UNIWERSYTET ŁÓDZKI ogłasza przetarg
- Adres: 90-136 Łódź, ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 68
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. +48426355080
- Data zamieszczenia: 2022-11-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: UNIWERSYTET ŁÓDZKI
ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 68
90-136 Łódź, woj. łódzkie
tel. +48426355080
REGON: 000001287 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Najem urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kompleksową obsługą serwisową, wsparciem technicznym oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest najem urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kompleksową obsługą serwisową, wsparciem technicznym oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych zgodnie z zapotrzebowaniem wynikającym z bieżącego użytkowania urządzeń przez jednostki organizacyjne Uniwersytetu Łódzkiego z możliwością wykupu urządzeń po zakończeniu obowiązywania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane minimalne parametry urządzeń zawierają załączniki do SWZ, w tym nr 2 i 2a do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia, Parametry urządzeń), numer sprawy 75/ZP/2022.2. Pod pojęciem „najem” należy rozumieć dostawę do siedziby Zamawiającego obejmującą w szczególności montaż, instalację i uruchomienie fabrycznie nowych (wyprodukowanych nie wcześniej niż 12 miesięcy przed terminem składania ofert w niniejszym postępowaniu) urządzeń wielofunkcyjnych w ilości określonej w Załączniku nr 1 do SWZ (formularz oferty), posiadających parametry techniczne określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ, które Wykonawca oddaje Zamawiającemu do używania przez czas oznaczony w umowie, za wynagrodzeniem w wysokości zgodnej z treścią złożonej przez Wykonawcę w postępowaniu oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30120000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli wykaże on, że:1. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie urządzeń wielofunkcyjnych wraz z obsługą serwisową i wsparciem technicznym przez okres min. 12 miesięcy i dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.Uwaga – w przypadku zamówień nadal realizowanych warunek zostanie spełniony jeżeli na dzień składania ofert były należycie realizowane nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy.Jedna dostawa oznacza jej wykonanie/wykonywanie na podstawie jednej umowy trwającej minimum 12 miesięcy.Wykaz dostaw zawierający odpowiednią ilość dostaw dla wykazania spełniania określonego powyżej warunku należy złożyć wypełniając Załącznik nr 7 do SWZ.2. dysponuje lub będzie dysponował na okres realizacji zamówienia min. 2 osobami zdolnymi do świadczenia zamówienia, w szczególności będą one wykonywały czynności obsługi serwisowej oraz wsparcia technicznego. Zamawiający wymaga, aby wykazane osoby posiadały min. 3 letnie* doświadczenie zawodowe w ww. zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia niniejszego postępowania.* 1 rok doświadczenia = pełne 12 następujących po sobie miesięcyWykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie ww. usług wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.UWAGA:1. Osoba/-y wskazane w ww. wykazie mogą być zastąpione przez inne osoby w trakcie realizacji zamówienia, pod warunkiem, że osoba zastępująca będzie posiadać takie samo lub większe doświadczenie zawodowe, jak osoby wskazane przez Wykonawcę w wykazie na potwierdzenie spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu - pkt 7.2) ppkt d.2. SWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-15
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dzierżawa dziewięciu urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych w budynkach Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim
Dodano: 2018-03-19 - Usługa dzierżawy drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych sieciowych, serwisu, okresowych przeglądów, konserwacji i naprawy urządzeń oraz zapewnienie materiałów eksploatacyjnych.
Dodano: 2017-10-20