Przetargi.pl
Najem urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów nabiurkowych i urządzenia wielkoformatowego do kopiowania, drukowania i skanowania wraz z pełną obsługą serwisową oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych i papieru

Powiat Jarociński ogłasza przetarg

  • Adres: 63200 Jarocin, al. Niepodległości 10-12
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 472 920 , fax. 627 473 337
  • Data zamieszczenia: 2017-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jarociński
    al. Niepodległości 10-12
    63200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 627 472 920, fax. 627 473 337
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-jarocinski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Najem urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów nabiurkowych i urządzenia wielkoformatowego do kopiowania, drukowania i skanowania wraz z pełną obsługą serwisową oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych i papieru
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest najem urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów nabiurkowych i urządzenia wielkoformatowego do kopiowania, drukowania i skanowania wraz z pełną obsługą serwisową oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych i papieru na okres 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Planowany nakład miesięczny wynosi szacunkowo: 1) dla urządzeń wielofunkcyjnych: 60 000 stron czarno – białych i 3 300 stron kolorowych; 2) dla urządzenia wielkoformatowego: nakład miesięczny nie przekroczy 10 000 mb kolorowych dla roli o szerokości 914 mm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30121330-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy wraz z załącznikiem do formularza sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia zasobów w przypadku, gdy Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na te zasoby, 3) pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdz. XII pkt 5 i 6 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną