Przetargi.pl
NADZÓR INWESTORSKI WE WSZYSTKICH BRANŻACH W RAMACH REALIZACJI ZADANIA TERMOMODERNIZACJA CENTRUM FORMACYJNO-SZKOLENIOWEGO KSIĘŻÓWKA W ZAKOPANEM

Centrum Formacyjno-Szkoleniowe KSIĘŻÓWKA ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, Al. Przewodników Tatrzańskich 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (018) 201 51 33 , fax. (018) 201 60 35
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Formacyjno-Szkoleniowe KSIĘŻÓWKA
    Al. Przewodników Tatrzańskich 2 2
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. (018) 201 51 33, fax. (018) 201 60 35
    REGON: 12077292000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Kościelna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NADZÓR INWESTORSKI WE WSZYSTKICH BRANŻACH W RAMACH REALIZACJI ZADANIA TERMOMODERNIZACJA CENTRUM FORMACYJNO-SZKOLENIOWEGO KSIĘŻÓWKA W ZAKOPANEM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach w ramach realizacji zadania Termomodernizacja Centrum Formacyjno-Szkoleniowego Księżówka. W ramach zamówienia należy wykonać prace budowlano-montażowe oraz instalacyjne zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową wraz z przedmiarami robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz decyzją o pozwoleniu na budowę nr: AB.II.7351/ZAK-549/08 z dnia 18 listopada 2008 r. Przedmiotem nadzoru są: 1) Prace demontażowe i rozbiórkowe 2) Termomodernizacja ścian i ścian fundamentowych 3) Termomodernizacja podłóg na gruncie 4) Termomodernizacja stropodachu 5) Wymiana stolarki okiennej z parapetami i podokiennikami 6) Wymiana stolarki drzwiowej 7) Wymiana grzejników . 8) Montaż kotłów na pellety wraz z osprzętem 9) Modernizacja kominów i adaptacja pomieszczenia kotłowni 10) Dostawa, montaż rekuperatorów z kanałami wentylacyjnymi i osprzętem 11) Wzmocnienie fundamentów kaplicy 12) Opaska wokół budynku z kostki brukowej 13) Roboty dekarskie (Pokrycie dachowe) 14) Kładzenie rynien (Orynnowanie i rury spustowe) 15) Roboty ślusarskie (Balustrady zewnętrzne) 16) Instalacyjne elektryczne (Instalacja odgromowa) 17) Instalacyjne sanitarne 18) Odgrzybienie ścian wewnętrznych przyziemia 19) Roboty murarski i kamieniarskie 20) Roboty betoniarskie 21) Roboty ciesielskie Szczegółowy zakres prac przedstawiony jest w opisach technicznych do projektów wykonawczych poszczególnych branż. Dokumentacja znajduje się na stronie internetowej WWW.ksiezowka.zakopane.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY nie wymaga wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie ci WYKONAWCY, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki (ogólne) określone w art. 22 ust. 1 pkt 1÷3 PZP, a mianowicie: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.: wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. zrealizowali co najmniej 1 usługę polegającą na prowadzeniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją obiektów , o wartości co najmniej 6 000 000,00 PLN Dla potwierdzenia spełnienie tego warunku wymagane są dokumenty świadczące o należytym wykonaniu zadania. 3) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Przez osoby zdolne do wykonania zamówienia Zamawiający rozumie posiadanie (dysponowanie): 1 osobą, która posiada uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; 1 osobą, która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 PLN. WYKONAWCY mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, po ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie tego zamówienia publicznego. W przypadku wystąpienia grupy WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum lub spółka cywilna), żaden WYKONAWCA nie może podlegać wykluczeniu oraz konsorcjum lub spółka cywilna musi spełnić ustalone warunki. WYKONAWCY, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (konsorcja lub spółki cywilne) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. Sposób dokonywania oceny spełniania ww. warunków (ogólnych) jest oparty na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt 3.2, 3.3 i 3.4 jeżeli pełnomocnictwo jest konieczne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Dokumenty wymagane do złożenia w terminie składania ofert. 3.1. sporządzona zgodnie z treścią Załącznika nr 1, określająca cenę (wartość brutto), obliczoną w sposób opisany w pkt 4 SIWZ. 3.2. o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymaganych na mocy art. 22 ust. 1 PZP, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu żąda się także złożenia w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez WYKONAWCĘ, następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) wykaz wykonanych usług ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom opisanym w punkcie 2.2) SIWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców tj. zrealizowali co najmniej 1 usługę polegającą na prowadzeniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją obiektów , o wartości co najmniej 6 000 000,00 PLN oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wzór wykazu podany jest w załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku podania wartości wykonanych robót w walutach obcych, Zamawiający dokona ich przeliczenia na złotówki według średniego kursu walut ogłoszonego przez NBP na dzień wyznaczony na składanie ofert. c) wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, o których mowa w pkt 2.3) SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji wg załącznika nr 4 do SIWZ, d) uprawnienia budowlane bez ograniczeń odpowiednio dla każdej z osób wymienionych w wykazie - załączniku nr 5 wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby zawodowej zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA TRANSPORTU I BUDOWNICTWA z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r.) e) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca/ Wykonawcy jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości określonej w pkt 2. ppkt 4 , aktualną na dzień składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ksiezowka.zakopane.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach