Przetargi.pl
NAJEM ANALIZATORA GŁÓWNEGO I BACK-UP DO BADAŃ HEMATOLOGICZNYCH ORAZ ANALIZATORA DO AUTOMATYCZNEGO BARWIENIA ROZMAZÓW KRWI I SZPIKU KOSTNEGO WRAZ ZE SPRZEDAŻĄ ORAZ DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH

Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 31-826 Kraków, os. Złotej Jesieni
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126468502 , fax. 126468930
  • Data zamieszczenia: 2017-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    os. Złotej Jesieni 1
    31-826 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126468502, fax. 126468930
    REGON: 121188694
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NAJEM ANALIZATORA GŁÓWNEGO I BACK-UP DO BADAŃ HEMATOLOGICZNYCH ORAZ ANALIZATORA DO AUTOMATYCZNEGO BARWIENIA ROZMAZÓW KRWI I SZPIKU KOSTNEGO WRAZ ZE SPRZEDAŻĄ ORAZ DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: a)Pozycja I: najem analizatora głównego i Back-up do badań hematologicznych wraz ze sprzedażą oraz dostawą odczynników i materiałów zużywalnych, b)Pozycja II: najem analizatora do automatycznego barwienia rozmazów krwi i szpiku kostnego wraz ze sprzedażą oraz dostawą odczynników i materiałów zużywalnych, zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do nin. Specyfikacji. 2.Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)Dla Pozycji I oraz Pozycji II: a)termin ważności odczynników nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy, b)okres gwarancji analizatorów: nie krótszy niż czas trwania umowy najmu, tj. 24 miesiące, c)wymagania dotyczące serwisu analizatorów: czas reakcji serwisu na zgłoszenie o awarii: 24 h od daty i godziny telefonicznego lub pisemnego (mail lub fax) zgłoszenia przez Zamawiającego telefoniczny kontakt z Zamawiającym w przypadku stwierdzenia awarii któregokolwiek aparatu, której nie można usunąć w ciągu 48 h od daty i godziny telefonicznego lub pisemnego (mail lub fax) zgłoszenia przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu aparat zastępczy na czas naprawy aparatu wynajmowanego, o parametrach nie gorszych niż te określone w załączniku nr 1 lub pokryć koszty wykonywania tych badań przez osoby trzecie, w tym pokryć również koszty transportu tych badań. d)koszty przeglądów okresowych, serwisowych konserwacji aparatów z uwzględnieniem materiałów zużywalnych pokrywa Wykonawca, e)w przypadku wystąpienia konieczności wymiany części zużywalnych w czasie przeprowadzonego przeglądu technicznego, koszt tych części ponosi Wykonawca - po każdym przeglądzie zapewnia wydanie świadectwa sprawności aparatu, f)Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia szkolenia personelu Zamawiającego w jego siedzibie (os. Złotej Jesieni 1, Kraków) w ilości i czasie zapewniającym prawidłową i bezpieczna obsługę aparatu oraz prawidłową interpretację badań. Minimalna liczna osób do przeszkolenia – 12. Dokładna ilość osób wraz z ich danymi potrzebnymi do wystawienia imiennych certyfikatów, zostanie dostarczona Wykonawcy na piśmie z umową. Szkolenie zakończone będzie wydaniem imiennych certyfikatów, potwierdzających udział pracowników w tym szkoleniu i zawierających jego zakres. g)Wykonawca zobowiązany będzie złożyć listę obecności z przeprowadzonego szkolenia, o którym mowa w lit. f, z podpisami przeszkolonych użytkowników, stwierdzających ich faktyczną obecność, na Dziennik Podawczy Szpitala Specjalistycznego im. Ludwika Rydygiera w Krakowie sp. z o.o., w terminie 5 dni roboczych od dnia przeprowadzenia szkolenia. h)Szkolenie, o którym mowa w lit. f, przeprowadzone zostanie wraz z dostarczeniem analizatorów do siedziby Zamawiającego (os. Złotej Jesieni 1, Kraków), w terminie uzgodnionym z Kierownikiem Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Zamawiającego, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy. i)koszty niedoszacowania oferty w zakresie wszystkich oferowanych odczynników, kontroli, kalibracji i materiałów zużywalnych ponosi Wykonawca. j)Wykonawca zapewni wsparcie techniczne przez cały okres obowiązywania umowy. 2)Dla Pozycji I: a)Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów międzynarodowej kontroli laboratoryjnej parametrów min. 4 razy w roku dla CBC, 2 razy w roku dla RET i rozdział 5 Diff. b)Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów podłączenia aparatu do automatycznego systemu informatycznego - program Centrum firmy Marcel. c)Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić odpowiednie warunki pracy w pomieszczeniu, w którym będzie się znajdował analizator główny, tj. zapewnić klimatyzator (1 szt.) oraz lodówkę (1 szt.) w celu przechowywania odczynników. 3.Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3A oraz załącznik nr 3B do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach