Przetargi.pl
Najem pojazdów przemysłowych z obsługą operatorską

"EKO DOLINA" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 84-207 Koleczkowo, Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6725000 , fax. 058 6727474
  • Data zamieszczenia: 2014-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "EKO DOLINA" Sp. z o.o.
    Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce
    84-207 Koleczkowo, woj. pomorskie
    tel. 058 6725000, fax. 058 6727474
    REGON: 19168071300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekodolina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Najem pojazdów przemysłowych z obsługą operatorską
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi najmu pojazdów przemysłowych wraz z obsługą operatorską do prac na terenie Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych Eko Dolina Sp. z o.o., Łężyce, Al. Parku Krajobrazowego 99, 84 - 207 Koleczkowo. Zamawiający wykorzysta przedmiot najmu w trakcie realizacji zamówienia do działań związanych z rekultywacją kwatery składowej B1, polegających na: a) przykryciu wierzchowiny i skarp kwatery warstwą wyrównawczo-przesłonową; b) przykryciu wierzchowiny skarp kwatery warstwą ochronno-izolacyjną materiału półprzepuszczalnego o grubości 0,45-0,50m (gliny piaszczyste, piaski gliniaste, ziemia); c) przykryciu skarp kwatery warstwą glebotwórczą (0,5m) oraz kompostu z odpadów zielonych i gleby; d) przykryciu korony kwatery warstwą glebotwórczą (2m) oraz kompostu z odpadów zielonych i gleby. Przedmiot najmu będzie wykorzystywany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 17:00 z wyłączeniem niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiający przewiduje wykorzystanie przedmiotu najmu również w soboty - według swego uznania w zależności od warunków atmosferycznych lub swoich bieżących potrzeb. Faktyczny czas wykorzystania przez Wykonawcę Pojazdów w okresie realizacji zamówienia będzie odnotowany w tzw. Dzienniku Najmu obejmującym faktyczny czas wykorzystania tj. pracy każdego wynajętego pojazdu. Dziennik ten prowadzony będzie przez osobę wskazaną przez Zamawiającego, a wpisy w nim dokonywane potwierdzane przez przedstawiciela Wykonawcy w dniu w którym dany pojazd był wykorzystany przez Wykonawcę. Wykonawca zapewni we własnym zakresie i na własny koszt paliwo dla Pojazdów w sposób zapewniający terminowość i ciągłość jego wykorzystania zgodnie z umową. Wykaz pojazdów przemysłowych objętych przedmiotem zamówienia: 1) Wywrotka - 3 szt., z przeznaczeniem do transportu ziemi i stabilizatu na wierzchowinę kwatery B1 2) Koparka do załadunku pojazdów - 1szt., z przeznaczeniem do załadunku ziemi na wywrotki oraz załadunku stabilizatu Ad.1 Przewidywany czas pracy wszystkich trzech wywrotek wynosi min 800 mth (motogodzin). Oferowane wywrotki mają być wywrotkami cztero-osiowymi. Odległość transportu wynosi około 1000 m. Uwaga: Minimalna ładowność każdej Wywrotki - 14 m3 Ad.2 Przewidywany czas pracy koparki do załadunku pojazdów wynosi min 120 mth (motogodzin). Uwaga: Minimalna pojemność łyżki - 1,8 m3 Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2013.907 z późn. zmianami). Przewidując prawo opcji, Zamawiający przyznaje sobie prawo do zwiększenia czasu wykorzystania pracy przedmiotu najmu - Pojazdów [ilości motogodzin], nie więcej niż o 20% dla każdego z Pojazdów, po cenach podanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). Zamawiający będzie korzystał z prawa opcji gdy będzie to uzasadnione koniecznością wykonania dalszych prac rekultywacyjnych na kwaterze B1. Wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia musi posiadać umowy ubezpieczenia na kwotę 500.000,00 zł (pięćset tysięcy złotych 00/100) dla następujących wypadków, które były spowodowane zagrożeniami stanowiącymi ryzyko Wykonawcy: a) szkody w robotach, urządzeniach i materiałach; b) szkody w sprzęcie; c) szkody w mieniu stanowiącym własność Zamawiającego powstałe w związku z wykonywaniem umowy; d) nieszczęśliwe wypadki; e) szkody osób trzecich. Umowy i polisy ubezpieczenia wraz z dowodami opłacania składek Wykonawca dostarczy przedstawicielowi Zamawiającego wskazanemu w umowie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający informuje, że na terenie zakładu Eko Dolina Sp. z o.o. obowiązuje system zarządzania środowiskowego zgodny z PN-EN ISO 14001:2005.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601820007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) Wykonawca wnosi wadium: 1. w pieniądzu, sposób przekazania: na konto Zamawiającego: Bank Pekao S.A. III O. w Gdyni ul. Hutnicza 3a 81-212 Gdynia nr 28124035231111000043351129 - lub w jednej z poniżej podanych form: 2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnosi się przed upływem ostatecznego terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument w formie poręczenia i/lub gwarancji musi zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem akapitu poniżej (art. 46 ust. 4a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2013.907 z późniejszymi zmianami). Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składani ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2013.907 z późniejszymi zmianami), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2013.907 z późniejszymi zmianami), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust.5 ustawy Pzp, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ekodolina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach