Przetargi.pl
NADZÓR INWESTORSKI WE WSZYSTKICH BRANŻACH W RAMACH REALIZACJI ZADANIA NADBUDOWA, ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA INTERNATU SPORTOWEGO ZAKOPANE WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ W COS OPO ZAKOPANE

Centralny Ośrodek Sportu w Warszawie Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Bronisława Czecha 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2012274 , fax. 018 2014906
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Sportu w Warszawie Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
    ul. Bronisława Czecha 1 1
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2012274, fax. 018 2014906
    REGON: 00032790700046
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NADZÓR INWESTORSKI WE WSZYSTKICH BRANŻACH W RAMACH REALIZACJI ZADANIA NADBUDOWA, ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA INTERNATU SPORTOWEGO ZAKOPANE WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ W COS OPO ZAKOPANE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający zakłada wizytowanie budowy min. trzy razy w tygodniu, a w przypadkach nagłych na każde wezwanie Zamawiającego z czasem reakcji 1 godzina od momentu powzięcia informacji. Usługę należy wykonać z uwzględnieniem następujących założeń: A) Reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, B) Sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie C) Sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania D) Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy E) Udział w naradach technicznych oraz naradach koordynacyjnych F) Uzgadnianie z autorami projektu oraz kontrola wprowadzania przez nich niezbędnych zmian w projektach G) Weryfikacja dokumentacji powykonawczej oraz przygotowanie dokumentacji w celu uzyskania pozwolenia na budowę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie ci WYKONAWCY, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki (ogólne) określone w art. 22 ust. 1 pkt 1÷3 PZP, a mianowicie: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.: wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. zrealizowali co najmniej 1 usługę polegającą na prowadzeniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją obiektów, o kubaturze co najmniej 15 000 m3 każda i wartości co najmniej 8 000 000,00 PLN każda Dla potwierdzenia spełnienie tego warunku wymagane są dokumenty świadczące o należytym wykonaniu zadania. 3) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Przez osoby zdolne do wykonania zamówienia Zamawiający rozumie posiadanie (dysponowanie): 1 osobą, która posiada uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; 1 osobą, która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 1 osobą, która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji, sieci i urządzeń elektrycznych i energetycznych 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 PLN. WYKONAWCY mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, po ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie tego zamówienia publicznego. W przypadku wystąpienia grupy WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum lub spółka cywilna), żaden WYKONAWCA nie może podlegać wykluczeniu oraz konsorcjum lub spółka cywilna musi spełnić ustalone warunki. WYKONAWCY, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (konsorcja lub spółki cywilne) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIE o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymaganych na mocy art. 22 ust. 1 PZP, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu żąda się także złożenia w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez WYKONAWCĘ, następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) wykaz wykonanych usług ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom opisanym w punkcie 2.2) SIWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców tj. zrealizowali co najmniej 1 usługę polegającą na prowadzeniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją obiektów o kubaturze co najmniej 15 000 m3 i wartości co najmniej 8 000 000,00 PLN każda oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wzór wykazu podany jest w załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku podania wartości wykonanych robót w walutach obcych, Zamawiający dokona ich przeliczenia na złotówki według średniego kursu walut ogłoszonego przez NBP na dzień wyznaczony na składanie ofert. c) wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, o których mowa w pkt 2.3) SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji wg załącznika nr 4 do SIWZ, d) uprawnienia budowlane bez ograniczeń odpowiednio dla każdej z osób wymienionych w wykazie - załączniku nr 5 wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby zawodowej zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA TRANSPORTU I BUDOWNICTWA z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r.) e) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca/ Wykonawcy jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości ci najmniej 500000,00 pln, aktualną na dzień składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cos.pl (zakładka Przetargi/Zakopane)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach