Przetargi.pl
Nadzór inwestorski w branży budowlanej i elektrycznej nad robotami wytypowanych pomieszczeń w pawilonie nr 6

Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 3894859 , fax. 022 3894922
  • Data zamieszczenia: 2013-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Kasprzaka 17 17
    01-211 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 3894859, fax. 022 3894922
    REGON: 01103538100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolski.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski w branży budowlanej i elektrycznej nad robotami wytypowanych pomieszczeń w pawilonie nr 6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przetarg na świadczenie usługi w zakresie pełnienia obowiązków: Inspektora nadzoru robót budowlanych oraz inspektora nadzoru robót elektrycznych przy realizacji zadania pn. Prace remontowe wraz z towarzyszącymi wybranych pomieszczeń w Pawilonie Nr 6. 3.2. Roboty będą realizowane na podstawie dokumentacji : 1. Książki przedmiarów branża budowlana Załącznik Nr 8 do SIWZ 2. Kosztorysu przedmiarowego branża budowlana Załącznik Nr 9 do SIWZ 3. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 10 do SIWZ 4. Projektem bud.-wykonawczym adaptacji pomieszczeń - pomieszczenia biurowe w Pawilonie Nr 6 w Szpitalu Wolskim w zakresie instalacji elektrycznych Załącznik Nr 11 do SIWZ. 5. Przedmiarem robót - branża elektryczna i teletechniczna Załącznik Nr 12 do SIWZ 6. Specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych branża elektryczna i teletechniczna . Załącznik Nr 13 do SIWZ 7. Przedmiarem robót branża budowlana (Dział przyjęć Oddz. Psychiatrycznego, komunikacja wewnętrzna, inne pomieszczenia) Załącznik Nr 14 do SIWZ 8. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 15 do SIWZ. 3.3. Określenie przedmiotu zamówienia. Sposób wykonania i zakres pełnienia nadzoru w szczególności obejmuje: 1) pełnienie nadzoru zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2010 r. nr 243 poz.1623 z późn. zmianami)., 2) zapoznanie się z posiadaną dokumentacją techniczną prac remontowych 3) nadzór i kontrola nad właściwym i terminowym realizowaniem prac (minimum 3 pobyty na budowie w ciągu tygodnia ) 4) reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, kosztorysowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji, 5) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją prac remontowych, 6) organizowanie i uczestnictwo w spotkaniach, naradach związanych z nadzorowaną budową 7) sprawdzanie jakości wykonanych robot, wbudowanych wyrobów i ich zgodności z ofertą wykonawcy robót, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wadliwych i niedopuszczalnych do obrotu w budownictwie wyrobów, 8) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych w tym również ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz udział w czynnościach odbiorów częściowych i końcowego, 9) protokolarne potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń robót budowlanych. 10) rozwiązywanie problemów technicznych w trakcie realizacji 11) rzeczowe i finansowe rozliczenie robót budowlanych, 12) organizacja oraz przeprowadzenie odbioru końcowego oraz przygotowanie protokołu odbioru w porozumieniu z Zamawiającym, 13)uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych z wykonawcą robót po zakończeniu robót, 14)uczestnictwo w przeglądach w przypadku pojawienia się wad, zgłaszanych wykonawcy robót. 3.4. 71.52.00.00-9 - Usługi nadzoru budowlanego. 3.5. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Zadanie nr 1 - Inspektor nadzoru inwestorskiego - robót budowlanych (koordynator). Zadanie nr 2 - Inspektor nadzoru inwestorskiego - robót elektrycznych 3.6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. UWAGA: Nadmieniamy, że realizacja robót będzie przebiegała w czynnym obiekcie szpitalnym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wadium w wysokości 200,00 zł (słownie: złotych dwieście groszy 00/100) dla każdego zadania oddzielnie. 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium należy wnieść do dnia 15 lipca 2013 roku do godz.: 08:00 4) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze w formie pieniężnej; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz 730 i 732 i Nr 227, poz 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz 620). 4) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nordea Bank Polska SA z siedziba 81-303 Gdynia ul. Kielecka 2, numer rachunku: 21 1440 1101 0000 0000 0606 2539 5) Wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na konto zamawiającego do upływu terminu składania ofert. UWAGA!!! Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 6) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7) W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz Zamawiający wymaga złożenia oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 18, najpóźniej w terminie składania ofert. Kserokopię wniesienia wadium w formie niepieniężnej zaleca się dołączyć do oferty. 8) Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy, na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 9) Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10 i 11. 10) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 13) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolski.med.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach