Przetargi.pl
Nadzór inwestorski przy realizacji zadania pn. Przebudowa budynku remizy OSP Mirocin Górny

Gmina Kożuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-120 Kożuchów, ul. Rynek 1A
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 355 59 40 , fax. 68 355 28 68
  • Data zamieszczenia: 2012-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kożuchów
    ul. Rynek 1A 1A
    67-120 Kożuchów, woj. lubuskie
    tel. 68 355 59 40, fax. 68 355 28 68
    REGON: 97077032700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozuchow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski przy realizacji zadania pn. Przebudowa budynku remizy OSP Mirocin Górny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego wielobranżowego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa remizy OSP Mirocin Górny w ramach realizacji projektu Rozbudowa infrastruktury jednostek OSP Gminy Kożuchów ujętych w KSRG dla skuteczniejszego przeciwdziałania zagrożeniom- współfinansowanego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Zakresu prac objętych wielobranżowym nadzorem inwestorskim zawiera przebudowę wraz z remontem remizy strażackiej OSP Mirocin Górny. W trakcie przebudowy planuje się zmienić układ funkcjonalny budynku poprzez dodatkowe wydzielenie drugiej kondygnacji. Na powierzchni tej zostanie zlokalizowany węzeł sanitarny i pomieszczenie socjalne. Na poziomie pierwszej kondygnacji planowane jest przeniesieni klatki schodowej, wykonanie nowej bramy wjazdowej. Zadanie obejmuje jednocześnie termomodernizację całego budynku i wykonanie kotłowni gazowej na gaz płynny ze zbiornika (przyłącze gazu i usytuowanie zbiornika na gaz płynny nie objęte jest niniejszym zadaniem) oraz przeniesienie i wzmocnienie konstrukcji słupa pod syrenę ostrzegawczą. Szczegółowy opis robót budowlanych objętych nadzorem zawiera projekt budowlany stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Inspektorzy nadzoru działają w granicach umocowania określonego przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2010 roku Nr 243, poz. 1623) Wybrany Wykonawca wskaże Zamawiającemu koordynatora działań. Poszczególni inspektorzy nadzoru muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia, tj.: posiadać uprawnienia budowlane określonej branży bez ograniczeń i doświadczenie minimum 5 lat w nadzorowaniu robót budowlanych określonej branży. Poszczególni Inspektorzy nadzoru będą sprawowali nadzór nad inwestycją od chwili przekazania placu budowy i frontu robót Wykonawcy do czasu zakończenia inwestycji. Inspektorzy nadzoru zobowiązani będą w szczególności do: a. przybycia na teren budowy na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót objętych nadzorem; b. obecności na terenie budowy minimum raz w tygodniu; c. udzielenie na żądanie Zamawiającego informacji o stanie realizacji robót; d. sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych elementów lub zrealizowanych etapów budowy; e. wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, jak tez dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót; f. potwierdzenie ilości i jakości faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; g. sprawdzanie i dopuszczanie do wybudowania materiałów odpowiadających jakością i parametrami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ oraz projektach budowlanych będących podstawą realizacji poszczególnych zadań; h. sporządzenie lub kontrolowanie prawidłowości dokumentów stanowiących podstawę dla rozliczeń budowy; i. udział w czynnościach odbiorów technicznych określonych w umowie między Zamawiającym, a wykonawcą robót objętych nadzorem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkozuchow/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach