Przetargi.pl
Najem urządzeń – samoobsługowych terminali płatniczych dla: Sądu Okręgowego w Radomiu, ul. Piłsudskiego 10 i ul. Warszawska 1, 26 – 600 Radom Sądu Rejonowego w Lipsku, ul. Partyzantów 1, 27 – 300 Lipsko Sądu Rejonowego w Przysusze, Al. Jana Pawła II 11, 26 – 400 Przysucha Sądu Rejonowego w Szydłowcu, Pl. M. Konopnickiej 7, 26 – 500 Szydłowiec Sądu Rejonowego w Zwoleniu, ul. Moniuszki 6, 26 – 700 Zwoleń oraz Sądu Rejonowego, ul. Warszawska 1, 26 – 600 Radom

Sąd Okręgowy ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. M. J. Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 385 66 52 , fax. 48 385 66 52
  • Data zamieszczenia: 2019-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy
    ul. M. J. Piłsudskiego 10
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 385 66 52, fax. 48 385 66 52
    REGON: 57151800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: wymiar sprawiedliwości

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Najem urządzeń – samoobsługowych terminali płatniczych dla: Sądu Okręgowego w Radomiu, ul. Piłsudskiego 10 i ul. Warszawska 1, 26 – 600 Radom Sądu Rejonowego w Lipsku, ul. Partyzantów 1, 27 – 300 Lipsko Sądu Rejonowego w Przysusze, Al. Jana Pawła II 11, 26 – 400 Przysucha Sądu Rejonowego w Szydłowcu, Pl. M. Konopnickiej 7, 26 – 500 Szydłowiec Sądu Rejonowego w Zwoleniu, ul. Moniuszki 6, 26 – 700 Zwoleń oraz Sądu Rejonowego, ul. Warszawska 1, 26 – 600 Radom
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Najem urządzeń – samoobsługowych terminali płatniczych dla: Sądu Okręgowego w Radomiu, ul. Piłsudskiego 10 i ul. Warszawska 1, 26 – 600 Radom Sądu Rejonowego w Lipsku, ul. Partyzantów 1, 27 – 300 Lipsko Sądu Rejonowego w Przysusze, Al. Jana Pawła II 11, 26 – 400 Przysucha Sądu Rejonowego w Szydłowcu, Pl. M. Konopnickiej 7, 26 – 500 Szydłowiec Sądu Rejonowego w Zwoleniu, ul. Moniuszki 6, 26 – 700 Zwoleń oraz Sądu Rejonowego, ul. Warszawska 1, 26 – 600 Radom
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30144400-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część I – 4 000,- zł. Część II – 750,- zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 11 czerwca 2019 r. do godziny 11:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110, 650. 1000 i 1669). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 54 1130 1017 0021 1000 0090 0004 z adnotacją „Wadium – numer sprawy ZP 226 – 6/19 – część …………..”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego (w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego – wpływ środków na rachunek Zamawiającego musi nastąpić do upływu terminu składania ofert). Nie ma możliwości bezpośredniej wpłaty kwoty wadium w kasie Zamawiającego lub banku Zamawiającego. W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na kilka części i wnoszenia wadium w pieniądzu, Wykonawca może zsumować wadium dla tych części i wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego łączną kwotę wadium za te części, np. jeżeli Wykonawca składa ofertę na I część i II część, to sumuje 4 000,- + 750,- i wpłaca na rachunek bankowy Zamawiającego kwotę 4 750,- zł. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na kilka części i wnoszenia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, Wykonawca musi wnieść wadium na każdą część oddzielnie np. jeżeli Wykonawca składa ofertę na I część i II część, to składa wraz z ofertą dokument poręczenia lub gwarancji oddzielnie na I część na kwotę 4 000,- oraz oddzielnie na II część na kwotę 750,-. W przypadku wniesienia wadium w formach, októrych mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 – 5 ustawy Pzp, winny one zawierać w szczególności: określenie przetargu (jego nazwę), nazwę Wykonawcy, określenie Zamawiającego – jako beneficjenta, wysokość gwarantowanej kwoty wadium, termin ważności gwarancji (obejmujący okres związania ofertą) oraz zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty sumy wadium na pierwsze żądanie (wystąpienie, wniosek, wezwanie) Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP, poprzez określenie przypadków zatrzymania wadium lub wskazanie co najmniej przepisów ustawy PZP. Inne zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (niewynikające z odrębnych, ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów ustawy w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 – 5 ustawy PZP należy przekazać w oryginale, winno być podpisane przez osoby upoważnione do podejmowania zobowiązań w imieniu Gwaranta tj. przez wystawcę gwarancji/poręczenia. Wykonawca powinien przekazać dokument wadium poprzez dołączenie do oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z gwarancji/poręczenia powinno wynikać, że dotyczy ona wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach