Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad zadaniem: poprawa dostępności do regionalnego układu komunikacyjnego poprzez modernizację dróg na os. Wiślana - Żwica w Dęblinie - etap I

Miasto Dęblin ogłasza przetarg

  • Adres: 08-530 Dęblin, ul. Rynek 12
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 883-00-01 , fax. 081 880-19-11
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Dęblin
    ul. Rynek 12 12
    08-530 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 081 883-00-01, fax. 081 880-19-11
    REGON: 43101941900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.deblin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad zadaniem: poprawa dostępności do regionalnego układu komunikacyjnego poprzez modernizację dróg na os. Wiślana - Żwica w Dęblinie - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad zadaniem: poprawa dostępności do regionalnego układu komunikacyjnego poprzez modernizację dróg na os. Wiślana - Żwica w Dęblinie - etap I w tym: Część I. Branża drogowa - nadzór inwestorski nad robotami: 1. Przebudowa odcinka ulicy Bajana od km. 0+203,78 do km 0+397,50 wraz z parkingiem I etap; - nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8 cm o pow. 1721,80 m2, wjazdy z kostki brukowej gr. 6 cm o pow. 150,00 m2 oraz chodnik z kostki brukowej gr. 6 cm o pow. 922,45 m2. 2. Przebudowa ulicy Kopernika - chodniki z kostki brukowej gr. 6 cm o pow. 935,00m2 wraz z wjazdami na posesje z kostki brukowej gr. 6 cm o pow. 258,40 m2. 3. Przebudowa ulicy Sienkiewicza ; - nawierzchnia jezdni z kostki brukowej gr. 8 cm o pow. 2341,00 m2, nawierzchnia wjazdów z kostki brukowej gr. 6 cm o pow. 626,00 m2, nawierzchnia chodników z kostki brukowej gr. 6 cm o pow. 2040,00m2. 4. Przebudowa ulicy Skarżyńskiego; - nawierzchnia jezdni z kostki brukowej gr. 8 cm o pow. 2633,00 m2, nawierzchnia wjazdów z kostki brukowej gr. 6 cm o pow. 203,70 m2, nawierzchnia chodników z kostki brukowej gr. 6 cm o pow. 1898,40 m2. 5. Plac manewrowy; - nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8 cm o pow. 115,00 m2 6. Oznakowanie ulic; - ustawienie znaków na słupkach, kpl. 40. Wartość nadzorowanych robót drogowych: 1 639 289 zł netto. Część II. Branża sanitarna - nadzór inwestorski nad robotami: 1. Budowa kanalizacji deszczowej od ST. 59 do zbiornika ; -kanały grawitacyjne z rur PCV SN8 ? 630 X 18,4 - 45 m -kanały tłoczne z rur PE 80 ? 250 x 14,8 - 72 m -przepompownia wód deszczowych o wym. 2000x4000x5800 i wydajności 361,0 m3 -separator substancji ropopochodnych o przepływie 50-500 l/s. o objętości osadnika 10 m3. 2. Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Bajana - I etap; -kanały PVC SN 8 ? 500 39,60 mb; ? 400- 61,80 mb; ? 250 - 40,20 mb; ? 200 - 77,00 m -studnie rewizyjne ? 1200 i 1400 - 6 szt; ? 500 uliczne - 12 szt. 3. Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Sienkiewicza; -rurociągi: DN 220x5,9 -55,0 m; DN 250x7,3- 9,00 m; DN 315x9,2- 11,5 m; DN400x11,7 -84,00 m oraz DN 500x14,6 -62,00 m o łącznej długości 318,50 m, -studzienki ściekowe - 16 szt. 4. Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Skarżyńskiego; -rurociągi: PVC DN 200 - 49,00 m; DN 300- 335,50 m. -studzienki ściekowe -12 szt. Wartość nadzorowanych robót sanitarnych: 1 365 007 zł netto. Część III. Branża elektroenergetyczna - nadzór inwestorski nad robotami: 1. Przebudowa oświetlenia drogowego; -linie zasilające szafki oświetlenia ulicznego - układanie kabli 4x35 mm 48,0 m, szafa oświetlenia ulicznego 2 szt. -przewierty mechaniczne 401,0 m; przewierty ręczne 232,0 m, rury osłonowe PCV 349,0 m, układanie uziomów FeZn 25x4 - 210,0 m. -układanie kabli w rowach kablowych i w rurach mb 2187,0 . -montaż słupów oświetleniowych o masie do 100 kg na fundamencie 52 szt. z wysięgnikami rurowymi, oprawy oświetleniowe 52 szt. 2. Zasilanie energetyczne pompowni. -zasilanie podstawowe i awaryjne z pomiarem rozliczeniowym energii elektrycznej dla pompowni, ułożenie kabli - 123 m, rury osłonowe. 3. Budowa kanalizacji teletechnicznej; -studnie rozdzielcze typ SKR -1 szt. 11, kanalizacja z rur ? 110 mb-1153, HDPE ? 40 mm - 1153 m. -rury ochronne DVK160 -169 m, rury ochronne PCV ? 50 mm -212 m. Wartość nadzorowanych robót elektrycznych: 534 981 zł netto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień oraz udokumentują to przez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. w zakresie I części: nadzór inwestorski w branży drogowej - wymagana jest co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności drogowej upoważniające do wykonywania nadzoru inwestorskiego, która jednocześnie posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej terytorialnie izby inżynierów budownictwa. w zakresie II części: nadzór inwestorski w branży sanitarnej - wymagana jest co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych upoważniające do wykonywania nadzoru inwestorskiego, która jednocześnie posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej terytorialnie izby inżynierów budownictwa. w zakresie III części: nadzór inwestorski w branży elektrycznej - wymagana jest co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych upoważniające do wykonywania nadzoru inwestorskiego, która jednocześnie posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej terytorialnie izby inżynierów budownictwa. Wymagane jest wykazanie, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonawca wykonał minimum dwie usługi nadzoru inwestorskiego nad: w zakresie I części: budową kanalizacji deszczowej lub sanitarnej, w zakresie II części: budową lub przebudową dróg, w zakresie III części: budową oświetlenia ulicznego, potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, e) spełniają warunki określone ustawą Prawo zamówień publicznych. 2) Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług nadzoru inwestorskiego z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. b) Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - oddzielnie na każde zadanie. c) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca dołączy do oferty kopię uprawnień budowlanych i kopię aktualnego zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego inspektorów nadzoru. d) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.deblin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach