Przetargi.pl
Nadzór inwestorski przy renowacji zabytkowego Rynku Szydłowa wraz z odbudową murów miejskich

Gmina Szydłów ogłasza przetarg

  • Adres: 28-225 Szydłów, ul. Rynek 2
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3545125 , fax. 041 3545125
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szydłów
    ul. Rynek 2 2
    28-225 Szydłów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3545125, fax. 041 3545125
    REGON: 29101081400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski przy renowacji zabytkowego Rynku Szydłowa wraz z odbudową murów miejskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonywanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji rewitalizacji zabytkowego Rynku w Szydłowie, zgodnie z projektem oraz obowiązującymi przepisami, w zakresie: - konstrukcyjno - budowlanym wraz z uprawnieniami do wykonywania robót przy zabytkach nieruchomych (§8 ust 1 Rozporządzenie Ministra Kultury z dnia 09 czerwca 2004 r. Dz.U. z dnia 30-06-2004 r. nr 150, poz. 1579), - drogowym, - instalacji i sieci elektrycznych, - sieci wodociągowych, - sieci kanalizacji sanitarnych i wód opadowych, - nadzoru archeologicznego, Zadanie 1 - Budowa kanalizacji deszczowej 1) Kanalizacja deszczowa rynku - wg zakresu określonego projektem budowlanym - zał. 01 Kanalizacja deszczowa, Zadanie 2 - Kanalizacja sanitarna Rynku 2) Sieć kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na terenie Rynku - wg zakresu określonego projektem budowlanym zał. 02 Kanalizacja sanitarna Rynku- 02 Rysunki- rys. kanalizacja Szydłowa - wydzielony zakres- zakres oznaczony czerwoną linią. Zadanie 3 - Przebudowa sieci wodociągowej na terenie Rynku 3) Wymiana sieci wodociągowej wraz z przyłączami na terenie Rynku - wg zakresu określonego projektem budowlanym - zał. 03 Przebudowa sieci wodociągowej, Zadanie 4 - Rewitalizacja Rynku i przebudowa placu przed synagogą 4) Przebudowa dróg obrzeżnych Rynku (ul. Kazimierza Wielkiego, Łokietka i Targowej), - oświetlenie placu przed synagogą, - oświetlenie dróg i placów - wg zakresu określonego projektem budowlanym - zał. 04 Rewitalizacja Rynku i placu przed synagogą, 1b Oświetlenie dróg i placów rys 1a, 5) Przebudowa Rynku miejskiego, - wykonanie przyłącza energii elektrycznej do letniego ogródka kawiarni, - kanalizacji sanitarnej i wodociągowego do letniego ogródka kawiarni, 6) Przebudowa placu przed synagogą, wg zakresu określonego projektami budowlanymi - zał. 04 Rewitalizacja Rynku i placu przed synagogą, Zadanie 5 - Odbudowa i rekonstrukcja murów miejskich Szydłowa 7) Odbudowa i rekonstrukcja muru miejskiego, 8) Odbudowa i rekonstrukcja Bramy Krakowskiej, 9) Zagospodarowanie i ukształtowanie otoczenia murów miejskich, 10) Wykonanie ścieżek, punktów widokowych, sceny letniej i elementów komunikacji wizualnej, wg zakresu określonego projektem budowlanym - zał. 05 Odbudowa murów miejskich Wykonanie kanalizacji deszczowej, sanitarnej i wodociągowej wraz przywróceniem do pierwotnego stanu, nawierzchni ulic i placów niepodlegających przebudowie na podstawie w-w zadań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - posiadają doświadczenie zawodowe, obejmujące zrealizowanie z należytą starannością w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. jednego zamówienia, odpowiadającego swoim rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu, wraz z nadzorem konserwatorskim lub archeologicznym: - nadzór inwestorski nad zadaniem wymagającym nadzoru konserwatorskiego lub archeologicznego o wartości inwestycji min. 3 000 000,00 PLN, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt. 11 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty wg załącznika nr 1, 2) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pzp - załącznik 2, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, e) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, f) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, g) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (uprawnienia budowlane, zaświadczenie z izby samorządu budowlanego-służby ochrony zabytków), 3) Pełnomocnictwo, określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 4) Oświadczenie wykonawcy dotyczące powierzenia robót podwykonawcom - art. 36, ust. 4 pzp - - załącznik 3, dokumenty podmiotów występujących wspólnie: 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Dla potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt. 10 każdy z wykonawców występujących wspólnie ( w tym wspólnicy spółki cywilnej) musi złożyć oddzielnie oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 11 ppkt. 2b, 2c, 3, 4, Wykonawcy występujący wspólnie (w tym wspólnicy spółki cywilnej) muszą złożyć łącznie oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 11 ppkt 1, 2a, d, e, 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szydlow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach