Przetargi.pl
Nakładki bitumiczne na drogach gminnych

Zarząd Dróg i Zieleni w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, gen. Władysława Andersa 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
    gen. Władysława Andersa 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    REGON: 570766568
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nakładki bitumiczne na drogach gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nakładki bitumiczne na drogach gminnych - Zadanie I Zakres robót dla małych nakładek:- frezowanie nawierzchni asfaltowych,- transport destruktu asfaltowego,- wykonanie warstwy wyrównawczej - AC11W,- ułożenie warstwy przeciwspękaniowej pod warstwy bitumiczne na połączeniu istniejącej nawierzchni z projektowaną,- wykonanie warstwy ścieralnej - AC8S,- odtworzenie oznakowania poziomego jezdni - malowanie cienkowarstwowe.Zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja Opis przedmiotu zamówienia, wzór kosztorysu ofertowego. Szczegółowy zakres remontowanych odcinków dróg gminnych wskaże Zamawiający po wyborze Wykonawcy.1) Szczegółowy wykaz robót będzie przekazywany wykonawcy wraz ze zleceniem dla poszczególnych odcinków dróg gminnych. Suma zlecanych robót w okresie umownym nie przekroczy wartości wskazanych w kosztorysie.2) Wykonawca będzie przystępować do robót sukcesywnie, zgodnie z kolejnością zleceń otrzymanych od zamawiającego. Wartość pojedynczego zlecenia każdorazowo przekraczać będzie wartość kwotową, wynoszącą 10 tys. zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 3) Dla robót drogowych wskazanych przez Zamawiającego wykonawca zobowiązany jest sporządzić i uzgodnić projekty czasowej organizacji na czas ich prowadzenia. 4) Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (np. frezowania), w sytuacji gdy wykonanie danych prac będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej, wykonania przedmiotu umowy.5) W trakcie realizacji wykonawca powinien spełniać warunek, o którym mowa w art. 68. ust. 3 ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 110, 1093, 2269.) - łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosi co najmniej 10%.6) W trakcie realizacji zadania Wykonawca przedłoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 23 grudnia 2021 r. w sprawie określenia szczegółowych warunków utraty statusu odpadów dla odpadów destruktu asfaltowego.2. Nakładki bitumiczne na drogach gminnych – Zadanie IIZakres robót dla małych nakładek:- frezowanie nawierzchni asfaltowych,- transport destruktu asfaltowego,- naprawa nawierzchni bitumicznej - uzupełnienie ubytku mieszanką mineralno-asfaltową z otaczarni gr. 4 cm po zagęszczeniu zgodnie z OST (powierzchnia > 2m2)- naprawa nawierzchni bitumicznej - uzupełnienie ubytku mieszanką mineralno-asfaltową z otaczarni za każdy następny 1cm powyżej 4cm zgodnie z OST (powierzchnia > 2m2)Zakres przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia, wzór kosztorysu ofertowego.Szczegółowy zakres remontowanych odcinków dróg gminnych wskaże Zamawiający po wyborzeWykonawcy1) Szczegółowy wykaz robót będzie przekazywany wykonawcy wraz ze zleceniem dla poszczególnych odcinków dróg gminnych. Suma zlecanych robót w okresie umownym nie przekroczy wartości wskazanych w kosztorysie.2) Wykonawca będzie przystępować do robót sukcesywnie, zgodnie z kolejnością zleceń otrzymanych od zamawiającego. Wartość pojedynczego zlecenia każdorazowo przekraczać będzie wartość kwotową, wynoszącą 10 tys. zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 3) Dla robót drogowych wskazanych przez zamawiającego wykonawca zobowiązany jest sporządzić i uzgodnić projekty czasowej organizacji na czas ich prowadzenia. 4) Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (np. frezowania), w sytuacji gdy wykonanie danych prac będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej, wykonania przedmiotu umowy.5) W trakcie realizacji wykonawca powinien spełniać warunek, o którym mowa w art. 68. ust. 3 ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 110, 1093, 2269.) - łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosi co najmniej 10%.6) W trakcie realizacji zadania Wykonawca przedłoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 23 grudnia 2021 r. w sprawie określenia szczegółowych warunków utraty statusu odpadów dla odpadów destruktu asfaltowego.Uwaga !Zamawiający dopuszcza w drodze aneksu domówienie robót wynikających z prawa opcji (zadanie II). Na etapie składania ofert Wykonawca winien wycenić roboty z obu zakresów (roboty podstawowe, roboty wynikające z prawa opcji). Na formularzu oferty (Załącznik nr 1.2do SWZ) winien podać wartość robót podstawowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4) Zdolność techniczna lub zawodowaWykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 2 zadania o wartości każdego minimum 100 000,00 zł brutto odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach