Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 75-724 Koszalin, ul. Komunalna
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 943 484 444, , fax. 943 484 434
- Data zamieszczenia: 2020-03-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
ul. Komunalna 5
75-724 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 943 484 444, , fax. 943 484 434
REGON: 33025398400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Najem wolnoobrotowej, jednowałowej rozdrabniarki wstępnej z separatorem magnetycznym wraz z operatorem” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Najem rozdrabniarki wstępnej z separatorem magnetycznym wraz z operatorem 2.Inne istotne warunki zamówienia: Rozdrabniarka jednowałowa, wolnoobrotowa, mobilna na podwoziu kołowym umożliwiającym jego przemieszczanie, napędzana silnikiem diesla. Dowóz maszyny i praca maszyny odbywać się będzie na terenie Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie. Maszyna po przyjeździe na teren zakładu musi być w pełni zatankowana, sprawna technicznie i gotowa do pracy. Praca maszyny polegać ma na rozdrobnieniu do wielkości 300 mm odpadów zielonych znajdujących się w Regionalnym Zakładzie Odzysku Odpadów w Sianowie. Zamawiający zapewni paliwo do pracy rozdrabniarki oraz wodę do obmycia maszyny. Przewidywany czas pracy maszyny – 235 mtg do końca 2020r. w podziale na 4 okresy (Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości zamawianych mtg w zależności od bieżących potrzeb). 3.Termin realizacji zamówienia: Dowóz maszyny w ciągu 7 dni od przesłania zgłoszenia drogą elektroniczną. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia wyczerpania zakresu ilościowego, tj. 235 mtg, jednak nie dłużej niż do dnia: 31.12.2020r. 4. Miejsce realizacji zamówienia: Regionalny Zakład Odzysku Odpadów w Sianowie przy ul. Łubuszan 80. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42996100-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie sporządzone zgodnie ze wzorem zawartym w Rozdziale V SIWZ 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku, gdy wykonawce reprezentuje pełnomocnik Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialne
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną