Przetargi.pl
nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Wymiana ogrodzenia przy Szkole Podstawowej nr 7 w Ostrowie Wielkopolskim

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
  • Data zamieszczenia: 2014-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
    REGON: 00063197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Wymiana ogrodzenia przy Szkole Podstawowej nr 7 w Ostrowie Wielkopolskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Wymiana ogrodzenia przy Szkole Podstawowej nr 7 w Ostrowie Wielkopolskim. I. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru nad: 1. Robotami rozbiórkowymi: a) ogrodzenie z siatki na słupkach stalowych wraz z cokołem betonowym wys.0,15m (odcinek dł. 167,00mb ) oraz ogrodzenie z płyt betonowych (odcinek dł. 37,00mb) z wywozem i utylizacją materiału - łącznie odcinek dł. ok. 204,00 mb - ul. Chodkiewicza/Bema (wg planu odcinek AB), b) ogrodzenie z płyt betonowych oraz brama stalowa z furtką z wywozem i utylizacją materiału - odcinek długości ok. 72 mb - ul. Bema (wg planu odcinek BC), c) ogrodzenie z siatki na słupkach stalowych (bez cokołu betonowego) z wywozem i utylizacją materiału - odcinek dł. ok. 95,00 mb - ul. Bema/Kordeckiego (wg planu odcinek DE), d) ogrodzenie z płyt betonowych z wywozem i utylizacją materiału - odcinek dł. ok. 81,00 mb - od strony ogródków prywatnych dz. nr 138, 139, 140, 141 (wg planu odcinek nr FG), e) ogrodzenie z płyt betonowych z wywozem i utylizacją materiału - odcinek długości ok. 60 mb - odcinek parkanu za górką zjazdową dz nr 144/4, 144/2 (wg planu odcinek nr GH). 2. Wykonaniem ogrodzenia panelowego a) od strony ul. Chodkiewicza/Bema (wg planu odcinek AB) - wys. ogrodzenia 163cm; bez podmurówki, ogrodzenie malowane proszkowo. W ogrodzeniu należy zamontować furtkę o szerokości w świetle słupków ok. 100 cm . Odcinek długości ok. 204,00 mb, b) od strony ul. Bema (wg planu odcinek BC) - wys. ok. 163cm; bez podmurówki, ogrodzenie malowane proszkowo. W ogrodzeniu należy zamontować furtkę o szerokości w świetle słupków ok. 120 cm oraz bramę przesuwną szerokości 400cm. Odcinek długości ok. 72,00 mb (z bramą i furtką), c) od strony ul. Bema/Kordeckiego (wg planu odcinek DE) - wys. ok. 143cm; bez podmurówki, ogrodzenie malowane proszkowo. W ogrodzeniu należy zamontować samodzielną furtkę o szerokości w świetle słupków ok. 120cm oraz bramę dwuskrzydłową szer. 300cm. Odcinek długości ok. 95,00 mb (z bramą i furtką), d) od strony ogródków prywatnych, dz nr 138, 139, 140, 141 (wg planu odcinek FG) - wys. ok. 163cm; z podmurówką, ocynkowane. Odcinek długości ok. 81,00 mb, e) odcinek parkanu za górką zjazdową, dz nr 144/4, 144/2 (wg planu odcinek GH) - wys. ok. 223cm; bez podmurówki, ocynkowane. Odcinek długości ok. 60,00 mb. II. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy: 1. reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2. sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 3. sprawdzenie zgodności wykonanych robót ze specyfikacją zamawiającego, standardami i zasadami bezpieczeństwa, 4. bieżąca kontrola jakości wykonywanych robót oraz dokumentów: atestów i świadectw jakości dla materiałów wbudowywanych, 5. sprawdzenie zgodności urządzeń, materiałów i elementów z wymaganymi certyfikatami i świadectwami wyrobów, deklaracjami zgodności, 6. sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót, 7. potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, 8. wydawanie kierownikowi budowy poleceń, 9. żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność ze specyfikacją i wymaganiami zamawiającego, 10. kontrola ilości i terminowości wykonania robót, 11. udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót, 12. skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wraz z atestami, certyfikatami, deklaracjami zgodności, 13. udział w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych w okresie obowiązywania gwarancji, 14. nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP. UWAGA: Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski. Decyzje inspektora nadzoru nie zmieniają warunków finansowych umów na wykonanie i nadzór robót. III. Inne wymagania: Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie przez wykonawcę wizji lokalnej na obiekcie. IV. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim opisane są w następujących dokumentach: 1. Schemat poszczególnych elementów ogrodzenia systemowego - załącznik nr 9, 2. Plan sytuacyjny z podziałem na odcinki- załącznik nr 10, 3. Kopia mapy zasadniczej - załącznik nr 11, 4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - ST 01 - załącznik nr 12, 5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - ST 02 - załącznik nr 13, 6. Dokumentacja zdjęciowa stanu istniejącego - załącznik nr 14, 7. Przedmiar robót - pomocniczo - załącznik nr 15.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/cache/15//1124/1216/6353/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach