Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 31580 Kraków, ul. Nowohucka
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 126 462 202 , fax. 126 462 350
- Data zamieszczenia: 2018-02-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o.
ul. Nowohucka 1
31580 Kraków, woj. małopolskie
tel. 126 462 202, fax. 126 462 350
REGON: 35064139200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.krakow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Najem sześciu samochodów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony wraz z kierowcą i pomocnikiem do wykonywania usługi odbioru szkła opakowaniowego na terenie Gminy Miejskiej Kraków z podziałem na 4 zadania - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest najem sześciu samochodów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony wraz z kierowcą i pomocnikiem do wykonywania usługi odbioru szkła opakowaniowego na terenie Gminy Miejskiej Kraków z podziałem na 4 zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ. Miejscem świadczenia usługi jest Gmina Miejska Kraków: - Zadanie nr 1 obejmuje obszar Dzielnic I, II, III, XIV. - Zadanie nr 2 obejmuje obszar Dzielnic VIII, IX, X - Zadanie nr 3 obejmuje obszar Dzielnic XI, XII, XIII. - Zadanie nr 4 obejmuje obszar Dzielnic XV, XVI, XVII, XVIII. Uwaga !!! Każdy pojazd, którym Wykonawca będzie świadczył usługę musi być wyposażony w urządzenie GPS umożliwiające bieżące monitorowanie położenia pojazdu jak również w element rejestracji danych w wewnętrznym układzie pamięci (czarna skrzynka). Wykonawca wyraża zgodę na zamontowanie w pojazdach, którymi będzie świadczył usługę urządzeń GPS. System w kontekście monitorowania położenia jak również analizy zarejestrowanych danych musi być kompatybilny z systemem zarządzania flotą funkcjonującym u Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest w terminie nie późniejszym niż 2 tygodnie od daty podpisania umowy do zainstalowania takiego urządzenia pod rygorem naliczania mu kar umownych lub rozwiązania umowy zgodnie z projektem umowy stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ. Koszty transmisji danych oraz koszty modemu GPRS pokryje Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60180000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium 1. Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości (odpowiednio dla zadania i na jaki Wykonawca składa ofertę przetargową): dla zadania nr 1 - 8 000 zł (słownie złotych: osiem tysięcy 00/100); dla zadania nr 2 - 4 000 zł (słownie złotych: cztery tysiące 00/100); dla zadania nr 3 - 8 000 zł (słownie złotych osiem tysięcy 00/100); dla zadania nr 4 - 4 000 zł (słownie złotych: cztery tysiące 00/100). 2. Wadium można wnieść w formie: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089. 3. Wadium w formie pieniężnej można wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao SA 73 1240 4722 1111 0000 4851 5630 z adnotacją: „Wadium do przetargu nr TZ/EG/3/2018 zadanie nr ...” Uwaga!!! - Zaleca się załączyć do oferty potwierdzenie złożenia wadium. - Wadium w innych formach niż pieniądz należy złożyć w formie kserokopii (potwierdzonej „za zgodność”) załączonej do oferty. W kopercie zawierającej ofertę należy dodatkowo załączyć oryginał ww. dokumentu, który zostanie zwrócony na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych. - Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 Pzp. - Datą wniesienia wadium w formie przelewu jest data uznania rachunku bankowego Zamawiającego. - Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium, lub, gdy wadium zostanie wpłacone po upływie terminu wyznaczonego do składania ofert, zostanie odrzucona. - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. - Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych, w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1b pkt 1 oraz pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej tj. posiadają zezwolenie na transport odpadów, o którym mowa w art. 28 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach w zw. z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 2422 ze zm.) w zakresie kodu odpadu: 20 01 02.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: a) oświadczenia, o których mowa w pkt. 8 SIWZ, b) formularz oferty - zał. nr 4 do SIWZ, c) wypełniony formularz kalkulacji ceny oferty – zał. nr 5 a – 5 d do SIWZ. d) dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Najem samochodów dostawczych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony wraz z kierowcą i pomocnikiem do wykonania usługi odbioru szkła opakowaniowego na terenie Gminy Miejskiej Kraków – zadnie 2
Dodano: 2021-01-26 - „Najem samochodów dostawczych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony wraz z kierowcą i pomocnikiem do wykonania usługi odbioru szkła opakowaniowego na terenie Gminy Miejskiej Kraków – zadnie 3
Dodano: 2021-01-26 - Najem samochodów dostawczych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony wraz z kierowcą i pomocnikiem do wykonania usługi odbioru szkła opakowaniowego na terenie Gminy Miejskiej Kraków – zadnie 4
Dodano: 2021-01-26 - Najem samochodów dostawczych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony wraz z kierowcą i pomocnikiem do wykonania usługi odbioru szkła opakowaniowego na terenie Gminy Miejskiej Kraków – zadnie 1
Dodano: 2021-01-26 - Usługa świadczenia transportu pomiędzy obiektami Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. Jana Pawła II
Dodano: 2020-08-11 - Najem samochodów dostawczych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony wraz z kierowcą do transportu i dostawy pojemników na odpady komunalne na terenie Gminy Miejskiej Kraków z podziałem na 3 zadania
Dodano: 2020-03-11 - Kompleksowa usługa dotycząca transportu ciężarowego oraz wykonywanie prac załadunkowo-przeładunkowych (DFP.271.15.2020.KK)
Dodano: 2020-02-14 - Najem dziewięciu samochodów dostawczych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony wraz z kierowcą i pomocnikiem do wykonywania usługi odbioru szkła opakowaniowego na terenie Gminy Miejskiej Kraków z podziałem na 4 zadania
Dodano: 2019-12-03 - Usługa świadczenia transportu pomiędzy obiektami Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. Jana Pawła II
Dodano: 2019-08-12 - Transport wraz z załadunkiem oraz rozstawieniem systemu wystawienniczego, mebli i materiałów promocyjnych na Forum Ekonomiczne w Krynicy w dniu 2 września 2019 r. oraz ich demontaż i zwrot po wydarzeniu z Krynicy do Krakowa w dn. 8 września 2019 r. /zwrot do dnia 10 września/
Dodano: 2019-07-16