Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 31-580 Kraków, ul. Nowohucka 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6462202 , fax. 012 6462350
- Data zamieszczenia: 2016-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o.
ul. Nowohucka 1 1
31-580 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6462202, fax. 012 6462350
REGON: 35064139200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Najem pięciu samochodów dostawczych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony wraz z kierowcą i pomocnikiem do wykonywania usługi odbioru szkła opakowaniowego na terenie Gminy Miejskiej Kraków zgodnie z Uchwałą Nr CIII/1587/14 Rady Miasta Krakowa z dnia 23 kwietnia 2014 roku z podziałem na 4 zadania - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest najem pięciu samochodów dostawczych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony wraz z kierowcą i pomocnikiem do wykonywania usługi odbioru szkła opakowaniowego na terenie Gminy Miejskiej Kraków zgodnie z Uchwałą Nr CIII/1587/14 Rady Miasta Krakowa z dnia 23 kwietnia 2014 roku z podziałem na 4 zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ. Miejscem świadczenia usługi jest Gmina Miejska Kraków (sektory nr I, III, IV, V) zgodnie z treścią Uchwały Nr LXXI/1044/13 Rady Miasta Krakowa z dnia 10 kwietnia 2013 roku w sprawie podziału obszaru Gminy Miejskiej Kraków na sektory w celu zorganizowania odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz wyznaczenia punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych tj.: - Sektor nr I obejmuje obszar Dzielnic I, II, III, XIV. - Sektor nr III obejmuje obszar Dzielnic VIII, IX, X. - Sektor nr IV obejmuje obszar Dzielnic XI, XII, XIII. - Sektor nr V obejmuje obszar Dzielnic XV, XVI, XVII, XVIII. Uwaga !!! Każdy pojazd, którym Wykonawca będzie świadczył usługę musi być wyposażony w urządzenie GPS umożliwiające bieżące monitorowanie położenia pojazdu jak również w element rejestracji danych w wewnętrznym układzie pamięci (czarna skrzynka). Wykonawca wyraża zgodę na zamontowanie w pojazdach, którymi będzie świadczył usługę urządzeń GPS. System w kontekście monitorowania położenia jak również analizy zarejestrowanych danych musi być kompatybilny z systemem zarządzania flotą funkcjonującym u Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest w terminie nie późniejszym niż 4 tygodnie od daty podpisania umowy do zainstalowania takiego urządzenia pod rygorem naliczania mu kar umownych lub rozwiązania umowy zgodnie z projektem umowy stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ. Koszty transmisji danych oraz koszty modemu GPRS pokryje Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601800003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 13 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium (odpowiednio dla zadania na jaki Wykonawca składa ofertę przetargową) 1. Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości (odpowiednio dla zadania na jaki Wykonawca składa ofertę przetargową): dla zadania nr 1 - 5 000 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych); dla zadania nr 2 - 10 000 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych); dla zadania nr 3 - 5 000 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych); dla zadania nr 4 - 5 000 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych);). 2. Wadium można wnieść w formie: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42 poz. 275, z 2008 r. nr 116 poz. 730 i 732 i Nr 227 poz. 1505 oraz z 2010 r. nr 96 poz. 620). 3. Wadium w formie pieniężnej można wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao SA 73 1240 4722 1111 0000 4851 5630 z adnotacją: wadium do przetargu nr TZ TT 2 2016 Uwaga!!! - Zaleca się załączyć do oferty potwierdzenie złożenia wadium. - Wadium w innych formach niż pieniądz należy złożyć w formie kserokopii (potwierdzonej za zgodność) załączonej do oferty. W kopercie zawierającej ofertę należy dodatkowo załączyć oryginał ww. dokumentu, który zostanie zwrócony na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych. - Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 Pzp. - Datą wniesienia wadium w formie przelewu jest data uznania rachunku bankowego Zamawiającego. - Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium, lub, gdy wadium zostanie wpłacone po upływie terminu wyznaczonego do składania ofert, zostanie odrzucona. - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. - Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych, w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonywanie usług polegających na przenoszeniu i transporcie mebli, wyposażenia biurowego, dokumentów bieżących, dokumentacji archiwalnej oraz innych ładunków na terenie miasta Krakowa w latach 2016 - 2018
Dodano: 2016-05-18 - Najem siedmiu samochodów dostawczych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony wraz z kierowcą dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Sp. z o.o. w Krakowie
Dodano: 2016-03-17 - Zapewnienie transportu sprzętu i osób ze szkół zawodowych z terenu Województwa Małopolskiego na 3-dniowe targi edukacyjne pn. Festiwal Zawodów w Małopolsce w 2016 roku
Dodano: 2016-01-28 - Wykonywanie usług polegających na przenoszeniu i transporcie mebli, wyposażenia biurowego, dokumentów bieżących, dokumentacji archiwalnej oraz innych ładunków na terenie miasta Krakowa w 2015 roku
Dodano: 2015-04-03 - Wykonywanie usług polegających na przenoszeniu i transporcie mebli, wyposażenia biurowego, dokumentów bieżących, dokumentacji archiwalnej oraz innych ładunków na terenie miasta Krakowa w 2015 roku
Dodano: 2015-03-13 - Najem trzech samochodów dostawczych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony wraz z kierowcą do transportu i dostawy pojemników na odpady komunalne na terenie Gminy Miejskiej Kraków z podziałem na 3 zadania
Dodano: 2015-02-13 - Najem czterech samochodów dostawczych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony wraz z kierowcą i pomocnikiem do wykonywania usługi odbioru szkła opakowaniowego na terenie Gminy Miejskiej Kraków zgodnie z Uchwałą Nr CIII/1587/14 Rady Miasta Krakowa z dnia 23 kwietnia 2014 roku z podziałem na 4 zadania
Dodano: 2015-01-14 - Zapewnienie transportu sprzętu i osób - uczniów i nauczycieli ze szkół zawodowych na terenie Województwa Małopolskiego
Dodano: 2015-01-08 - przewóz studentów studiów stacjonarnych na zajęcia terenowe - KC-zp.272-654/14
Dodano: 2014-11-04 - Najem trzech samochodów dostawczych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony wraz z kierowcą i pomocnikiem do wykonywania usługi odbioru szkła opakowaniowego na terenie Gminy Miejskiej Kraków zgodnie z Uchwałą Nr CIII/1587/14 Rady Miasta Krakowa z dnia 23 kwietnia 2014 roku z podziałem na 3 zadania
Dodano: 2014-07-11