Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa pełnowymiarowej hali sportowej (Szkoła Podstawowa Nr 11) w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Batorego

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
  • Data zamieszczenia: 2012-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
    REGON: 00063197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa pełnowymiarowej hali sportowej (Szkoła Podstawowa Nr 11) w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Batorego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa pełnowymiarowej hali sportowej (Szkoła Podstawowa Nr 11) w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Batorego. I. Miejsce wykonywania nadzoru: Ostrów Wielkopolski, ul. Batorego 2. II. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru nad : 1. robotami budowlanymi, w tym: a) roboty ziemne, b) roboty fundamentowe, c) ściany przyziemia, d) stropodach, e) podłoża, f) posadzki, g) stolarka okienna i drzwiowa, h) wyprawy wewnętrzne ścian, i) elewacja, 2. robotami drogowymi i towarzyszącymi, w tym: 1) chodniki, parkingi i dojazdy, 2) zagospodarowanie terenu wraz z nasadzeniami, 3. robotami sanitarnymi, w tym: 1) instalacje zewn. i wewn. wod.-kan., 2) wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej, 3) instalacja centralnego ogrzewania i zasilania nagrzewnic wentylacyjnych, 4) instalacja wentylacji mechanicznej, 5) przebudowa węzła cieplnego, 6) przełożenie zewnętrznego odcinka sieci cieplnej, 4. robotami elektrycznymi, w tym: 1) instalacje elektryczne, 2) instalacje elektrotechniczne, niskoprądowe, sygnalizacji p.poż., 5. wyposażeniem wnętrz, w tym: 1) dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń, 2) dostawa i montaż wyposażenia p.poż., 6. wykonaniem dokumentacji powykonawczej wszystkich branż, 7. wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej obiektu i sieci zewnętrznych zarejestrowanej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, 8. wykonaniem świadectwa charakterystyki energetycznej budynku, 9. wykonaniem instrukcji p.poż. obiektu, 10. dokonaniem wszelkich czynności formalnych wynikających z warunków technicznych oraz z uzgodnień z poszczególnymi instytucjami podczas bieżącej realizacji robót. III. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy: 1) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 3) sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót, 4) potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, 5) wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, 6) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem, 7) kontrola ilości i terminowości wykonania robót, 8) udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót, 9) kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, 10) skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wraz z atestami, certyfikatami, deklaracjami zgodności, 11) udział w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych w okresie obowiązywania gwarancji, 12) nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP łącznie z planem BIOZ. UWAGA: Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski. IV. Inne wymagania. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie przez wykonawcę wizji lokalnej na obiekcie. V. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim opisane są w następujących dokumentach: 1. projekt budowlany archit.-konstr. - załącznik nr 8, 2. projekt budowlany - instalacje sanitarne- załącznik nr 9, 3. projekt budowlany - instalacje elektryczne- załącznik nr 10, 4. projekt wykonawczy - dokumentacja geotechniczna- załącznik nr 11, 5. projekt wykonawczy - architektura- załącznik nr 12, 6. projekt wykonawczy - konstrukcja- załącznik nr 13, 7. projekt wykonawczy branży drogowej- załącznik nr 14, 8. projekt wykonawczy - akustyka- załącznik nr 15, 9. projekt wykonawczy - aranżacja wnętrz- załącznik nr 16, 10. projekt wykonawczy - p.poż. - załącznik nr 17, 11. projekt wykonawczy - zewnętrzne instalacje sanitarne- załącznik nr 18, 12. projekt wykonawczy - wewn. instalacje wod.-kan. - załącznik nr 19, 13. projekt wykonawczy - technologia węzła cieplnego- załącznik nr 20, 14. projekt wykonawczy - przyłącza kanalizacji deszczowej- załącznik nr 21, 15. projekt wykonawczy - przełożenie odcinka sieci cieplnej- załącznik nr 22, 16. projekt wykonawczy - instalacja wentylacji mechanicznej- załącznik nr 23, 17. projekt wykonawczy - instalacja c-o i zasilania nagrzewnic wentylacyjnych- załącznik nr 24, 18. projekt wykonawczy - instalacje elektryczne- załącznik nr 25, 19. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- załącznik nr 26, 20. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót sanitarnych- załącznik nr 27, 21. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektrycznych- załącznik nr 28, 22. przedmiar robót budowlanych- załącznik nr 29, 23. przedmiar robót elektrycznych- załącznik nr 30, 24. przedmiar robót wod-kan- załącznik nr 31, 25. przedmiar robót zewn. kan. deszcz. - załącznik nr 32, 26. przedmiar robót - sieć cieplna- załącznik nr 33, 27. przedmiar robót instalacja c.o. - załącznik nr 34, 28. przedmiar robót - przyłącze kan. deszcz. - załącznik nr 35, 29. przedmiar robót - went. mech. - załącznik nr 36, 30. przedmiar robót - technologia węzła- załącznik nr 37, 31. przedmiar robót - wyposażenie pomieszczeń- załącznik nr 38.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/cache/15//1124/1216/6353/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach