Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych związanych z termomodernizacją budynków szkolnych oraz hali sportowej Szkoły Podstawowej nr 5 w ramach zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej miasta Ostrowa Wielkopolskiego (budynki Szkoły Podstawowej nr 5 i Zespołu Szkół Spółdzielni Oświatowej wraz z salami gimnastycznymi oraz wymiana systemu grzewczego i ciepłej wody w Szkole Podstawowej nr 11)

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
  • Data zamieszczenia: 2012-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
    REGON: 00063197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych związanych z termomodernizacją budynków szkolnych oraz hali sportowej Szkoły Podstawowej nr 5 w ramach zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej miasta Ostrowa Wielkopolskiego (budynki Szkoły Podstawowej nr 5 i Zespołu Szkół Spółdzielni Oświatowej wraz z salami gimnastycznymi oraz wymiana systemu grzewczego i ciepłej wody w Szkole Podstawowej nr 11)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych związanych z termomodernizacją budynków szkolnych oraz hali sportowej Szkoły Podstawowej nr 5 w ramach zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej miasta Ostrowa Wielkopolskiego (budynki Szkoły Podstawowej nr 5 i Zespołu Szkół Spółdzielni Oświatowej wraz z salami gimnastycznymi oraz wymiana systemu grzewczego i ciepłej wody w Szkole Podstawowej nr 11). I. Miejsce wykonywania nadzoru: ul. Grabowska 1-3 w Ostrowie Wielkopolskim. II. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru nad : 1. termomodernizację budynku szkoły, w tym: 1) ociepleniem ścian poddasza, 2) ociepleniem ścian zewnętrznych, 3) ociepleniem sufitów, 4) modernizacją C.O., 5) wymianą okien, 6) wymianą drzwi, 7) montażem nawiewników higrosterowalnych, 2. termomodernizacją hali sportowej wraz z naprawą dachu, w tym: 1) wymianą ścian z poliwęglanu, 2) ociepleniem oraz pokrycie dachu, 3) wymianą okien dachowych, 4) wymianą luksferów na okna, 5) wymianą drzwi, 6) modernizacją C.O., 7) modernizacją wentylacji mechanicznej, 3. zamknięciem otworów wentylacyjnych i szczelin na budynkach oraz montażem skrzynek lęgowych dla ptaków zgodnie z decyzją RDOŚ, 4. wykonaniem dokumentacji powykonawczej, 5. opracowaniem świadectwa charakterystyki energetycznej budynku szkoły oraz hali sportowej. III. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy: 1) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 3) sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót, 4) potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, 5) wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, 6) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 7) kontrola ilości i terminowości wykonania robót, 8) potwierdzanie temperatury powietrza w książce pomiaru temperatur, 9) udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót, 10) kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, 11) skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wraz z atestami, certyfikatami, deklaracjami zgodności, 12) udział w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych w okresie obowiązywania gwarancji, 13) nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP łącznie z planem BIOZ. UWAGA: Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski IV. Inne wymagania. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie przez wykonawcę wizji lokalnej na obiekcie. V. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim opisane są w następujących dokumentach: 1) Projekt budowlany termomodernizacji budynku szkoły - załącznik nr 8, 2) Projekt budowlany termomodernizacji hali sportowej wraz z naprawą dachu - załącznik nr 9, 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (budynek szkoły) - załącznik nr 10, 4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (hala sportowa) - załącznik nr 11, 5) Przedmiar robót budowlanych (budynek szkoły) - załącznik nr 12, 6) Przedmiar robót budowlanych (hala sportowa) - załącznik nr 13, 7) Dokumentacja środowiskowa - załącznik nr 14
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/cache/15//1124/1216/6353/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach