Przetargi.pl
Nadzór nad robotami budowlanymi przy realizacji zadania: Przebudowa i budowa drogi na odcinku Sierakowice - Paczewo - Bącka Huta

Gmina Sierakowice ogłasza przetarg

  • Adres: 83-340 Sierakowice, ul. Lęborska 30
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6816120 , fax. 058 6816601
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sierakowice
    ul. Lęborska 30 30
    83-340 Sierakowice, woj. pomorskie
    tel. 058 6816120, fax. 058 6816601
    REGON: 19167497700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierakowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór nad robotami budowlanymi przy realizacji zadania: Przebudowa i budowa drogi na odcinku Sierakowice - Paczewo - Bącka Huta
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi: - pełnienie czynności inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi przy realizacji projektu p.n. Przebudowa i budowa drogi na odcinku Sierakowice - Paczewo - Bącka Huta; 2. Poprzez świadczenie usługi nadzoru nad robotami budowlanymi należy rozumieć pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego - Wykonawca dysponujący zespołem wykwalifikowanych osób, posiadających stosowne uprawnienia, umiejętności i doświadczenie zapewniające zarządzanie i nadzorowanie inwestycji od jej początkowego stadium (wybór Wykonawcy robót budowlanych), poprzez kompleksowe prowadzenie nadzoru robót i monitoring robót oraz uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji na wykonane roboty budowlane. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (kod CPV): 71.24.70.00-1 Nadzór nad robotami budowlanymi; 3. Świadczenie usługi nadzoru nad robotami obejmuje między innymi: 1) zapoznanie się z dokumentacją techniczną i przetargową i zgłoszenie ewentualnych uwag; 2) nadzór nad prawidłowym wykonaniem wszystkich robót objętych Projektem w pełnym zakresie obowiązków wynikających z przepisów ustawy Prawo budowlane; 3) kontrola wykonania robót objętych Projektem zgodnie z dokumentacją techniczną, harmonogramami oraz zasadami obowiązującymi dla dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego 2007-2013; 4) uczestniczenie w okresowych naradach z udziałem wykonawców robót budowlanych i Zamawiającego; 5) monitorowanie i raportowanie Zamawiającemu postępów w realizacji Projektu na poszczególnych jego etapach. 4. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy nadzoru nad robotami budowlanymi został ujęty w załączniku nr 7 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 6 do SIWZ pn. Projekt umowy. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 6. Ze względu na specyfikację zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w realizacji zamówienia. 7. Zamawiający przewiduje możliwość zaistnienia zamówień dodatkowych do zamówienia podstawowego. 8. Przed złożeniem oferty należy dokonać wizji lokalnej w terenie aby zapoznać się z przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712770001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3 000,00 (słownie: trzy tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 5) wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ oraz projekcie umowy. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń lub dokumentów opisanych w Rozdziale VIII SIWZ, według formuły spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące oświadczenia lub dokumenty: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp składa następujące dokumenty: 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełniania warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1, 3, 4 ustawy Pzp - wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ; 2) Oświadczenie, że Wykonawca spełniania warunek udziału w postępowaniu określony w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp - wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ; 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualnych oświadczeń, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Warunki wymienione w części A mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem roboty budowlanej polegającej na budowie bądź przebudowie drogi o długości minimum 5 km, z podaniem i wielkości i wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (Referencje) - wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ; 2) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (z załączeniem uprawnień, aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego) - wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ; Wykonawca będzie dysponował osobami, które będą spełniały co najmniej niżej wymienione wymagania: a. Inspektor nadzoru robót drogowych - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadający min. 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru oraz nadzorował co najmniej jedną budowę/rozbudowę drogi o długości minimum 5 km; b. Inspektor nadzoru robót elektrycznych - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadający min. 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru; c. Inspektor nadzoru robót sanitarnych - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiada min. 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru. Warunki wymienione w części B Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum 100.000,00 zł, słownie: sto tysięcy złotych. Warunki wymienione w części C Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie. D. Inne dokumenty lub oświadczenia: 1) wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; 3) dowód wpłaty wadium. Warunki wymienione w części D pkt. 1-2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie. E. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w części A, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania -wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem składania ofert. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w tekście w części A, B, C i D pogrubionym drukiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sierakowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną