Przetargi.pl
Nadzór inwestorski wielobranżowy nad robotami związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: III etap realizacji infrastruktury śródmieścia Prudnika

Gmina Prudnik ogłasza przetarg

  • Adres: 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4066200 , fax. 077 4066228
  • Data zamieszczenia: 2010-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Prudnik
    ul. Kościuszki 3 3
    48-200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 077 4066200, fax. 077 4066228
    REGON: 00052652900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prudnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski wielobranżowy nad robotami związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: III etap realizacji infrastruktury śródmieścia Prudnika
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: III etap realizacji infrastruktury śródmieścia Prudnika, obejmującego branże: drogową, elektryczną i sanitarną. Roboty budowlane wykonywane będą wg projektu sporządzonego przez P.P.B.H. BUDART Jan Drożdż oraz atmoSAN i AKIprojekt - sieć c.o. Zamawiający wymaga aby nadzór był pełniony od dnia przekazania placu budowy dla wykonawcy robót do dnia zakończenia robót, orientacyjnie w terminie do 31 października 2012 r.. W przypadku nie dotrzymania terminu realizacji inwestycji przez Wykonawcę robót termin zakończenia nadzoru ustala się na dzień odbioru końcowego. Inspektor nadzoru, posiadający uprawnienia budowlane w specjalności drogowej będzie odpowiedzialny za koordynacje prac inspektorów branżowych. Do szczegółowych obowiązków Inspektora nadzoru należy: 1) udział w czynnościach przekazania Wykonawcy robót budowlanych terenu budowy, uczestnictwo w radach budowy nie mniej niż jeden raz w miesiącu oraz przybycie na każde uzasadnione wezwanie Inwestora i Wykonawcy robót budowlanych objętych nadzorem, udzielanie na żądanie Inwestora informacji o stanie realizacji robót, 2) sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane(Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz.1118 z późn. zm.). W ramach tych czynności Inspektor zobowiązany jest do: 1/reprezentowania Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli wykonywania robót zgodnie z projektem technicznym, obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, zasadami wiedzy technicznej i pozwoleniem na budowę/ zgłoszeniem robót budowlanych, (pobyt Inspektora Koordynującego co najmniej 1 raz w tygodniu na budowie) 2/ sprawdzania jakości wykonywanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a w szczególności do zapobiegania stosowania materiałów niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 3/sprawdzenia i dokonywania odbiorów robót: ulegających zakryciu i zanikających, 4/przygotowania i stwierdzenia gotowości do odbiorów częściowych i odbioru końcowego zgodnie z umową na wykonanie robót oraz udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbiorze końcowym zadania, 5/potwierdzania ilości faktycznie wykonanych robót zgodnie z zapisami umowy o wykonanie robót budowlanych. Sposób wynagrodzenia w umowie na wykonanie robót budowlanych określony jest jako kosztorysowy, 6/potwierdzania usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze częściowych robót i odbiorze końcowym zadania, 7/ sporządzanie protokołów konieczności robót dodatkowych na wniosek wykonawcy robót wraz z określeniem szacunkowej wartości robót dodatkowych dla ostatecznego zatwierdzania przez Inwestora, zgodnie z zapisami umowy o wykonanie robót budowlanych, 8/kontrola rozliczeń finansowych Wykonawcy robót budowlanych - sprawdzenie obmiarów i kosztorysów powykonawczych poszczególnych etapów oraz robót dodatkowych i potwierdzenia należnych im kwot, 9/ rozliczenia końcowego zadania, 10) uczestnictwo, na wezwanie Zamawiającego, w ewentualnych przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych wykonanych robót. Roboty budowlane prowadzone będą wg projektów - dokumentacji technicznych: 1. Projekt budowlany BUDART: 1.1. Projekt budowlany - drogi, sieci sanitarne, oświetlenie ulic, 1.2. Projekt budowlany zieleni i skwerów: 01. - skwer I - ul. Jagielońska 22-24, 02. - skwer II - ul. Jagielońska, 03. - podwórko III - ul. Grodowa 1-3 wjazd od ul. Jagielońskiej, 04. - podwórko IV, 05. - skwer V - ul. Ciasna, 06. - skwer VI - ul. Ciasna, 07. - skwer VII - ul. T.Kościuszki, 08. - plac zabaw VIII - ul. Jagielońska, 09. - skwer IX - ul. Jagielońska, 10. - Plac Farny, 11. - skwer XI, 12. - Plac Szkolny, 13. - skwer XVI - ul. T. Kościuszki, 14. - skwer XVII - ul. T. Kościuszki, 15. - skwer XVIII 16. - skwer XIX - targowisko, 17. - skwer XX - ul. Jagielońska Łukowa 18. - skwer XXI - ul. Jagielońska 12-8, 19. - skwer XXII - ul. Stara, 20. - parking XXIII. 2. Projekt wykonawczy BUDART 2.1.Projekt wykonawczy - drogi, sieci sanitarne, oświetlenie ulic, 2.2. Projekt wykonawczy zieleni i skwerów: 01. - skwer I - ul. Jagielońska 22-24, 02. - skwer II - ul. Jagielońska, 03. - podwórko III - ul. Grodowa 1-3 wjazd od ul. Jagielońskiej, 04. - podwórko IV, 05. - skwer V - ul. Ciasna, 06. - skwer VI - ul. Ciasna, 07. - skwer VII - ul. T.Kościuszki, 08. - plac zabaw VIII - ul. Jagielońska, 09. - skwer IX - ul. Jagielońska, 10. - Plac Farny, 11. - skwer XI, 12. - Plac Szkolny, 13. - skwer XVI - ul. T. Kościuszki, 14. - skwer XVII - ul. T. Kościuszki, 15. - skwer XVIII 16. - skwer XIX - targowisko, 17. - skwer XX - ul. Jagielońska Łukowa 18. - skwer XXI - ul. Jagielońska 12-8, 19. - skwer XXII - ul. Stara, 20. - parking XXIII. 3. Projekt budowlano - wykonawczy atmoSAN - sieć c.o. 4. Projekt budowlano - wykonawczy AKIprojekt- sieć c.o. 5. Projekt stałej organizacji ruchu. dla których uzyskano: - pozwolenie budowlane: - decyzja nr 345 - BUDART, - decyzja nr 419 - BUDART, - decyzja nr 56 - atmoSAN - decyzja nr 57- AKIprojekt - pozwolenia konserwatorskie - pozwolenie nr 104/A/08, - pozwolenie nr 183/A/09, - pozwolenie nr 182/A/09, - pozwolenie nr 305/N/10.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prudnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach