Przetargi.pl
Najem kontenerowej kotłowni olejowej o mocy ok. 100 kW z magazynem oleju opałowego o poj. min. 2000 litrów wraz z montażem, demontażem oraz obsługą serwisową dla budynku nr 1 zlokalizowanego na terenie kompl. wojsk. Książenice

AMW SINEVIA Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 101 21 00 do 03, , fax. 22 101 21 04
  • Data zamieszczenia: 2020-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: AMW SINEVIA Sp. z o.o.
    ul. Ignacego Paderewskiego 6
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 101 21 00 do 03, , fax. 22 101 21 04
    REGON: 14298987700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amwsinevia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Najem kontenerowej kotłowni olejowej o mocy ok. 100 kW z magazynem oleju opałowego o poj. min. 2000 litrów wraz z montażem, demontażem oraz obsługą serwisową dla budynku nr 1 zlokalizowanego na terenie kompl. wojsk. Książenice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest najem kontenerowej kotłowni olejowej o mocy ok. 100 kW z magazynem oleju opałowego o poj. min. 2000 litrów wraz z montażem, demontażem oraz obsługą serwisową dla budynku nr 1 zlokalizowanego na terenie kompl. wojsk. Książenice. Kotłownia kontenerowa olejowa o mocy ok. 100 kW z magazynem oleju o poj. min 2000 litrów. Kotłownia zabudowana w kontenerze, kompletna pod względem technologicznym do pracy na potrzeby centralnego ogrzewania. Przeznaczenie – instalacja centralnego ogrzewania dla budynku. Parametry pracy – 80/60 st. C. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem: - przygotowanie i dostarczenie przedmiotu najmu na miejsce posadowienia wraz z rozładunkiem dźwigiem i podłączeniem z istniejącą instalacją oraz dokonaniem uruchomienia; - najem kotłowni i zabezpieczenie serwisu wraz z usunięciem usterek w funkcjonowaniu przedmiotu najmu; - demontaż i transport powrotny przedmiotu najmu z miejsca posadowienia wraz z załadunkiem dźwigiem; - oznakowanie kotłowni kontenerowej tablicą informacyjną: „tymczasowy obiekt budowlany”. Przedmiot zamówienia należy wykonać z wyżej wymienionymi warunkami oraz zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a) ustawy wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.). Zamawiający nie określa wymiaru etatu. W ramach zadania osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę będą wykonywać roboty polegające na serwisowaniu przedmiotu najmu, co jest częścią zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44621200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach