Przetargi.pl
Nadzór inwestorski zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Mirsku.

Gmina Mirsk ogłasza przetarg

  • Adres: 59-630 Mirsk, Plac Wolności 39
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 647 04 40 , fax. 075 647 04 69
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mirsk
    Plac Wolności 39 39
    59-630 Mirsk, woj. dolnośląskie
    tel. 075 647 04 40, fax. 075 647 04 69
    REGON: 23082163000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mirsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Mirsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski zadania inwestycyjnego współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013, Priorytet 7 - Edukacja, Działanie 7.2 - Rozwój infrastruktury placówek edukacyjnych, Projekt pod nazwą: Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Mirsku. Przedmiotowy projekt to wolnostojący budynek sali gimnastycznej połączony łącznikiem z istniejącym budynkiem szkolnym, zlokalizowanym przy ul. Betleja 32 na dz. ew. nr 355, obręb II Mirsk. Jednonawowa, wielofunkcyjna sala gimnastyczna o powierzchni 1.059,90 m2 z dobudowaną częścią socjalną o powierzchni 288,3 m2 i łącznikiem o powierzchni 61,5 m2 realizowana w systemie tradycyjnym, mieszanym (konstrukcja nośna szkieletowa- żelbetowa, wypełnienie pustaki ceramiczne Porotherm). Natomiast zadaszenie sali to nowatorskie rozwiązanie konstrukcyjne oparte na samonośnej konstrukcji wykonanej ze stalowych łukowych paneli wg. amerykańskiego systemu ABM łączonych metodą zwalcowania rąbka. Pokryciem zewnętrznym dachu jest blacha aluminiowo - cynkowa wraz z izolacją termiczna z wełny mineralnej o grubości 20 cm, spodnim wykończeniem dachu będzie blacha falista perforowana z membraną z włókna szklanego. Sala będzie posiadała boiska do wszystkich gier zespołowych łącznie z piłką nożna halową oraz widownią na 290 osób. Podstawowy zakres robót obejmuje: a) prace przygotowawcze terenu budowy w tym rozbiórka istniejących obiektów, budynku gospodarczego i rozpoczętej budowy sali gimnastycznej, b) roboty budowlane sali gimnastycznej o wymiarach zewnętrznych: 25,10x45,50m, c) roboty budowlane zaplecza socjalnego i łącznika miedzy salą a istniejącym budynkiem szkoły, d) nawierzchnia sportowa, e) instalacja elektryczna i oświetlenie, f) instalacja wewnętrzna wodno - kanalizacyjna, g) kanalizacja sanitarna, h) kanalizacja deszczowa, i) pasywny system wentylacji mechanicznej i grzewczej, j) drogi przeciwpożarowe, k) drogi, chodniki, parkingi. Zgodnie z ofertą przetargową wykonawcy zadania wartość robót dla poszczególnych branż wynosi: a) branża budowlana (poz. a, b, c, d, j, k) -wartość robót netto = 2.554.878,43 zł. b) branża sanitarna (poz. f, g, h, i) - wartość robot netto = 725.530,18 zł. c) branży elektrycznej (poz. e) - wartość robot netto = 143.783,50 zł. Razem wartość robót netto = 3.424.192,11 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742620003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zgodnie z SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bazagmin.pl/bip_mirsk
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach