Przetargi.pl
Najem w okresie 24 miesięcy wielofunkcyjnych urządzeń kopiująco-drukujących monochromatycznie i w kolorze, udzielenie licencji na oprogramowanie do monitorowania i zarządzania środowiskiem wydruku oraz oprogramowanie do optycznego rozpoznawania znaków (OCR), a także kompleksowa obsługa serwisowa tych urządzeń w całym okresie najmu

Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych ogłasza przetarg

  • Adres: 02-222 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4921134, 4921135 , fax. 224 921 149
  • Data zamieszczenia: 2020-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
    Al. Jerozolimskie 181 C
    02-222 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4921134, 4921135, fax. 224 921 149
    REGON: 15524960100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.urpl.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Najem w okresie 24 miesięcy wielofunkcyjnych urządzeń kopiująco-drukujących monochromatycznie i w kolorze, udzielenie licencji na oprogramowanie do monitorowania i zarządzania środowiskiem wydruku oraz oprogramowanie do optycznego rozpoznawania znaków (OCR), a także kompleksowa obsługa serwisowa tych urządzeń w całym okresie najmu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Najem, zainstalowanie i uruchomienie w pomieszczeniach zlokalizowanych w budynku położonym w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 181C, urządzeń wielofunkcyjnych (drukarka, kopiarka, skaner, faks) w liczbie 40 szt., zwanych łącznie urządzeniami, 16 szt. czytników kart zbliżeniowych HID Prox 125 kHz, zwanych łącznie czytnikami, a także oprogramowania do monitorowania i zarządzania środowiskiem wydruku oraz oprogramowania do optycznego rozpoznawania znaków (OCR), zwanych łącznie oprogramowaniem, wdrożenie oprogramowania w sieci informatycznej zamawiającego oraz zapewnienie/udzielenie licencji do używania oprogramowania w odniesieniu do 16 szt. urządzeń i ich 575 użytkowników. Zbiorcza specyfikacja urządzeń, określająca ich niezbędne/wymagane funkcje i parametry w danej grupie (I-VII) urządzeń, stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. W 16 szt. urządzeń (11 szt. w grupie II oraz 5 szt. w grupie III) wymaga się zainstalowania lub innego zintegrowania z urządzeniem, czytników. Oprogramowanie przeznaczone jest dla ww. 16 szt. urządzeń z czytnikami oraz 575 użytkowników tych urządzeń. Zbiorcza specyfikacja oprogramowania do monitorowania i zarządzania środowiskiem wydruku oraz oprogramowania do optycznego rozpoznawania znaków (OCR), stanowi załącznik nr 1b do SIWZ. Zgodnie z art. 2 pkt 2 PZP, główny przedmiot zamówienia stanowi dostawa, tj. dostarczenie urządzeń, czytników, oprogramowania na podstawie umowy najmu, w której zamawiający jest najemcą, a wykonawca – wynajmującym. Wykonawca wynajmuje zamawiającemu urządzenia, czytniki oraz oprogramowanie, do odpłatnego używania w celach do jakich są przeznaczone, bez obowiązku zakupienia urządzeń, czytników lub oprogramowania na własność przez zamawiającego. Dostawą jest także sukcesywne uzupełnianie przez wykonawcę tonerów i tuszów w wynajętych urządzeniach. Szczegółowy opis sposobu i warunków realizacji zamówienia jest sformułowany jako ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY (IPU) w ramach załącznika nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232110-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenia zamówienia, zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium o równowartości 8 000 PLN (słownie złotych: osiem tysięcy). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: • pieniądz wpłacony przelewem na rachunek bankowy zamawiającego NRB 19 1010 1010 0094 1013 9120 0000 • poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym • gwarancje bankowe • gwarancje ubezpieczeniowe • poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 PZP. Dodatkowe informacje w pkt 3.10 SIWZ. O wpłaceniu wadium przelewem decyduje zaksięgowanie wymaganej kwoty na ww. rachunku zamawiającego, najpóźniej wraz z upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz musi być ważne w terminie związania ofertą, który upływa 14 sierpnia 2020 r. Zwrot wadium regulują przepisy art. 46 ust. 1, 1a, 2, 4 PZP, natomiast zatrzymanie wadium przez zamawiającego następuje w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach