Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad wykonaniem budowy kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w rejonie ulic Szamotulskiej i B. Chrobrego w Lubaszu.

Gmina Lubasz ogłasza przetarg

  • Adres: 64-720 Lubasz, ul. B. Chrobrego 37
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 255 60 12 , fax. 67 255 64 62
  • Data zamieszczenia: 2010-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubasz
    ul. B. Chrobrego 37 37
    64-720 Lubasz, woj. wielkopolskie
    tel. 67 255 60 12, fax. 67 255 64 62
    REGON: 57079110600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad wykonaniem budowy kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w rejonie ulic Szamotulskiej i B. Chrobrego w Lubaszu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje nadzór inwestorski nad wykonaniem budowy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PCV klasy S, SN 8 o jednolitej strukturze ścianki , ? 0,20 m i długości L= 2432, 5 mb, kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur GPR , ? 0,272 m, SN 320 000 i długości L= 2210,5 mb, przykanalików kanalizacji sanitarnej do granicy działki z rur PCV klasy S ,SN 8 o jednolitej strukturze ścianki , ? 0,16 m - szt. 179 , o łącznej długości L=1359,50 mb, rurociągów tłocznych o łącznej długości L=1520 , 5 mb , ? 110 mm z rur PE, przepompowni ścieków - 2 szt. oraz lokalnego punktu tłocznego - 1 szt. 1) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, postanowieniami umowy oraz projektem , czas pracy inspektora powinien być dostosowany do czasu pracy wykonawcy robót. 2) Wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą robót. 3) Wydawanie Wykonawcy poleceń do wykonania robót lub podjęcia niezbędnych przedsięwzięć jakie mogą być konieczne , aby uniknąć lub zmniejszyć ryzyko w przypadku jakiejkolwiek awarii mającej wpływ na bezpieczeństwo życia lub przylegającego majątku oraz powiadomienia o tym Zamawiającego. 4) Organizowanie przynajmniej dwa razy w miesiącu i prowadzenie Rady Budowy , sporządzanie z nich protokołów z podjętymi ustaleniami i przekazywanie ich zainteresowanym stronom w terminie 3 dni po naradzie. Organizowanie roboczych narad w zależności potrzeb , jednak nie rzadziej niż co 2 tygodnie, sporządzanie z nich protokołów z podjętymi ustaleniami. 5) Kontrolę jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, 6) Sprawdzanie jakości wykonania zgodnie z dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót. 7) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i badaniach oraz odbiorach końcowych i przekazywania ich do użytkowania. 8) Wnioskowanie o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz, 9) Wydawanie poleceń kierownikowi budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem czy pozwoleniem na budowę 10) Wnioskowanie o wstrzymanie robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, w tym zlecanie usunięcia robót niewłaściwych i wykonanych poniżej obowiązującego standardu. 11) Żądanie usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad, 12) Opiniowanie wnioskowanych zmian w projekcie i współpraca w tym zakresie w ramach nadzoru autorskiego. 13) Uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli, 14) Udział w czynnościach odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego (w ramach tych czynności inspektor zobowiązany jest do stwierdzenia gotowości do odbioru, przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru), 15) Potwierdzanie faktyczne wykonywanych robót oraz usunięcia wad, 16) Kontrolowanie rozliczeń zadania podstawowego, przeprowadzenie ewentualnej inwentaryzacji wykonania i weryfikacja kosztów i sprawdzanie oraz opisywanie faktur .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.Bpi.lubasz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach