Przetargi.pl
Nadzór nad modernizacją placów zabaw na terenach przedszkoli nr 3, 9, 11, 15, 16, 17 oraz przy ul. Różanej w Ostrowie Wielkopolskim

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
  • Data zamieszczenia: 2013-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
    REGON: 00063197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór nad modernizacją placów zabaw na terenach przedszkoli nr 3, 9, 11, 15, 16, 17 oraz przy ul. Różanej w Ostrowie Wielkopolskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest nadzór nad modernizacją placów zabaw na terenach przedszkoli nr 3, 9, 11, 15, 16, 17 oraz przy ul. Różanej w Ostrowie Wielkopolskim w ramach zadań inwestycyjnych pn.: 1. Modernizacja placu zabaw przy Publicznym Przedszkolu nr 3, 2. Modernizacja placu zabaw przy Publicznym Przedszkolu nr 9, 3. Modernizacja placu zabaw przy Publicznym Przedszkolu nr 11, 4. Modernizacja placu zabaw przy Publicznym Przedszkolu nr 15, 5. Modernizacja placu zabaw przy Publicznym Przedszkolu nr 16, 6. Modernizacja placu zabaw przy Publicznym Przedszkolu nr 17, 7. Modernizacja placu zabaw przy ul. Różnej. I. Miejsce wykonywania nadzoru: 1. Publiczne Przedszkole nr 3, ul. Jankowskiego 10/a, 63-400 Ostrów Wielkopolski, 2. Publiczne Przedszkole nr 9, ul. Jana Brzechwy 2, 63-400 Ostrów Wielkopolski, 3. Publiczne Przedszkole nr 11, ul. Wolności 8, 63-400 Ostrów Wielkopolski, 4. Publiczne Przedszkole nr 15, ul. Szkolna 26, 63-400 Ostrów Wielkopolski, 5. Publiczne Przedszkole nr 16, ul. Partyzancka 15b, 63-400 Ostrów Wielkopolski, 6. Publiczne Przedszkole nr 17, ul. 3 Maja 17, 63-400 Ostrów Wielkopolski, 7. Plac zabaw ul. Różana (naprzeciw Kościoła p.w. Św. Ducha), 63-400 Ostrów Wielkopolski). II. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje nadzór nad: 1. demontażem urządzeń zabawowych wskazanych przez zamawiającego do usunięcia z wywozem i utylizacją; 2. dostawą urządzeń zabawowych przeznaczonych dla użytkowników w wieku 3-7 lat wraz z certyfikatami wydanymi przez jednostki certyfikujące posiadające akredytację PCA, zgodnie z obowiązującymi normami serii PN-EN 1176 i PN-EN 1177; 3. posadowieniem nowych urządzeń zabawowych w gruncie zgodnie ze sztuką budowlaną, wytycznymi Producenta (urządzenia drewniane na kotwach; urządzenia metalowe w betonie klasy min. B-20); 4. wykonaniem piaszczystej powierzchni bezpiecznej pod i wokół nowych urządzeń zabawowych zgodnie z obowiązującymi normami serii PN-EN 1176 i PN-EN 1177; 5. odtworzeniem zniszczonych podczas robót elementów zagospodarowania terenu. III. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy: 1. reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2. sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 3. potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, 4. wydawanie kierownikowi budowy poleceń, 5. kontrola ilości i terminowości wykonania robót, 6. udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót, 7. pobyt na budowie minimum raz w tygodniu oraz w razie pilnych potrzeb i rozwiązań, 8. kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, 9. skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wraz z atestami, certyfikatami, deklaracjami zgodności, 10. udział w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych w okresie 3-letniej gwarancji, 11. nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP. IV. Inne wymagania. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie przez wykonawcę wizji lokalnej na obiektach. V. Przedmiot zamówienia opisuje dokument pn. Opis techniczny oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiący załącznik nr 8
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 57 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/cache/15//1124/1216/6353/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach