Przetargi.pl
Najem trzech samochodów osobowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzedu Pracy w Szczecinie

Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-383 Szczecin, Mickiewicza
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 256 100 , fax. 914 256 103
  • Data zamieszczenia: 2020-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie
    Mickiewicza 41
    70-383 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 256 100, fax. 914 256 103
    REGON: 81014446200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Najem trzech samochodów osobowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzedu Pracy w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Najem, trzech samochodów osobowych. Dostarczone samochody muszą być kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych oraz dopuszczone do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Przedmiot najmu będzie wykorzystywany do przewozu osób wraz z bagażami podręcznymi. Wykonawca dostarczy pojazdy w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy (nie wcześniej niż 1 września 2020 r.), czas trwania najmu wynosi 36 miesięcy od dnia protokolarnego przekazania samochodów, z uwzględnieniem następujących wymagań Zamawiającego:
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Wykonawca, w terminie 3 dni, od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Dokument ten należy złożyć w oryginale. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Ofertę stanowi wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) Oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ; 3) Specyfikacja techniczna samochodów – dokument Wykonawcy zgodnie z SOPZ UWAGA: dokument stanowi treść oferty - w przypadku, gdy Wykonawca nie złoży wraz z ofertą w/w dokumentu – Zamawiający uzna ofertę Wykonawcy za niezgodną z treścią SIWZ i zostanie ona odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z rozdziałem VI. 4 niniejszej SIWZ – jeżeli dotyczy. 5) Odpowiednie pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy / wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach