Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym - Przebudowa i rozbudowa stadionu Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Puławach przy ul. Hauke Bossaka.

Zarząd Inwestycji Miejskich w Puławach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Piłsudskiego 83
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8804510 , fax. 081 8804511
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Inwestycji Miejskich w Puławach
    ul. Piłsudskiego 83 83
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8804510, fax. 081 8804511
    REGON: 06024197800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.bip.pulawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym - Przebudowa i rozbudowa stadionu Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Puławach przy ul. Hauke Bossaka.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym - Przebudowa i rozbudowa stadionu Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Puławach przy ul. Hauke Bossaka w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, drogowej, telekomunikacyjnej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych oraz nadzór nad realizacją zieleni na całym terenie stadionu i wykonaniem nawierzchni z trawy naturalnej na boisku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: 1.Inspektor nadzoru w zakresie robót konstrukcyjno - budowlanych - koordynator inspektorów nadzoru, posiadający doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy przy wykonaniu: - minimum 2 obiektów użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 2300 m2, gdzie jeden obiekt posiadał konstrukcję żelbetowo - stalową zaś drugi był obiektem wielokondygnacyjnym wybudowanym w technologii tradycyjnej, oraz - minimum jednego obiektu typu boisko z elementami lekkiej atletyki z podbudową. 2. Inspektor w zakresie robót sanitarnych, posiadający doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika robót przy wykonaniu: - minimum 2 obiektów użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1000 m2 wyposażonych w instalacje: wentylacji i klimatyzacji, wod. - kan., c. o., oraz - minimum 2 budów wyposażonych w sieci zewnętrzne: c. o., wod. - kan. i kanalizacji deszczowej. 3. Inspektor w zakresie robót elektrycznych, posiadający doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika robót przy wykonaniu: - minimum jednego obiektu użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1000 m2, wyposażonego w instalacje: elektryczną, siłową, telefoniczną, odgromową, przeciwpożarową oraz instalację 24V prądu przemiennego, oraz - minimum jednego obiektu typu stacja trafo, - minimum dwóch linii kablowych SN i NN. 4. Inspektor nadzoru w zakresie robót drogowych, posiadający doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika robót przy wykonaniu: - minimum dwóch obiektów typu: droga, parking, ciąg pieszo - jezdny lub chodniki o nawierzchni z kostki betonowej z podbudową, oraz - minimum jednego obiektu typu boisko z elementami lekkiej atletyki z podbudową. 5. Inspektor nadzoru w zakresie robót telekomunikacyjnych, posiadający doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika robót przy wykonaniu: - minimum jednego obiektu użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1000 m2, wyposażonego w instalacje wewnętrzne: komputerową, telewizyjną i alarmową oraz - minimum dwóch linii kablowych światłowodowych. 6. Inspektor nad wykonaniem nawierzchni z trawy naturalnej na boisku i nad realizację zieleni na całym terenie stadionu, posiadający doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora przy realizacji lub nadzorze minimum dwóch obiektów typu skwer, boisko, itp. z urządzeniem zieleni. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełnią pozostałe wymagania SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana poprzez analizę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. VI. na zasadzie spełnia/ nie spełnia wymaganego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga ! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia ( Konsorcjum ): - dokumenty wymienione w pkt. 2 - 6 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę, - oświadczenie wymienione w pkt. 1 winno być przedłożone wspólnie w imieniu wszystkich Wykonawców ( jeżeli będzie je składał pełnomocnik, wówczas pełnomocnictwo musi obejmować nie tylko upoważnienie do występowania w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia, ale także upoważnienie do występowania w imieniu każdego z Wykonawców z osobna ) albo przez każdego Wykonawcę odrębnie. W tej drugiej sytuacji Zamawiający będzie uważał, że każdy z Wykonawców złożył oświadczenie dotyczące tej części warunku, za której spełnienie jest odpowiedzialny. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych usług ( Załącznik - Wykaz usług ) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, tj.: 1.Inspektor nadzoru w zakresie robót konstrukcyjno - budowlanych - koordynator inspektorów nadzoru przy wykonaniu: - minimum 2 obiektów użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 2300 m2, gdzie jeden obiekt posiadał konstrukcję żelbetowo - stalową zaś drugi był obiektem wielokondygnacyjnym wybudowanym w technologii tradycyjnej, oraz - minimum jednego obiektu typu boisko z elementami lekkiej atletyki z podbudową. Uwaga ! Usługę nadzoru nad realizacją boiska z elementami lekkiej atletyki z podbudową może wykazać inspektor nadzoru w zakresie robót drogowych. 2. Inspektor w zakresie robót sanitarnych przy wykonaniu: - minimum 2 obiektów użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1000 m2 wyposażonych w instalacje: wentylacji i klimatyzacji, wod. - kan., c. o., oraz - minimum 2 budów wyposażonych w sieci zewnętrzne: c. o., wod. - kan. i kanalizacji deszczowej. 3. Inspektor w zakresie robót elektrycznych przy wykonaniu: - minimum jednego obiektu użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1000 m2, wyposażonego w instalacje: elektryczną, siłową, telefoniczną, odgromową, przeciwpożarową oraz instalację 24V prądu przemiennego, oraz - minimum jednego obiektu typu stacja trafo, - minimum dwóch linii kablowych SN i NN. 4. Inspektor nadzoru w zakresie robót drogowych przy wykonaniu: - minimum dwóch obiektów typu: droga, parking, ciąg pieszo - jezdny lub chodniki o nawierzchni z kostki betonowej z podbudową, oraz - minimum jednego obiektu typu boisko z elementami lekkiej atletyki z podbudową. Uwaga ! Usługę nadzoru nad realizacją boiska z elementami lekkiej atletyki z podbudową może wykazać inspektor nadzoru w zakresie robót konstrukcyjno - budowlanych. 5. Inspektor nadzoru w zakresie robót telekomunikacyjnych przy wykonaniu: - minimum jednego obiektu użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1000 m2, wyposażonego w instalacje wewnętrzne: komputerową, telewizyjną i alarmową oraz - minimum dwóch linii kablowych światłowodowych. 6. Inspektor nad wykonaniem nawierzchni z trawy naturalnej na boisku i nad realizację zieleni na całym terenie stadionu przy realizacji lub nadzorze minimum dwóch obiektów typu skwer, boisko, itp. z urządzeniem zieleni. Uwaga ! Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 2) wykazu osób ( Załącznik - Wykaz osób ), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę: - inspektora nadzoru w zakresie robót konstrukcyjno - budowlanych - koordynatora inspektorów nadzoru posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń ( lub innej odpowiadającej dzisiejszym uprawnieniom w tej specjalności ). ( kserokopie w załączeniu) - inspektora nadzoru w zakresie robót sanitarnych posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych - cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. (kserokopie w załączeniu). - inspektora nadzoru w zakresie robót elektrycznych posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, (kserokopie w załączeniu). - inspektora nadzoru w zakresie robót drogowych posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. (kserokopie w załączeniu). - inspektora nadzoru w zakresie robót telekomunikacyjnych posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną oraz telekomunikacji radiowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą. (kserokopie w załączeniu). - inspektora nad wykonaniem nawierzchni z trawy naturalnej na boisku i nad realizacją zieleni legitymującego się dyplomem zawodowym. Wyżej wymienieni inspektorzy winni być członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa i posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby.(kserokopia w załączeniu) Uwaga ! - Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. - W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia ( Konsorcjum )dokumenty wymienione w pkt. 1-2 winny być przedłożone przez Wykonawców łącznie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio przepisy § 2.1. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 - w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz.605 z późn. zm. ) VII.WYKAZ DODATKOWYCH DOKUMENTÓW DO OFERTY. 1. Dowód wniesienia wadium. 2. Od wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu. Uwaga ! Dokumenty, o których mowa wyżej, za wyjątkiem pełnomocnictwa, należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Kserokopie dokumentów muszą być ponadto opatrzone własnoręcznym podpisem osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. Jeżeli z dokumentów określających status prawny Wykonawcy lub pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy upoważnionych jest łącznie kilka osób, dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zim.bip.pulawy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach