Przetargi.pl
Najem urządzeń do oczyszczania i uzdatniania wody

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-048 Łódź, Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    Lutomierska 108/112
    91-048 Łódź, woj. łódzkie
    REGON: 470754976
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Najem urządzeń do oczyszczania i uzdatniania wody
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest najem i serwis urządzeń do oczyszczania i uzdatniania wody dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, Zarządu w Łodzi CBŚP, OSzP w Łodzi z siedzibą w Sieradzu oraz jednostek garnizonu łódzkiego. 2. Ilość urządzeń oraz ich rozmieszczenie wskazano w Załączniku nr 2.1 do SWZ – wykaz punktów instalacji i ilości urządzeń.3. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 5 do SWZ.4.Urządzenia zostaną dostarczone, ustawione i podłączone do wody przez Wykonawcę na jego koszt w miejscach wskazanych w załączniku nr 2.1 do SWZ. 5.Wykonawca dostarczy urządzenia sprawne technicznie, które po podłączeniu do źródła wody oraz prądu są gotowe do eksploatacji. Urządzenia w dniu montażu u Zamawiającego muszą być wyposażone w nowe zestawy filtrów.6. Zamawiający wymaga, aby urządzenia posiadały wymagane atesty NIZP Państwowego Zakładu Higieny oraz certyfikat jakości ISO nr 9001: 2015. Wykonawca zobowiązany jest okazać na żądanie Zamawiającego wymagany atest lub certyfikat.7. Zamawiający oświadcza, że w celu prawidłowego montażu urządzeń, udostępni w terminie maksymalnie do 5 dni roboczych od podpisania umowy, miejsce, w którym urządzenia mają być zamontowane wraz z dostępem do źródła wody i energii elektrycznej.8. Wykonawca na własny koszt zobowiązany jest do przeprowadzenia instalacji, napraw oraz przeglądów okresowych urządzeń.9.Przeglądy okresowe urządzeń będą odbywać się co 6 miesięcy, na który składa się: sanityzacja i odkamienianie urządzeń oraz wymiana filtrów. Po wykonaniu serwisu Wykonawca prześle protokół serwisowy do Wydziału Gospodarki Materiałowo - Technicznej KWP w Łodzi na adres: ul. Stokowska 21/25, 92-104 Łódź.10. Zamawiający po podpisaniu protokołu odbioru odpowiada za prawidłową eksploatację urządzeń oraz ich zabezpieczenie przed uszkodzeniem przez osoby trzecie, a także kradzieżą.11. Zamawiający przewiduje prawo opcji. Dla części 1 - W ramach zamówienia podstawowego zamawiający przewiduje najem 112 urządzeń do oczyszczania wody grzewczo-chłodzących. W ramach prawa opcji Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości urządzeń maksymalnie o 15 szt.12.Usługi najmu urządzeń w ramach prawa opcji muszą być wykonane zgodnie z zapisami umowy po cenach jednostkowych wskazanych w formularzu ofertowym oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie wskazanym odpowiednio dla części 1.13. O skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę nie później niż w terminie 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy odpowiednio dla części .1. Przedmiotem zamówienia jest najem i serwis urządzeń do oczyszczania filtrowania i gazowania wody dla Wydziału w Łodzi BSWP2. Ilość urządzeń oraz ich rozmieszczenie wskazano w Załączniku nr 2.2 do SWZ – wykaz punktów instalacji i ilości urządzeń.3. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 5 do SWZ.4.Urządzenia zostaną dostarczone, ustawione i podłączone do wody przez Wykonawcę na jego koszt w miejscach wskazanych w załączniku nr 2.2 do SWZ. 5.Wykonawca dostarczy urządzenia sprawne technicznie, które po podłączeniu do źródła wody oraz prądu są gotowe do eksploatacji. Urządzenia w dniu montażu u Zamawiającego muszą być wyposażone w nowe zestawy filtrów.6. Zamawiający wymaga, aby urządzenia posiadały wymagane atesty NIZP Państwowego Zakładu Higieny oraz certyfikat jakości ISO nr 9001: 2015. Wykonawca zobowiązany jest okazać na żądanie Zamawiającego wymagany atest lub certyfikat.7. Zamawiający oświadcza, że w celu prawidłowego montażu urządzeń, udostępni w terminie maksymalnie do 5 dni roboczych od podpisania umowy, miejsce, w którym urządzenia mają być zamontowane wraz z dostępem do źródła wody i energii elektrycznej.8. Wykonawca na własny koszt zobowiązany jest do przeprowadzenia instalacji, napraw oraz przeglądów okresowych urządzeń.9.Przeglądy okresowe urządzeń będą odbywać się co 6 miesięcy, na który składa się: sanityzacja i odkamienianie urządzeń oraz wymiana filtrów (dla części nr 2 dodatkowo wymiana co 6 miesięcy butli z gazem). Po wykonaniu serwisu Wykonawca prześle protokół serwisowy do Wydziału Gospodarki Materiałowo - Technicznej KWP w Łodzi na adres: ul. Stokowska 21/25, 92-104 Łódź.10. Zamawiający po podpisaniu protokołu odbioru odpowiada za prawidłową eksploatację urządzeń oraz ich zabezpieczenie przed uszkodzeniem przez osoby trzecie, a także kradzieżą.11. Zamawiający przewiduje prawo opcji. Dla części 2 - W ramach zamówienia podstawowego zamawiający przewiduje najem 1 urządzenia do oczyszczania wody grzewczo-chłodzących z możliwością nasycenia CO2. W ramach prawa opcji Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości urządzeń maksymalnie o 2 szt.12.Usługi najmu urządzeń w ramach prawa opcji muszą być wykonane zgodnie z zapisami umowy po cenach jednostkowych wskazanych w formularzu ofertowym oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie wskazanym odpowiednio dla części 2.13. O skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę nie później niż w terminie 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy odpowiednio dla części .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51514110-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną