-26 - Wykonanie robót remontowych
Dodano: 2024-06-24 - Wykonanie niezbędnych prac umożliwiających dostęp do drogi publicznej właścicieli działek nr 589, 1/8, 1/7
Dodano: 2024-06-24 - Budowa dróg na terenie Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce (zakres obejmuje budowę dróg oraz wodociągu na terenie Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce)
Dodano: 2024-06-21 - „Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1490P w m. Nowe Brzeźno”
Dodano: 2024-06-21 - Remont odcinka chodnika w ciągu ul. 3 Maja w Kaliszu – etap I
Dodano: 2024-06-12 - Rozwój powiatowej infrastruktury drogowej polegający na rozbudowie drogi powiatowej nr 1735P „Kwilcz – Miłostowo – Krzyżkówko” - etap 2
Dodano: 2024-06-11