Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 01-170 Warszawa, ul. Młynarska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 8511612 , fax. 22 6656044
- Data zamieszczenia: 2019-08-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy
ul. Młynarska 43/45
01-170 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 8511612, fax. 22 6656044
REGON: 15271428000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strazmiejska.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Najem mobilnej wieży monitorującej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest najem mobilnej wieży do monitoringu, wyposażonej w system posiadający cztery kamery stałopozycyjne, jedną kamerę obrotową z funkcją „zoom”, a także rejestrator z dyskiem umożliwiającym przechowywanie obrazu przez minimum 20 dni. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) dostawy i instalacji przedmiotu zamówienia, 2) konfiguracji przedmiotu zamówienia w sposób zapewniający monitoring wizyjny, a także rejestrowanie, przesyłanie i archiwizowanie danych, 3) deinstalacji i odbioru przedmiotu zamówienia, 4) świadczenia usług mających na celu utrzymanie sprawności przedmiotu zamówienia (m.in. serwis, naprawy, przeglądy). Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia, zainstalowania i skonfigurowania przedmiotu zamówienia we wskazanym przez Zamawiającego miejscu na terenie m. st. Warszawy. Dostarczony sprzęt musi być w pełni sprawny, pozbawiony ukrytych wad, gotowy do pracy, z zachowaniem polskich norm technicznych i jakościowych przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32333100-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (informacja z sesji otwarcia ofert) ma obowiązek (samodzielnie bez wezwania) przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA!!! Jeżeli wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informację już wraz z ofertą na odpowiednio wypełnionym i podpisanym wzorze, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Zasady składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę poza terytorium RP: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa odpowiednio oświadczenie/dokumenty zgodnie z zapisami w Rozdziale VIII SIWZ pkt 1 – 3 oraz 5. 2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zasady składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego sam musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz z art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) W przypadku złożenia oferty wspólnej, w formularzu oferty pełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje. 4) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Do oferty (sporządzonej zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ), oprócz dokumentów wymienionych w Rozdziale VIII SIWZ, należy załączyć: 1. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wskazania części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Dokument potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę(-y) właściwie umocowaną(-e), jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej), 3. W sytuacji złożenia oferty wspólnej do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo zgodnie z wymogami opisanymi w Rozdziale VIII SIWZ pkt 5. 4. Zestawienie sprzętu i materiałów równoważnych, w sytuacji zaproponowania parametrów równoważnych do wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Dokument, o którym mowa w Rozdziale XVI pkt.7 SIWZ o ile zaistnieje taka sytuacja.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup kamer operacyjnych do samochodów wraz z instalacją i oprogramowaniem
Dodano: 2023-07-07 - Zakup kamer operacyjnych do samochodów wraz z instalacją i oprogramowaniem
Dodano: 2022-10-25 - dostawa urządzeń w ramach modernizacji systemu ingestu materiałów audio-video.
Dodano: 2020-08-05 - Najem dwóch mobilnych wież monitorujących.
Dodano: 2019-12-10 - Modernizacja miejskiego systemu monitoringu w gminie Konstancin-Jeziorna
Dodano: 2019-07-05 - Dostawa sprzętu audiowizualnego w ramach projektu „Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostępie
Dodano: 2019-06-06 - Dostawa systemu ingestowego na potrzeby produkcji multimedialnych Polskiego Radia S.A.
Dodano: 2018-10-29 - Zakup zestawów zdjęciowych
Dodano: 2018-04-19 - Dostawa systemu kamer nasobnych dla Komendy Stołecznej Policji w ramach 3 zadań
Dodano: 2017-10-11 - dostawa magnetowidów
Dodano: 2016-11-22