Przetargi.pl
Nadzór nad wykonaniem oraz odbiór zadań polegających na opracowaniu georeferencyjnych baz danych EGiB, GESUT, BDOT500 w powiecie jarosławskim, realizowanych w ramach projektu PSIP.

Powiat Jarosławski - Zarząd Powiatu Jarosławskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 37-500 Jarosław, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 246 200 , fax. 166 246 249
  • Data zamieszczenia: 2021-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jarosławski - Zarząd Powiatu Jarosławskiego
    ul. Jana Pawła II 17
    37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
    tel. 166 246 200, fax. 166 246 249
    REGON: 65090030600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.jaroslawski.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór nad wykonaniem oraz odbiór zadań polegających na opracowaniu georeferencyjnych baz danych EGiB, GESUT, BDOT500 w powiecie jarosławskim, realizowanych w ramach projektu PSIP.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na wykonywaniu w imieniu Zamawiającego czynności nadzoru inwestorskiego nad usługami geodezyjno - kartograficzno - informatycznymi realizowanymi w ramach projektu „Podkarpacki System Informacji Przestrzennej (PSIP)”, których zakres obejmuje wykonanie: 1) prac geodezyjnych, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 276, z późn. zm.) niezbędnych do przeprowadzenia modernizacji EGiB - w zakresie danych dotyczących: a) gruntów, w tym: - granic obrębów ewidencyjnych, - działek ewidencyjnych, - użytków gruntowych, w tym ich aktualności i oznaczeń, - gleboznawczej klasyfikacji gruntów, b) budynków, c) obiektów trwale związanych z budynkami, d) nieruchomości lokalowych, e) właścicieli nieruchomości oraz podmiotów, w których władaniu lub gospodarowaniu znajdują się grunty Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego, a także podmiotów, które na zasadach samoistnego posiadania władają gruntami, dla których ze względu na brak księgi wieczystej, zbioru dokumentów albo innych dokumentów nie można ustalić ich właścicieli; 2) opracowanie i wyłożenie do wglądu zainteresowanych projektu operatu opisowo-kartograficznego, udział w rozpatrzeniu uwag zgłoszonych do tego operatu w trakcie jego wyłożenia oraz wykonanie prac geodezyjnych niezbędnych do wprowadzenia zmian w projekcie operatu opisowo-kartograficznego wynikających z uwzględnionych uwag; 3) utworzenie BDOT500; 4) utworzenie inicjalnej powiatowej bazy GESUT; 5) wprowadzenie do systemu teleinformatycznego starosty utworzonych przez Wykonawcę zbiorów danych EGiB, inicjalnej bazy GESUT oraz BDOT500; 6) przygotowanie stosownych zawiadomień do Sądu Rejonowego w Jarosławiu w celu aktualizacji wpisów w dziale I KW dla działek, którym w wyniku modernizacji uległy zmianie: powierzchnia lub oznaczenie. 2. Przedmiot niniejszego zamówienia został podzielony na 2 Części realizowane pod nazwami: 1) Część nr 1: „Nadzór nad wykonaniem oraz odbiór prac geodezyjnych polegających na opracowaniu georeferencyjnych baz danych EGiB, GESUT, BDOT500 w powiecie jarosławskim, realizowanych w ramach Zadania Nr 56 projektu PSIP”; 2) Część nr 2: „Nadzór nad wykonaniem oraz odbiór prac geodezyjnych polegających na opracowaniu georeferencyjnych baz danych EGiB, GESUT, BDOT500 w powiecie jarosławskim, realizowanych w ramach Zadania Nr 57 projektu PSIP”. 3. Przedmiotem Części nr 1 zamówienia pod nazwą: „Nadzór nad wykonaniem oraz odbiór prac geodezyjnych polegających na opracowaniu georeferencyjnych baz danych EGiB, GESUT, BDOT500 w powiecie jarosławskim, realizowanych w ramach Zadania Nr 56 projektu PSIP” jest usługa polegająca na wykonywaniu w imieniu Zamawiającego czynności nadzoru inwestorskiego nad usługami geodezyjno - kartograficzno - informatycznymi realizowanymi w ramach dziewięciu umów zawartych w celu wykonania Zadania 56 projektu PSIP oraz nad wykonaniem tych umów. 4. Szczegółowy zakres usług geodezyjno - kartograficzno - informatycznych realizowanych w ramach Zadania 56 projektu PSIP, w tym szczegółowy opis przedmiotu Zadania 56 projektu PSIP oraz warunki wykonania zawartych umów, o których mowa powyżej w ust. 3, określa dokumentacja postępowania Numer referencyjny ZP.272.4.2020 dostępna na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Zamawiającego: https://bip.jaroslawski.pl/przetargi/item/20843-zp-272-4-2020-przetarg-na-opracowanie-georeferencyjnych-baz-danych-egib-gesut-bdot500. 5. Przedmiotem Części nr 2 zamówienia pod nazwą: „Nadzór nad wykonaniem oraz odbiór prac geodezyjnych polegających na opracowaniu georeferencyjnych baz danych EGiB, GESUT, BDOT500 w powiecie jarosławskim, realizowanych w ramach Zadania Nr 57 projektu PSIP” jest usługa polegająca na wykonywaniu w imieniu Zamawiającego czynności nadzoru inwestorskiego nad usługami geodezyjno - kartograficzno - informatycznymi realizowanymi w ramach sześciu umów zawartych w celu wykonania Zadania 57 projektu PSIP oraz nad wykonaniem tych umów. 6. Szczegółowy zakres usług geodezyjno - kartograficzno - informatycznych realizowanych w ramach Zadania 57 projektu PSIP, w tym szczegółowy opis przedmiotu Zadania 57 projektu PSIP oraz warunki wykonania zawartych umów, o których mowa powyżej w ust. 5, określa dokumentacja postępowania Numer referencyjny: ZP.272.8.2019 dostępna na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Zamawiającego: https://bip.jaroslawski.pl/przetargi/item/20064- oraz dokumentacja postępowania Numer referencyjny ZP.272.9.2020 dostępna na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Zamawiającego: https://bip.jaroslawski.pl/przetargi/item/20909-zp-272-9-2020-przetarg-na-opracowanie-georeferencyjnych-baz-danych-egib-gesut-bdot500 7. Wykonawca będzie zobowiązany: 1) czynnie uczestniczyć z głosem doradczym w zwoływanych przez Zamawiającego spotkaniach / naradach dotyczących realizacji nadzorowanych prac / robót geodezyjno - kartograficzno - informatycznych; 2) nadzorować prace/ roboty geodezyjno - kartograficzno - informatyczne w takich odstępach czasu i w taki sposób aby zapewniona była skuteczność pełnionego nadzoru; 3) udzielać Zamawiającemu na bieżąco informacji o stanie realizacji nadzorowanych prac / robót geodezyjno - kartograficzno - informatycznych; 4) informować Zamawiającego na piśmie o pojawiających się zagrożeniach przy realizacji nadzorowanych prac / robót geodezyjno - kartograficzno - informatycznych, w szczególności o okolicznościach mogących powodować nienależyte lub nieterminowe wykonanie nadzorowanych prac / robót geodezyjno - kartograficzno – informatycznych; 5) ponieść wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia / umowy, w tym związane z dojazdem inspektorów nadzoru inwestorskiego na miejsce realizacji umowy lub do siedziby Zamawiającego oraz wszelkie opłaty związane z wykonaniem umowy, uprzednio nieprzewidziane, a wynikłe w trakcie lub w wyniku realizacji zamówienia / umowy. 8. Czynności, o których mowa powyżej w ust. 7 pkt 1 - 3 Wykonawca będzie wykonywał poprzez osoby skierowane (wyznaczone) przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z Części zamówienia stanowią Załącznik Nr 1 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz właściwe dokumentacje, o których mowa powyżej w ust. 4 oraz ust. 6.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach