Przetargi.pl
Nadzór inwestorski wielobranżowy nad robotami związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa z rozbudową gminnego targowiska w Prudniku

Gmina Prudnik ogłasza przetarg

  • Adres: 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4066200 , fax. 077 4066228
  • Data zamieszczenia: 2012-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Prudnik
    ul. Kościuszki 3 3
    48-200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 077 4066200, fax. 077 4066228
    REGON: 00052652900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prudnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski wielobranżowy nad robotami związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa z rozbudową gminnego targowiska w Prudniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa z rozbudową gminnego targowiska w Prudniku, obejmującego branże: konstrukcyjno-budowlaną, sanitarną i elektryczną. Do szczegółowych obowiązków Inspektora nadzoru należy: 1) udział w czynnościach przekazania Wykonawcy robót budowlanych terenu budowy, uczestnictwo w radach budowy nie mniej niż jeden raz w tygodniu oraz przybycie na każde uzasadnione wezwanie Inwestora i Wykonawcy robót budowlanych objętych nadzorem, udzielanie na żądanie Inwestora informacji o stanie realizacji robót, 2) sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). W ramach tych czynności Inspektor zobowiązany jest do: 1/reprezentowania Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli wykonywania robót zgodnie z projektem technicznym, obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, zasadami wiedzy technicznej i pozwoleniem na budowę, (pobyt Inspektora Koordynującego co najmniej 1 raz w tygodniu na budowie) 2/ sprawdzania jakości wykonywanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a w szczególności do zapobiegania stosowania materiałów niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 3/sprawdzenia i dokonywania odbiorów robót: ulegających zakryciu i zanikających, 4/przygotowania i stwierdzenia gotowości do odbiorów częściowych i odbioru końcowego zgodnie z umową na wykonanie robót oraz udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbiorze końcowym zadania, 5/potwierdzania ilości faktycznie wykonanych robót zgodnie z zapisami umowy o wykonanie robót budowlanych. Sposób wynagrodzenia w umowie na wykonanie robót budowlanych określony jest jako kosztorysowy, 6/potwierdzania usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze częściowych robót i odbiorze końcowym zadania, 7/ sporządzanie protokołów konieczności robót dodatkowych na wniosek wykonawcy robót wraz z określeniem szacunkowej wartości robót dodatkowych dla ostatecznego zatwierdzania przez Inwestora, zgodnie z zapisami umowy o wykonanie robót budowlanych, 8/kontrola rozliczeń finansowych Wykonawcy robót budowlanych - sprawdzenie obmiarów i kosztorysów powykonawczych poszczególnych etapów i potwierdzenia należnych im kwot, 9/ rozliczenia końcowego zadania, 10) uczestnictwo, na wezwanie Zamawiającego, w ewentualnych przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych wykonanych robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prudnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach