Przetargi.pl
Nadzór projektowo-konstrukcyjny. Zarządzanie Projektem, pomoc techniczna oraz wsparcie jednostek wdrażania projektu w zakresie wdrażania Projektu Ochrony Przeciwpowodziowej Dorzecza Odry i Wisły

Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-514 Zielona Góra, ul. Ptasia 2B
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4527600 , fax. 68 3270208
  • Data zamieszczenia: 2015-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze
    ul. Ptasia 2B 2B
    65-514 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 4527600, fax. 68 3270208
    REGON: 97077954100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://melioracja.lubuskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka samorządowa nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór projektowo-konstrukcyjny. Zarządzanie Projektem, pomoc techniczna oraz wsparcie jednostek wdrażania projektu w zakresie wdrażania Projektu Ochrony Przeciwpowodziowej Dorzecza Odry i Wisły
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rząd Rzeczpospolitej Polskiej ubiega się o finansowanie z Banku Światowego przeznaczone na sfinansowanie kosztów Projektu Ochrony Przeciwpowodziowej Dorzecza Odry i Wisły (POPDOiW) i zamierza wykorzystać część środków na usługi konsultingowe. Przedmiotowe usługi konsultingowe (Usługi) realizowane będą na rzecz dwóch jednostek realizujących Projekt OPDOiW tj. - Zachodniopomorskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie (ZZMiUW), - Lubuskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze (LZMiUW). Z każdą z jednostek zostanie podpisana odrębna umowa konsultingowa. Celem realizowanej przez wyłonionego Konsultanta usługi jest wsparcie Klientów w skutecznym i terminowym wdrażaniu Projektu. Przedmiotowe Usługi obejmują w szczególności: - Przygotowanie i/lub aktualizacja/zmiana projektów budowlanych i wykonawczych, włącznie z przeglądami, badaniami, analizami, uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień branżowych i decyzji administracyjnych, w tym pozwoleń na realizację inwestycji i pozwoleń na użytkowanie. - Przygotowanie i/lub aktualizacja Planów Zarządzania Środowiskiem (EMP) oraz Planu pozyskiwania nieruchomości (LARAP). - Wsparcie we wdrażaniu EMP, LARAP oraz bieżące monitorowanie tych planów. - Przejmowanie nieruchomości z określaniem wartości nieruchomości i uczestniczeniem w procesie prowadzenia negocjacji z właścicielami nieruchomości - Przygotowanie kompletnej dokumentacji przetargowej na wyłonienie wykonawców robót budowlanych zgodnie z procedurami Banku Światowego oraz uczestniczenie w procesie przetargowym. - Pełnienie roli Inżyniera Kontraktu zgodnie z warunkami kontraktowymi Banku Światowego opartymi na procedurach FIDIC. - Wsparcie w zarządzaniu Projektem, w części za którą odpowiedzialna jest dana jednostka realizująca, włączając w to zarządzanie finansami, planowanie, monitorowanie i sprawozdawanie z realizacji działań wdrażających Projekt, przygotowanie kompletnej aplikacji o środki z instytucji finansujących, w tym o środki unijne. Opis przedmiotu zamówienia jest dostępny na stronie internetowej: http://www.bip.wrota.lubuskie.pl/lzmiuw/ oraz http://www.zzmiuw.pl/zamowienia-publiczne/
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 78 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.wrota.lubuskie.pl/lzmiuw/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 90 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach