Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym budowa ul. Granicznej w Kraśniku - II etap

Burmistrz Miasta Kraśnika ogłasza przetarg

  • Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Lubelska 84
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8251540 , fax. 081 8252709
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Kraśnika
    ul. Lubelska 84 84
    23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 081 8251540, fax. 081 8252709
    REGON: 00052410500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym budowa ul. Granicznej w Kraśniku - II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania p.n.: Nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym budowa ul. Granicznej w Kraśniku o długości 941,70 m od km 0+000,00 do km 0+941,70 łącznie ze skrzyżowaniem ul. Gmeinera, wykonanie kanalizacji deszczowej w ul. Granicznej - od istniejącej studni D29 do studni D34 oraz od studni D35 do studni D47, budowa oświetlenia ulicznego - na odcinku: od ul. Krasińskiego do ul. Gmeinera, budowa kanalizacji deszczowej o średnicy 800 mm z rur HDPE SN8 od ul. Granicznej studni D40 wzdłuż ul. Krasińskiego do separatora i rzeki Wyżnicy, budowa kanalizacji deszczowej od skrzyżowania ul. Granicznej z ul. Wyspiańskiego do separatora i rzeki Wyżnicy - w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. Zakres robót: Zadanie nr 1 - nadzór inwestorski w specjalności budowlanej branża drogowa: pełnienie funkcji inżyniera kontraktu pełnienie obowiązków inspektora nadzoru w zakresie: roboty budowlane drogowe koordynacja pracy pozostałych inspektorów nadzoru koordynacja rozliczeń inwestycji Zadanie nr 2 - nadzór inwestorski w specjalności instalacji sanitarnej: budowa kanalizacji deszczowej w ul. Granicznej - od istniejącej studni D29 do studni D34 oraz od studni D35 do studni D47, budowa kanalizacji deszczowej o średnicy 800 mm z rur HDPE SN8 od ul. Granicznej studni D40 wzdłuż ul. Krasińskiego do separatora i rzeki Wyżnicy, budowa kanalizacji deszczowej od skrzyżowania ul. Granicznej z ul. Wyspiańskiego do separatora i rzeki Wyżnicy. Zadanie nr 3 - nadzór inwestorski w specjalności elektrycznej: budowa oświetlenia ulicznego - na odcinku: od ul. Krasińskiego do ul. Gmeinera. Dokładny opis inwestycji w załączonym do SIWZ projekcie budowlanym. Nadzór inwestorski sprawowany będzie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006r., nr 156, poz. 1118 z póżn. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy spełniający następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - wykonali co najmniej jedną usługę nadzoru inwestorskiego w branży na jaką składają ofertę, tj.: budowlanej branża drogowa - nadzór nad inwestycją o wartości co najmniej 2 mln. zł, sanitarnej - nadzór nad inwestycją o wartości co najmniej 2 mln. zł, lub elektrycznej - nadzór nad inwestycją o wartości co najmniej 200 tys. zł,, nad realizacją roboty budowlanej (tzn. budowlana, sanitarna, elektryczna) w zakresie budowy dróg, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dla zadania 1: posiadają uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych o specjalności drogowej, dla zadania 2 - posiadają uprawnienie budowlane do nadzorowania robót budowlanych o specjalności sanitarnej, dla zadania 3: posiadają uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych o specjalności elektrycznej lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ad. 1 Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia należy przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (Wykonawcy , którzy nie prowadzą działalności gospodarczej nie są zobowiązani do składania tego dokumentu), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawionego, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ad. 2 Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu prac wykonanych w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach wykonawca wykonał: co najmniej jedną usługę nadzoru inwestorskiego w branży na jaką składają ofertę, tj.: budowlanej branża drogowa - nadzór nad inwestycją o wartości co najmniej 2 mln. zł, sanitarnej - nadzór nad inwestycją o wartości co najmniej 2 mln. zł, lub elektrycznej - nadzór nad inwestycją o wartościi co najmniej 200 tys. zł,, nad realizacją roboty budowlanej (tzn. budowlana, sanitarna, elektryczna) w zakresie budowy dróg (potwierdzone referencjami). Na potwierdzenie dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia należy złożyć dokumenty stwierdzające, że osoby te posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia - dla zadania 1: posiadają uprawnienie budowlane do nadzorowania robót budowlanych o specjalności budowlanej w branży drogowej, dla zadania 2 - posiadają uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych o specjalności sanitarnej, dla zadania 3: posiadają uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych o specjalności elektrycznej oraz zaświadczenia o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. W przypadku nie dysponowania takimi osobami, oprócz w/w dokumentów należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ad. 3 Ocena potencjału ekonomicznego Wykonawcy dokonana będzie z punktu widzenia możliwości realizacji zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Ad. 4 Na potwierdzenie spełnienia warunku nie wykluczenia Wykonawcy z postępowania należy złożyć oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ oraz dokumenty określone w rozdziale VII pkt. 4, 5. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca nie zalega z opłatami i podatkami lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Ocena spełniania powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia (1 - 0) i zostanie przeprowadzona w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia Wykonawcy, wymienione w rozdz. VII SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta podpisana przez upełnomocnionych przedstawicieli (wg określonego wzoru - zał. nr 1 do SIWZ). Jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dołączonych dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (Wykonawcy , którzy nie prowadzą działalności gospodarczej nie są zobowiązani do składania tego dokumentu). 4. Aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 6. Wykaz robót zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jedną usługę nadzoru inwestorskiego w branży na jaką składają ofertę, tj.: budowlanej branża drogowa - nadzór nad inwestycją o wartości co najmniej 2 mln. zł, sanitarnej - nadzór nad inwestycją o wartości co najmniej 2 mln. zł, lub elektrycznej - nadzór nad inwestycją o wartościi co najmniej 200 tys. zł,, nad realizacją roboty budowlanej (tzn. budowlana, sanitarna, elektryczna) w zakresie budowy dróg z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane (referencje) - zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ. 7. Dokumenty stwierdzające posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - w przypadku nie dysponowania takimi osobami przez Wykonawcę. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. bez podpisu), spowoduje odrzucenie oferty. Dokumenty muszą być przedstawione pisemnie w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (na każdej zapisanej stronie) z wyjątkiem oświadczeń i pełnomocnictw, które należy składać w formie oryginału. Zamawiający wyklucza z postępowania wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lublin.pl/miastokrasnik/

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach