Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 65-514 Zielona Góra, ul. Ptasia 2B
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 4527600 , fax. 68 3270208
- Data zamieszczenia: 2015-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze
ul. Ptasia 2B 2B
65-514 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 68 4527600, fax. 68 3270208
REGON: 97077954100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://melioracja.lubuskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka samorządowa nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór projektowo-konstrukcyjny. Zarządzanie Projektem, pomoc techniczna oraz wsparcie jednostek wdrażania projektu w zakresie wdrażania Projektu Ochrony Przeciwpowodziowej Dorzecza Odry i Wisły - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Rząd Rzeczpospolitej Polskiej ubiega się o finansowanie z Banku Światowego przeznaczone na sfinansowanie kosztów Projektu Ochrony Przeciwpowodziowej Dorzecza Odry i Wisły (POPDOiW) i zamierza wykorzystać część środków na usługi konsultingowe. Przedmiotowe usługi konsultingowe (Usługi) realizowane będą na rzecz dwóch jednostek realizujących Projekt OPDOiW tj. - Zachodniopomorskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie (ZZMiUW), - Lubuskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze (LZMiUW). Z każdą z jednostek zostanie podpisana odrębna umowa konsultingowa. Celem realizowanej przez wyłonionego Konsultanta usługi jest wsparcie Klientów w skutecznym i terminowym wdrażaniu Projektu. Przedmiotowe Usługi obejmują w szczególności: - Przygotowanie i/lub aktualizacja/zmiana projektów budowlanych i wykonawczych, włącznie z przeglądami, badaniami, analizami, uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień branżowych i decyzji administracyjnych, w tym pozwoleń na realizację inwestycji i pozwoleń na użytkowanie. - Przygotowanie i/lub aktualizacja Planów Zarządzania Środowiskiem (EMP) oraz Planu pozyskiwania nieruchomości (LARAP). - Wsparcie we wdrażaniu EMP, LARAP oraz bieżące monitorowanie tych planów. - Przejmowanie nieruchomości z określaniem wartości nieruchomości i uczestniczeniem w procesie prowadzenia negocjacji z właścicielami nieruchomości - Przygotowanie kompletnej dokumentacji przetargowej na wyłonienie wykonawców robót budowlanych zgodnie z procedurami Banku Światowego oraz uczestniczenie w procesie przetargowym. - Pełnienie roli Inżyniera Kontraktu zgodnie z warunkami kontraktowymi Banku Światowego opartymi na procedurach FIDIC. - Wsparcie w zarządzaniu Projektem, w części za którą odpowiedzialna jest dana jednostka realizująca, włączając w to zarządzanie finansami, planowanie, monitorowanie i sprawozdawanie z realizacji działań wdrażających Projekt, przygotowanie kompletnej aplikacji o środki z instytucji finansujących, w tym o środki unijne. Opis przedmiotu zamówienia jest dostępny na stronie internetowej: http://www.bip.wrota.lubuskie.pl/lzmiuw/ oraz http://www.zzmiuw.pl/zamowienia-publiczne/ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 78 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.wrota.lubuskie.pl/lzmiuw/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 90 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług doradztwa technicznego, finansowego i prawnego w ramach projektu Lubuskie e - Zdrowie
Dodano: 2016-05-31 - Usługa doradztwa technicznego, finansowego i prawnego w ramach projektu Termomodernizacja budynku Urzędu Marszałkowskiego przy ul. Podgórnej 7 w Zielonej Górze i budynku Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5.
Dodano: 2016-03-07 - Świadczenie usług doradztwa technicznego, finansowego i prawnego w ramach projektu Lubuskie e - Urząd II
Dodano: 2016-02-22 - Świadczenie usług doradztwa technicznego, finansowego i prawnego w ramach projektu Lubuskie e - Zdrowie
Dodano: 2016-02-19 - Usługa doradztwa technicznego, finansowego i prawnego w ramach projektu Termomodernizacja budynku Urzędu Marszałkowskiego przy ul. Podgórnej 7 w Zielonej Górze i budynku Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5
Dodano: 2016-02-15