Powiat Puławski ogłasza przetarg
- Adres: 24-100 Puławy, Aleja Królewska 19
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 886 11 36
- Data zamieszczenia: 2014-03-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Puławski
Aleja Królewska 19 19
24-100 Puławy, woj. lubelskie
tel. 081 886 11 36 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppulawy.bip.lubelskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór inwestorski nad zamówieniem Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Technicznych w Puławach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Nadzór inwestorski nad zamówieniem Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Technicznych w Puławach. Zakres zamówienia obejmuje: Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych w zakresie branż: Branża budowlana, w tym roboty rozbiórkowe, demontażowe, wykończeniowe Wewnętrzna instalacje elektryczne i instalacja nagłaśniająca. Instalacja grzewcza wysokoparametrowa z węzłem cieplnym c.o., c.t. i c.w. Wewnętrzne instalacje sanitarne instalacja wodociągowa, kanalizacyjna, c.o. z wymiennikownią .Instalacja wentylacji mechanicznej z klimatyzacją Przyłącze kanalizacji deszczowej. Przyłącze kanalizacji sanitarnej Przyłącze wodociągowe .Utwardzenie terenu - Wyposażenie hali Podstawowe obowiązki i uprawnienia inspektora oraz formalno-prawne podstawy do jego działalności określają art. 17 i 18 oraz art. 25 i 26 ustawy z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz kontrolowanie rozliczeń budowy. Inspektor reprezentuje interesy zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, przepisami (w tym prawa budowlanego), zasadami wiedzy technicznej oraz postanowieniami warunków niniejszej umowy oraz warunków umowy z wykonawcą robót budowlanych. Inspektor wypełnia obowiązki i odpowiada za wszelkie decyzje, które podejmuje w ramach kompetencji określonych szczegółowo w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia, szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz specyfikacjach technicznych..Udział w protokolarnym przekazaniu Wykonawcy placu budowy: Sprawdzenie wytyczenia przez wykonawcę robót, sprawdzenie innych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, w tym wykonywanie innych usług geodezyjnych związanych z nadzorem Uzgodnienie z Wykonawcą robót - kosztorysu ofertowego, harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji robót, sporządzonego z dokładnością do tygodnia, skonsultowanie go z Zamawiającym, zaakceptowanie i przekazanie go Zamawiającemu do zatwierdzenia (udział w sporządzaniu zmian w planie), dokonywanie zmian w harmonogramie zgodnie z potrzebami wynikającymi z warunków dofinansowania zamówienia. Kontrolę zgodności realizacji budowy (robót) z projektem i pozwoleniem na budowę, z przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Sprawdzenie, jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i wyrobów budowlanych, zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. Czuwanie nad przestrzeganiem na budowie przepisów bhp. Sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających. Bieżące, kontrolowanie terminowości wykonywanych robót. Monitorowanie zgodności postępu prac z harmonogramem rzeczowo-finansowym. Udział w naradach dotyczących realizacji robót. Ścisłą współpracę w zakresie szczegółowych rozwiązań projektowych. Opracowywanie opinii technicznych związanych z realizacją inwestycji. Sporządzanie protokołów konieczności wykonania robót dodatkowych, uzupełniających i zamiennych, wraz z uzasadnieniem konieczności wykonania tych robót. Protokoły te podlegają zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Sprawdzanie obmiarów robót i kosztorysów powykonawczych w zakresie ilości robót, norm, cen oraz pod względem rachunkowym - w terminie nie dłuższym niż 5 dni od daty przekazania tych kosztorysów przez Wykonawcę robót oraz przekazywanie sprawdzonych kosztorysów Zamawiającemu. Ilość pobytów na budowie minimum 3 razy w tygodniu. Częstsze pobyty na budowie w zależności od potrzeb lub życzenia inwestora lub kierownika budowy. Wszystkie pobyty na budowie muszą być udokumentowane wpisami do dziennika budowy, inspektor nadzoru zobowiązany jest do bezpośredniego uczestniczenia i nadzorowania w istotnych dla właściwej realizacji elementów robót. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do zgłoszenia się na budowie w celu odbioru lub kontroli robót nie później niż w ciągu 24 godzin od telefonicznego powiadomienia przez wykonawcę robót lub zamawiającego. Koordynowanie i nadzorowanie przez Kierownika zespołu nadzoru - Inspektora Nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej- właściwego pełnienia obowiązków przez pozostałych inspektorów nadzoru inwestorskiego. Kierownik zespołu nadzoru reprezentuje inspektorów przed Zamawiającym. Składanie bieżących informacji inwestorowi o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z zatwierdzonego przez zleceniodawcę harmonogramu robót. Sprawdzanie kosztorysów na roboty dodatkowe i zamienne pod względem zgodności stawek i narzutów z ofertą podstawową oraz sprawdzanie cen materiałów i pracy sprzętu. Ceny materiałów i pracy sprzętu powinny być zgodne z cenami zawartymi w kosztorysie ofertowym sporządzanym na etapie podpisywania umowy na roboty budowalne - jeśli ceny takie występują. W przeciwnym razie ceny te nie mogą być wyższe od średnich cen krajowych wg informatorów SEKOCENBUD aktualnych w dacie składania oferty na te roboty.Niezwłoczne przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu w formie pisemnej lub elektronicznej propozycji odpowiedzi na wszelkie zapytania kierowane przez Wykonawcę w trakcie prowadzenia robót w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia ich otrzymania. Sprawdzanie zgodności rozliczanych robót z zawartą z Wykonawcą robót umową. Sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych budowy pod względem merytorycznym i rachunkowym. Uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu. Rozliczanie końcowe budowy wraz z uzgodnieniem z Zamawiającym poniesionych nakładów finansowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi Zamawiającego. Przekazanie Zamawiającemu obiektu wraz z kompletem dokumentacji powykonawczej w stanie faktycznym i prawnym umożliwiającym natychmiastowe rozpoczęcie użytkowania. Występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji i przed sądami, w sprawach wynikających z realizacji prac, w granicach udzielonych pełnomocnictw, Naliczanie i egzekwowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym wymagalnych, zgodnie z warunkami umownymi, kar umownych lub odszkodowań od wykonawców oraz dostawców. Archiwizację wszelkiej korespondencji i dokumentacji dotyczącej przebiegu procesu inwestycyjnego i przekazanie ich Zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu inwestycji. Bieżąca współpraca z Zamawiającym, udział w komisjach odbiorowych. Udostępnienie Zamawiającemu na każde żądanie wszelkich dokumentów związanych z realizacją prac.Prowadzenie dokumentacji fotograficznej w formie elektronicznej podczas całego procesu i przekazanie go Zamawiającemu po odbiorze końcowym robót. Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian i odstępstw od pierwotnej dokumentacji projektowej do jego ostatecznej akceptacji. Organizowanie roboczych narad koordynacyjnych na terenie budowy z udziałem Zamawiającego, Wykonawcy (w tym podwykonawców i dalszych podwykonawców) i innych niezbędnych podmiotów. Rozliczanie materiałów powierzonych przez Inwestora dla Wykonawcy oraz materiałów pochodzących z demontażu. Dopilnowanie protokolarnego przekazania Inwestorowi materiałów pochodzących z rozbiórki (jeżeli dotyczy). Przeprowadzanie odbiorów robót i rozliczeń, w tym odbiorów częściowych i rozliczeń częściowych z Wykonawcą robót budowlanych (np. wykonanie części roboty, zmniejszenie zakresu roboty), w tym związanych z dofinansowaniem zewnętrznym roboty budowlanej, sprawozdań rzeczowo-finansowych (np. w przypadku uzyskania dofinansowania ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej, sprawdzanie kosztorysu wykonanych prac, harmonogramu prac do wykonania, wykazanie robót wykonanych przed podpisaniem umowy dofinansowania projektu lub wykazanie stopnia wykonania rzeczowo- finansowego na określony dzień). 34.Kontrolowanie rozliczeń Wykonawcy z podwykonawcami oraz niezwłoczne (najpóźniej w terminie trzech dni od stwierdzenia nieterminowego rozliczenia), pisemne poinformowanie Zamawiającego o nieterminowych rozliczeniach Wykonawcy z podwykonawcami (o ile są podwykonawcy) i przekazanie wraz z fakturą oryginałów oświadczeń podwykonawców dotyczących rozliczeń Wykonawcy z podwykonawcami na zasadach określonych w ustawie i umowie z wykonawcą robót budowlanych. Przejmowanie od wykonawcy i kompletowanie bieżącej dokumentacji i dokumentów dotyczących realizowanej inwestycji, przekazywanie tych dokumentów Inwestorowi. Koordynowanie działań pozostałych inspektorów nadzoru przez inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej. Wykonywanie innych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego wynikających z przepisów ustawy Prawo budowlane.Bieżące informowanie Inwestora o wszelkich uchybieniach i nieprawidłowościach dotyczących realizacji inwestycji. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszystkie czynności pełnione podczas prowadzenia nadzoru inwestorskiego. Zmiany terminów realizacji robót budowlanych nie mają wpływu na zmianę (zwiększenie) wynagrodzenia Wykonawcy mając na uwadze możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia na robotę budowlaną.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1 000 zł (słownie: tysiąc złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 62102032190000910200121392 z dopiskiem: Nadzór inwestorski -Budowa hali ZST 3.Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppulawy.bip.lubelskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2015-08-26 - Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Przebudowa drogi powiatowej nr 1625 L i 2007 L - etap II
Dodano: 2015-07-31 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn.: Budowa siedziby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego przy ul. Kilińskiego w Zamościu - etap III.
Dodano: 2015-06-02 - Świadczenie usługi w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych zadania inwestycyjnego pn.: Budowa skanera wraz z infrastrukturą towarzysząca do prześwietlania wagonów towarowych na kolejowym przejściu granicznym w Terespolu
Dodano: 2015-04-27 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego w ramach projektu pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Mircze oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Ameryka, Borsuk, Łasków, Marysin, Mircze, Modryniec, Modryń, Modryń Kolonia, Smoligów.
Dodano: 2014-11-12 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zamówieniami uzupełniającymi realizowanymi w ramach zadania pn.: Budowa oraz przebudowa dróg gminnych w miejscowości Krzywowierzba gmina Wyryki
Dodano: 2014-10-13 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania pn.: Budowa oraz przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Dominiczyn, Lubowierz, Kołacze gmina Stary Brus
Dodano: 2014-08-29 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad zadaniem pn. Budowa systemu przydomowych oczyszczalni ścieków w gospodarstwach indywidualnych w miejscowościach na terenie gminy Hanna.
Dodano: 2014-08-26 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: Wykonanie robót w ciągu drogi krajowej nr 12/17 w zakresie: a) Roboty związane z poprawą systemu odwodnienia obwodnicy m. Piaski w ciągu drogi krajowej nr 12 Lublin - Chełm - Dorohusk; b) Roboty związane z wykonaniem ciągu pieszego wraz z przejściem dla pieszych przez ul. Piasecką w Świdniku
Dodano: 2014-08-07 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania pn.: Budowa dróg gminnych w miejscowości Wereszczyn, Borysik, Przymiarki gmina Urszulin
Dodano: 2014-07-28